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新興国履物小売業上位5カ国:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

新興国履物小売業上位5カ国:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年


Top 5 Emerging Countries Footwear Retail - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

新興国履物小売業上位5カ国:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 新興国5ヶ国のフットウェア産業プロファイルでは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的お... もっと見る

 

 

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サマリー

新興国履物小売業上位5カ国:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

概要

新興国5ヶ国のフットウェア産業プロファイルでは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- これらの国は、2020年の世界のフットウェア小売業に803億4,340万ドル貢献しており、2007年から2011年の年間平均成長率(CAGR)は2.2%であった。新興国上位5カ国は、2025年には1195億9550万ドルに達し、2020〜25年のCAGRは8.3%と予測されます。
- フットウェア小売業界の中では、中国が新興国上位5カ国の中でトップであり、2020年の市場売上は640億5390万ドルに達します。次いでインドが62億8,400万ドル、メキシコが44億7,370万ドルとなっています。
- 新興国上位5カ国における履物小売業の市場規模は、2025年に中国が94,023.5百万ドル、次いでインドとブラジルがそれぞれ11,088.4百万ドル、6,260.3百万ドルと予想される。

対象範囲

- 新興5ヶ国のフットウェア市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮します。
- ファイブフォース分析を使って、新興5ヶ国のフットウェア市場の競争力およびその魅力を判断
- 主要企業のプロファイルから、新興5ヶ国におけるフットウェア市場の主要企業の事業および財務実績の詳細を明らかにします。
- 5年間の予測により、新興5ヶ国のフットウェア市場の将来的な成長見通しを理解し、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。
- ブラジル、中国、インド、メキシコ、南アフリカのデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2020年における新興5ヶ国のフットウェア市場の規模は?
- 2025年の新興5ヶ国のフットウェア市場規模はどうなるのか?
- 新興5大フットウェア市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間、市場はどのように推移してきたか?
- 新興5大フットウェア市場を構成する主要なセグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Top 5 Emerging Countries Footwear Retail
2.1. Industry Outlook
3 Footwear Retail in South Africa
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Footwear Retail in Brazil
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Footwear Retail in China
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Footwear Retail in India
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Footwear Retail in Mexico
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Company Profiles
14 Appendix
14.1. Methodology
14.2. About MarketLine

 

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Summary

Top 5 Emerging Countries Footwear Retail - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

The Emerging 5 Footwear industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- These countries contributed $80,343.4 million to the global footwear retail industry in 2020, with a compound annual growth rate (CAGR) of 2.2% between 2007 and 2011. The top 5 emerging countries are expected to reach a value of $119,595.5 million in 2025, with a CAGR of 8.3% over the 2020-25 period.
- Within the footwear retail industry, China is the leading country among the top 5 emerging nations, with market revenues of $64,053.9 million in 2020. This was followed by India and Mexico with a value of $6,284.0 and $4,473.7 million, respectively.
- China is expected to lead the footwear retail industry in the top five emerging nations, with a value of $94,023.5 million in 2025, followed by India and Brazil with expected values of $11,088.4 and $6,260.3 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the emerging five footwear market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the emerging five footwear market
- Leading company profiles reveal details of key footwear market players’ emerging five operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the emerging five footwear market with five year forecasts
- Compares data from Brazil, China, India, Mexico and South Africa, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the emerging five footwear market by value in 2020?
- What will be the size of the emerging five footwear market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the emerging five footwear market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the emerging five footwear market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Top 5 Emerging Countries Footwear Retail
2.1. Industry Outlook
3 Footwear Retail in South Africa
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Footwear Retail in Brazil
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Footwear Retail in China
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Footwear Retail in India
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Footwear Retail in Mexico
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Company Profiles
14 Appendix
14.1. Methodology
14.2. About MarketLine

 

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