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G8諸国のスキンケア - 市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

G8諸国のスキンケア - 市場概要、競合分析、予測、2016-2025年


G8 Countries Skincare - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

G8諸国のスキンケア - 市場概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 G8のスキンケア産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額と数量、2025年までの予測)など、定性的および定量的なト... もっと見る

 

 

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サマリー

G8諸国のスキンケア - 市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

概要

G8のスキンケア産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額と数量、2025年までの予測)など、定性的および定量的なトップライン要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- G8諸国は2020年に世界のスキンケア産業に541億3150万ドル貢献し、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は0.3%であった。G8諸国は、2025年には60,270.8百万ドルに達し、2020年から25年までのCAGRは2.2%と予測されます。
- G8諸国のうち、スキンケア業界では日本がトップで、2020年の市場売上高は171億2330万ドル。次いで米国が169億9,740万ドル、ドイツが56億2,980万ドルとなっています。
- G8諸国におけるスキンケア産業の市場規模は、2016年に米国が19,623.3百万ドル、次いで日本が18,493.2百万ドル、ドイツが6,135.5百万ドルと予測されています。

対象範囲

- G8のスキンケア市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定し、初歩的な調査にかかる時間を短縮
- ファイブフォース分析を用いて、G8のスキンケア市場の競争力および魅力を明らかにします。
- 主要企業のプロファイルにより、主要スキンケア市場プレイヤーのG8事業および財務実績の詳細を明らかにします。
- G8のスキンケア市場の将来的な成長見通しを、金額と数量の両方で5年間予測することにより、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせます。
- 米国、カナダ、ドイツ、フランス、英国、イタリア、ロシア、日本のデータを比較し、各国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2020年のG8スキンケア市場の規模は?
- 2025年のG8スキンケア市場規模は?
- G8スキンケア市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- G8スキンケア市場の上位競合はどこか?

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目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Group of Eight (G8) Skincare
2.1. Industry Outlook
3 Skincare in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Skincare in France
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Skincare in Germany
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Skincare in Italy
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Skincare in Japan
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Skincare in Russia
13.1. Market Overview
13.2. Market Data
13.3. Market Segmentation
13.4. Market outlook
13.5. Five forces analysis
14 Macroeconomic Indicators
14.1. Country data
15 Skincare in The United Kingdom
15.1. Market Overview
15.2. Market Data
15.3. Market Segmentation
15.4. Market outlook
15.5. Five forces analysis
16 Macroeconomic Indicators
16.1. Country data
17 Skincare in The United States
17.1. Market Overview
17.2. Market Data
17.3. Market Segmentation
17.4. Market outlook
17.5. Five forces analysis
18 Macroeconomic Indicators
18.1. Country data
19 Company Profiles
20 Appendix
20.1. Methodology
20.2. About MarketLine

 

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Summary

G8 Countries Skincare - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

The G8 Skincare industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The G8 countries contributed $54,131.5 million in 2020 to the global skincare industry, with a compound annual growth rate (CAGR) of 0.3% between 2016 and 2020. The G8 countries are expected to reach a value of $60,270.8 million in 2025, with a CAGR of 2.2% over the 2020-25 period.
- Among the G8 nations, Japan is the leading country in the skincare industry, with market revenues of $17,123.3 million in 2020. This was followed by the US and Germany, with a value of $16,997.4 and $5,629.8 million, respectively.
- The US is expected to lead the skincare industry in the G8 nations with a value of $19,623.3 million in 2016, followed by Japan and Germany with expected values of $18,493.2 and $6,135.5 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the G8 skincare market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the G8 skincare market
- Leading company profiles reveal details of key skincare market players’ G8 operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the G8 skincare market with five year forecasts by both value and volume
- Compares data from the US, Canada, Germany, France, UK, Italy, Russia and Japan, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the G8 skincare market by value in 2020?
- What will be the size of the G8 skincare market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the G8 skincare market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in the G8 skincare market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Group of Eight (G8) Skincare
2.1. Industry Outlook
3 Skincare in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Skincare in France
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Skincare in Germany
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Skincare in Italy
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Skincare in Japan
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Skincare in Russia
13.1. Market Overview
13.2. Market Data
13.3. Market Segmentation
13.4. Market outlook
13.5. Five forces analysis
14 Macroeconomic Indicators
14.1. Country data
15 Skincare in The United Kingdom
15.1. Market Overview
15.2. Market Data
15.3. Market Segmentation
15.4. Market outlook
15.5. Five forces analysis
16 Macroeconomic Indicators
16.1. Country data
17 Skincare in The United States
17.1. Market Overview
17.2. Market Data
17.3. Market Segmentation
17.4. Market outlook
17.5. Five forces analysis
18 Macroeconomic Indicators
18.1. Country data
19 Company Profiles
20 Appendix
20.1. Methodology
20.2. About MarketLine

 

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