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イタリアの蒸留酒:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

イタリアの蒸留酒:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年


Spirits in Italy - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

イタリアの蒸留酒:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 イタリアの蒸留酒産業プロファイルは、市場規模(2016-20年の値、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を... もっと見る

 

 

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2022年2月17日 US$350
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サマリー

イタリアの蒸留酒:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

概要

イタリアの蒸留酒産業プロファイルは、市場規模(2016-20年の値、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- 蒸留酒市場は、ブランデー、ジンとジェネバー、リキュール、ラム、スペシャルティスピリッツ、テキーラとメスカル、ウォッカ、ウィスキーの販売で構成されています。市場は小売販売価格(RSP)に基づき評価され、適用される税金を含んでいます。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、恒常的な年間平均2020年為替レートを用いて算出したものである。
- イタリアの蒸留酒市場の2020年の総売上は33億ドルで、2016年から2020年の年間複合変化率(CARC)は-12%であった。
- 市場の消費量は2016年から2020年の間に-9.1%のCARCで減少し、2020年には合計1億1,250万リットルに達する。
- 市場の業績は加速し、2020年~2025年の5年間のCAGRは4.9%と予想され、2025年末には市場規模が43億ドルに達すると予測される。

対象範囲

- イタリアの蒸留酒市場の規模、成長、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析を使用してイタリアの蒸留酒市場の競争力および魅力を決定します。
- 主要企業のプロファイルから、蒸留酒市場の主要企業の世界的な事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- イタリアの蒸留酒市場の5年間の将来成長予測を理解することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- イタリアの蒸留酒市場の2020年の金額規模は?
- 2025年のイタリアの蒸留酒市場はどのような規模になるのでしょうか?
- イタリアの蒸留酒市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- イタリアの蒸留酒市場は他の地域との比較においてどの程度の規模か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Italian spirits market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)?
7.4. Which companies’ market shares have suffered over the same period?
7.5. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. Davide Campari-Milano NV
8.2. Diageo plc
8.3. Bacardi Limited
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Spirits in Italy - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

Spirits in Italy industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The spirits market consists of the sale of brandy, gin and genever, liqueurs, rum, specialty spirits, tequila and mezcal, vodka and whiskey. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2020 exchange rates.
- The Italian spirits market had total revenues of $3.3bn in 2020, representing a compound annual rate of change (CARC) of -12% between 2016 and 2020.
- Market consumption volumes declined with a CARC of -9.1% between 2016-2020, to reach a total of 112.5 million litres in 2020.
- The performance of the market is forecast to accelerate, with an anticipated CAGR of 4.9% for the five-year period 2020 - 2025, which is expected to drive the market to a value of $4.3bn by the end of 2025.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, and leading players in the spirits market in Italy
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the spirits market in Italy
- Leading company profiles reveal details of key spirits market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Italy spirits market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Italy spirits market by value in 2020?
- What will be the size of the Italy spirits market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the Italy spirits market?
- How has the market performed over the last five years?
- How large is Italy’s spirits market in relation to its regional counterparts?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Italian spirits market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)?
7.4. Which companies’ market shares have suffered over the same period?
7.5. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. Davide Campari-Milano NV
8.2. Diageo plc
8.3. Bacardi Limited
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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