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ドイツ広告市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年

ドイツ広告市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年


Germany Advertising Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

ドイツ広告市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年 概要 ドイツの広告業界プロファイルでは、市場規模(2017-21年の金額、2026年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供し... もっと見る

 

 

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サマリー

ドイツ広告市場の概要、競合分析、予測、2017-2026年

概要

ドイツの広告業界プロファイルでは、市場規模(2017-21年の金額、2026年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- 広告業界は、ディスプレイ広告サービスを含む広告活動や広告サービスを提供する代理店によって得られる収入で構成されています。.すべての市場データおよび予測は名目値(すなわちインフレ調整なし)で表され、本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2021年の恒常年間平均為替レートを使用して計算されています。
- ドイツの広告業界の2021年の総収入は178億8460万ドルで、2016年から2021年の年平均変化率(CARC)は-1.4%であった。
- 食品・飲料&パーソナル/ヘルスケア部門は2021年に業界で最も有利であり、総収入は業界全体の32.5%に相当する5,811.7百万ドルであった。
- 広告業界は、個人消費と経済力に高い相関がある。

対象範囲

- ドイツの広告市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮します
- ファイブフォース分析により、ドイツの広告市場の競争力および魅力を判断します。
- 主要企業のプロフィールから、広告市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。
- ドイツの広告市場の5年後の成長予測を把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2021年のドイツの広告市場規模は?
- 2026年のドイツ広告市場規模はどうなるのか?
- ドイツの広告市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- ドイツの広告市場を構成する主要なセグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the strengths of leading players?
7.3. What trends are impacting the market?
7.4. What has been the rationale behind recent strategic partnerships and M&A activity?
7.5. How has the COVID-19 pandemic impacted leading players?
8 Company Profiles
8.1. The Interpublic Group of Companies, Inc.
8.2. Publicis Groupe SA
8.3. Havas SA
8.4. WPP plc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Germany Advertising Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2017-2026

Summary

Advertising in Germany industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The advertising industry consists of revenues gained by any advertising activities or agencies providing advertising services, including display advertising services. . All market data and forecasts are represented in nominal terms (i.e. without adjustment for inflation) and all currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant 2021 annual average exchange rates.
- The German advertising industry had total revenues of $17,884.6m in 2021, representing a compound annual rate of change (CARC) of -1.4% between 2016 and 2021.
- The food, beverage & personal/healthcare segment was the industry's most lucrative in 2021, with total revenues of $5,811.7m, equivalent to 32.5% of the industry's overall value.
- The advertising industry is highly correlated with consumer spending and financial power.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the advertising market in Germany
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the advertising market in Germany
- Leading company profiles reveal details of key advertising market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Germany advertising market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Germany advertising market by value in 2021?
- What will be the size of the Germany advertising market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the Germany advertising market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Germany's advertising market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the strengths of leading players?
7.3. What trends are impacting the market?
7.4. What has been the rationale behind recent strategic partnerships and M&A activity?
7.5. How has the COVID-19 pandemic impacted leading players?
8 Company Profiles
8.1. The Interpublic Group of Companies, Inc.
8.2. Publicis Groupe SA
8.3. Havas SA
8.4. WPP plc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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