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G8諸国のメイクアップ市場:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

G8諸国のメイクアップ市場:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年


G8 Countries Make-Up - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

G8諸国のメイクアップ市場:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 G8のメイクアップ産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額と数量、2025年までの予測)など、定性的および定... もっと見る

 

 

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サマリー

G8諸国のメイクアップ市場:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

概要

G8のメイクアップ産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額と数量、2025年までの予測)など、定性的および定量的なトップライン要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- G8諸国は2020年に世界のメイクアップ産業に262億5920万ドル貢献し、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は-1.1%であった。G8諸国は、2025年には299億4,250万ドルに達し、2020年から25年までのCAGRは2.7%になると予測される。
- G8諸国のうち、メークアップ産業のリーディングカンパニーは米国で、2020年の市場売上は123億8590万ドル。次いで、日本が48億9010万ドル、英国が22億4970万ドルとなっている。
- G8諸国におけるメークアップ産業の市場規模は、2016年に米国が143億4790万ドルでトップ、次いで日本が51億9630万ドル、英国が28億480万ドルと予想されている。

対象範囲

- G8の化粧品市場の規模、成長率、主要セグメント、主要企業を特定し、初歩的な調査にかかる時間を短縮
- ファイブフォース分析により、G8の化粧品市場の競争力および魅力度を決定します。
- 主要企業のプロファイルから、主要化粧品市場プレイヤーのG8事業および財務実績の詳細を明らかにします。
- G8の化粧品市場の将来的な成長見通しを、金額と数量の両方で5年間の予測を行い、プレゼンテーションや売り込みに重みを加えます。
- 米国、カナダ、ドイツ、フランス、英国、イタリア、ロシア、日本のデータを比較し、各国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2020年のG8化粧品市場規模は?
- 2025年のG8化粧品市場規模は?
- G8メイクアップ市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- G8メイクアップ市場における上位競合はどこか?

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目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Group of Eight (G8) Make-Up
2.1. Industry Outlook
3 Make-Up in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Make-Up in France
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Make-Up in Germany
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Make-Up in Italy
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Make-Up in Japan
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Make-Up in Russia
13.1. Market Overview
13.2. Market Data
13.3. Market Segmentation
13.4. Market outlook
13.5. Five forces analysis
14 Macroeconomic Indicators
14.1. Country data
15 Make-Up in The United Kingdom
15.1. Market Overview
15.2. Market Data
15.3. Market Segmentation
15.4. Market outlook
15.5. Five forces analysis
16 Macroeconomic Indicators
16.1. Country data
17 Make-Up in The United States
17.1. Market Overview
17.2. Market Data
17.3. Market Segmentation
17.4. Market outlook
17.5. Five forces analysis
18 Macroeconomic Indicators
18.1. Country data
19 Company Profiles
20 Appendix
20.1. Methodology
20.2. About MarketLine

 

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Summary

G8 Countries Make-Up - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

The G8 Make-up industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The G8 countries contributed $26,259.2 million in 2020 to the global make-up industry, with a compound annual growth rate (CAGR) of -1.1% between 2016 and 2020. The G8 countries are expected to reach a value of $29,942.5 million in 2025, with a CAGR of 2.7% over the 2020-25 period.
- Among the G8 nations, the US is the leading country in the make-up industry, with market revenues of $12,385.9 million in 2020. This was followed by Japan and the UK, with a value of $4,890.1 and $2,249.7 million, respectively.
- The US is expected to lead the make-up industry in the G8 nations with a value of $14,347.9 million in 2016, followed by Japan and the UK with expected values of $5,196.3 and $2,804.8 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the G8 make-up market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the G8 make-up market
- Leading company profiles reveal details of key make-up market players’ G8 operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the G8 make-up market with five year forecasts by both value and volume
- Compares data from the US, Canada, Germany, France, UK, Italy, Russia and Japan, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the G8 make-up market by value in 2020?
- What will be the size of the G8 make-up market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the G8 make-up market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in the G8 make-up market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Group of Eight (G8) Make-Up
2.1. Industry Outlook
3 Make-Up in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Make-Up in France
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Make-Up in Germany
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Make-Up in Italy
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Make-Up in Japan
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Make-Up in Russia
13.1. Market Overview
13.2. Market Data
13.3. Market Segmentation
13.4. Market outlook
13.5. Five forces analysis
14 Macroeconomic Indicators
14.1. Country data
15 Make-Up in The United Kingdom
15.1. Market Overview
15.2. Market Data
15.3. Market Segmentation
15.4. Market outlook
15.5. Five forces analysis
16 Macroeconomic Indicators
16.1. Country data
17 Make-Up in The United States
17.1. Market Overview
17.2. Market Data
17.3. Market Segmentation
17.4. Market outlook
17.5. Five forces analysis
18 Macroeconomic Indicators
18.1. Country data
19 Company Profiles
20 Appendix
20.1. Methodology
20.2. About MarketLine

 

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