世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

北欧のベビー用パーソナルケア市場の概要、競合分析、予測:2016-2025年

北欧のベビー用パーソナルケア市場の概要、競合分析、予測:2016-2025年


Scandinavia Baby Personal Care Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

北欧のベビー用パーソナルケア市場の概要、競合分析、予測:2016-2025年 概要 北欧のベビー用パーソナルケア産業プロファイルでは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含むトップラインの定... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2022年3月9日 US$500
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
3営業日程度 37 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

北欧のベビー用パーソナルケア市場の概要、競合分析、予測:2016-2025年

概要

北欧のベビー用パーソナルケア産業プロファイルでは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主なハイライト

- ベビー用パーソナルケア市場は、ベビー用トイレタリー製品と紙おむつの小売販売で構成されています。ベビー用トイレタリー製品は、液体および固体ベースの入浴剤、ローション、オイル、パウダー、シャンプー、ワイプ(ベビー用トイレタリー)で構成されています。紙おむつは、ベビー用、布おむつ、トレーニング用から構成されています。市場は小売販売価格(RSP)に基づいて評価され、適用されるあらゆる税金を含んでいます。すべての通貨換算は、2020年の恒常年間平均為替レートを使用しています。
- スカンジナビアのベビー用パーソナルケア市場の2020年の総売上は5億800万ドルで、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は3%でした。
- 市場の消費量は2016年から2020年の間にCAGR2.5%で増加し、2020年には合計5,550万個に達しました。
- 市場の業績は加速し、2020年~2025年の5年間のCAGRは4.4%と予想され、2025年末の市場規模は6億2990万ドルに達すると予測される。

対象範囲

- 北欧のベビー用パーソナルケア市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮できます。
- ファイブフォース分析により、スカンジナビアのベビー用パーソナルケア市場の競争力および魅力度を決定します。
- 主要企業のプロファイルから、ベビー用パーソナルケア市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細がわかります。
- 北欧のベビーパーソナル用品市場の将来的な成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2020年の北欧のベビー用パーソナルケア市場の市場規模は?
- 2025年のスカンジナビアのベビー用パーソナルケア市場の規模はどうなるのか?
- 北欧のベビー用パーソナルケア市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- スカンジナビアのベビー用パーソナルケア市場を構成する主要なセグメントは何か?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Scandinavian baby personal care market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)?
7.4. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. Svenska Cellulosa Aktiebolaget
8.2. The Procter & Gamble Co
8.3. Johnson & Johnson
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Scandinavia Baby Personal Care Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

Baby Personal Care in Scandinavia industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The baby personal care market consists of the retail sale of baby toiletries and diapers. The baby toiletries segment consists of liquid and solid based bathing products, lotion, oil, powder, shampoo and wipes (baby toiletries). The diapers segment consists of baby, cloth and training. The market is valued according to the retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions have been made using constant annual average 2020 exchange rates.
- The Scandinavian Baby Personal Care market had total revenues of $508.0m in 2020, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 3% between 2016 and 2020.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 2.5% between 2016-2020, to reach a total of 55.5 million units in 2020.
- The performance of the market is forecast to accelerate, with an anticipated CAGR of 4.4% for the five-year period 2020 - 2025, which is expected to drive the market to a value of $629.9m by the end of 2025.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the baby personal care market in Scandinavia
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the baby personal care market in Scandinavia
- Leading company profiles reveal details of key baby personal care market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Scandinavia baby personal care market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Scandinavia baby personal care market by value in 2020?
- What will be the size of the Scandinavia baby personal care market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the Scandinavia baby personal care market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Scandinavia's baby personal care market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Scandinavian baby personal care market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)?
7.4. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. Svenska Cellulosa Aktiebolaget
8.2. The Procter & Gamble Co
8.3. Johnson & Johnson
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

MarketLine社の
Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/58b4bde6a9738f3389cd7dea7f4ef5c62fdc6c54_0.file.auto_report.tpl.php:571 Stack trace: #0 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_resource_base.php(123): content_68a805fa34b2e0_16717164() #1 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_compiled.php(114): Smarty_Template_Resource_Base->getRenderedTemplateCode() #2 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(216): Smarty_Template_Compiled->render() #3 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(385): Smarty_Internal_Template->render() #4 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/f20300271f4eb0fb4a2cf788aaabb06be5646d19_0.file.frame-FULL.tpl.php(278): Smarty_Internal_Template->_subTemplateRender() #5 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_resource_base.php(123): content_68a805fa26a288_46622063() #6 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_compiled.php(114): Smarty_Template_Resource_Base->getRenderedTemplateCode() #7 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(216): Smarty_Template_Compiled->render() #8 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(238): Smarty_Internal_Template->render() #9 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(134): Smarty_Internal_TemplateBase->_execute() #10 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/auto/show_report.php(776): Smarty_Internal_TemplateBase->display() #11 {main} thrown in /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/58b4bde6a9738f3389cd7dea7f4ef5c62fdc6c54_0.file.auto_report.tpl.php on line 571