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アメリカ合衆国(米国)の蒸留酒市場:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

アメリカ合衆国(米国)の蒸留酒市場:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年


Spirits in the United States of America (USA) - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

アメリカ(米国)の蒸留酒市場:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 米国における蒸留酒の産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額と数量、および2025年までの予測)など、定... もっと見る

 

 

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サマリー

アメリカ(米国)の蒸留酒市場:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

概要

米国における蒸留酒の産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額と数量、および2025年までの予測)など、定性的および定量的な概要情報をトップラインで提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- 蒸留酒市場は、ブランデー、ジンとジェネバー、リキュール、ラム、スペシャルティスピリッツ、テキーラとメスカル、ウォッカ、ウィスキーの販売で構成されています。市場は小売販売価格(RSP)に基づき評価され、適用される税金を含んでいます。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2020 年の恒常年間平均為替レートを用いて計算されています。
- 米国の蒸留酒市場の2020年の総売上は959億ドルで、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は3.9%でした。
- 市場の消費量は2016年~2020年の間にCAGR13.3%で増加し、2020年には合計52億3,750万リットルに達した。
- 市場の業績は加速し、2020年~2025年の5年間のCAGRは8.3%と予想され、2025年末には1427億ドルの市場規模になると予測される。

対象範囲

- 米国の蒸留酒市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、米国の蒸留酒市場の競争力および魅力度を判定します。
- 主要企業のプロフィールから、蒸留酒市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。
- 米国の蒸留酒市場の将来的な成長見通しを、金額と数量の両方で5年間予測することにより、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2020年の米国の蒸留酒市場の金額規模は?
- 2025年の米国の蒸留酒市場規模はどうなるのか?
- 米国の蒸留酒市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間、市場はどのように推移してきましたか?
- 米国の蒸留酒市場における上位競合企業はどこか?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the US spirits market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)?
7.4. Which companies’ market shares have suffered over the same period?
7.5. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. Mark Anthony Brands International Unlimited Co
8.2. Diageo plc
8.3. Anheuser-Busch InBev SA/NV
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Spirits in the United States of America (USA) - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

Spirits in the United States industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The spirits market consists of the sale of brandy, gin and genever, liqueurs, rum, specialty spirits, tequila and mezcal, vodka and whiskey. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2020 exchange rates.
- The US spirits market had total revenues of $95.9bn in 2020, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 3.9% between 2016 and 2020.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 13.3% between 2016-2020, to reach a total of 5,237.5 million litres in 2020.
- The performance of the market is forecast to accelerate, with an anticipated CAGR of 8.3% for the five-year period 2020 - 2025, which is expected to drive the market to a value of $142.7bn by the end of 2025.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the spirits market in the United States
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the spirits market in the United States
- Leading company profiles reveal details of key spirits market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the United States spirits market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the United States spirits market by value in 2020?
- What will be the size of the United States spirits market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the United States spirits market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in the United State's spirits market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the US spirits market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)?
7.4. Which companies’ market shares have suffered over the same period?
7.5. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. Mark Anthony Brands International Unlimited Co
8.2. Diageo plc
8.3. Anheuser-Busch InBev SA/NV
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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