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インド ドッグケア市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年

インド ドッグケア市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年


India Dog Care Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

インド ドッグケア市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 インドのドッグケア産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額および数量、2025年までの予測)など、定性的および定量... もっと見る

 

 

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2022年2月16日 US$350
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サマリー

インド ドッグケア市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年

概要

インドのドッグケア産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額および数量、2025年までの予測)など、定性的および定量的な概要情報をトップラインで提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- ドッグケア市場は、ドッグフード、ドッグチュー&トリート、ドッグトイの小売販売で構成されています。ドッグフードはドライフード、モイストフード、パピーフードから構成される。ドッグチュー&トリートは、ドッグチューとその他のドッグトリーツからなる。犬のおもちゃは、フェッチトイ・ラバーボーン・スクイークトイなど、犬が遊んだり運動したりするために購入する非食料品で構成されています。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用される税金を含んでいます。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2021年の恒常年間平均為替レートを使用して計算されています。市場規模はキログラム単位で、ドッグフードと犬の噛む・おやつ部門のみで構成されています。流通チャネル分析におけるその他の専門小売店は、ペット用品を専門に扱う店舗で構成されています。
- インドのドッグケア市場の2020年の総売上は3億1310万ドルで、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は20.1%であった。
- 市場の消費量は2016年から2020年の間にCAGR15.9%で増加し、2020年には合計1億280万kgに達しました。
- 市場のパフォーマンスは減速し、2020年~2025年の5年間のCAGRは19.5%と予想され、2025年末には7億6,320万ドルの市場規模になると予測される。

対象範囲

- インドのドッグケア市場の規模、成長、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、インドのドッグケア市場の競争力および魅力度を決定します。
- 主要企業のプロファイルから、ドッグケア市場の主要企業のグローバルな事業展開と財務実績を詳細に把握できます。
- インドのドッグケア市場の将来的な成長見通しを、金額と数量の両方で5年間予測することにより、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2020年におけるインドのドッグケア市場の規模は?
- 2025年のインドのドッグケア市場規模は?
- インドのドッグケア市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- インドのドッグケア市場における上位競合はどこか?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the US dog care market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)?
7.4. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. Mars, Incorporated
8.2. Indian Broiler Group Pvt Ltd
8.3. VH group
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

India Dog Care Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

Dog Care in India industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The dog care market consists of the retail sale of dog food, dog chews & treats, and dog toys. The dog food segment consists of dry dog food, moist dog food and puppy food. The dog chews & treats segment consist of dog chews and other dog treats. The dog toys segment consists of all non-food items bought for dogs to play or exercise with, such as fetch toys, rubber bones and squeaky toys. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2021 exchange rates. Market volumes are measures in kilograms and only consist of the dog food and dog chews & treats segments. Other specialist retailers in the distribution channel analysis comprise stores which specialize in pet products.
- The Indian Dog care market had total revenues of $313.1m in 2020, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 20.1% between 2016 and 2020.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 15.9% between 2016-2020, to reach a total of 102.8 million kg in 2020.
- The performance of the market is forecast to decelerate, with an anticipated CAGR of 19.5% for the five-year period 2020 - 2025, which is expected to drive the market to a value of $763.2m by the end of 2025.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, and leading players in the dog care market in India
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the dog care market in India
- Leading company profiles reveal details of key dog care market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the India dog care market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the India dog care market by value in 2020?
- What will be the size of the India dog care market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the India dog care market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in India's dog care market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the US dog care market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-20)?
7.4. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. Mars, Incorporated
8.2. Indian Broiler Group Pvt Ltd
8.3. VH group
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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