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G8諸国履物小売業:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

G8諸国履物小売業:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年


G8 Countries Footwear Retail - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

G8諸国履物小売業:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 G8のフットウェア産業プロファイルでは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー... もっと見る

 

 

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サマリー

G8諸国履物小売業:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

概要

G8のフットウェア産業プロファイルでは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- G8諸国は2020年に世界のフットウェア小売業に116,495.9百万ドル貢献し、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は-6.7%でした。G8諸国は、2025年には161,252.0百万ドルに達し、2020年から25年までのCAGRは6.7%と予測されます。
- G8諸国の中では、米国がフットウェア小売業界の主要国で、2020年の市場売上は600億9300万ドルに達します。次いで、日本が100億1460万ドル、イタリアが89億5790万ドルとなっています。
- G8諸国における2016年の履物小売業界の市場規模は、米国が81,650百万ドルでトップ、次いで日本とドイツがそれぞれ13,706.8ドル、13,642.8ドルと予想されています。

対象範囲

- G8のフットウェア市場の規模、成長率、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮します。
- ファイブフォース分析を使ってG8のフットウェア市場の競争力および魅力を判断することができます。
- 主要企業のプロファイルから、G8フットウェア市場の主要企業の事業および財務実績の詳細を明らかにします。
- G8のフットウェア市場の将来的な成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを加えます。
- 米国、カナダ、ドイツ、フランス、英国、イタリア、ロシア、日本のデータを比較し、各国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2020年のG8フットウェア市場規模は?
- 2025年のG8フットウェア市場規模はどうなるのか?
- G8フットウェア市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- G8のフットウェア市場を構成する主要なセグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Group of Eight (G8) Footwear Retail
2.1. Industry Outlook
3 Footwear Retail in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Footwear Retail in France
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Footwear Retail in Germany
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Footwear Retail in Italy
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Footwear Retail in Japan
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Footwear Retail in Russia
13.1. Market Overview
13.2. Market Data
13.3. Market Segmentation
13.4. Market outlook
13.5. Five forces analysis
14 Macroeconomic Indicators
14.1. Country data
15 Footwear Retail in The United Kingdom
15.1. Market Overview
15.2. Market Data
15.3. Market Segmentation
15.4. Market outlook
15.5. Five forces analysis
16 Macroeconomic Indicators
16.1. Country data
17 Footwear Retail in The United States
17.1. Market Overview
17.2. Market Data
17.3. Market Segmentation
17.4. Market outlook
17.5. Five forces analysis
18 Macroeconomic Indicators
18.1. Country data
19 Company Profiles
20 Appendix
20.1. Methodology
20.2. About MarketLine

 

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Summary

G8 Countries Footwear Retail - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

The G8 Footwear industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The G8 countries contributed $116,495.9 million in 2020 to the global footwear retail industry, with a compound annual growth rate (CAGR) of -6.7% between 2016 and 2020. The G8 countries are expected to reach a value of $161,252.0 million in 2025, with a CAGR of 6.7% over the 2020-25 period.
- Among the G8 nations, the US is the leading country in the footwear retail industry, with market revenues of $60,093.0 million in 2020. This was followed by Japan and Italy, with a value of $10,014.6 and $8,957.9 million, respectively.
- The US is expected to lead the footwear retail industry in the G8 nations with a value of $81,650.0 million in 2016, followed by Japan and Germany with expected values of $13,706.8 and $13,642.8 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the G8 footwear market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the G8 footwear market
- Leading company profiles reveal details of key footwear market players’ G8 operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the G8 footwear market with five year forecasts
- Compares data from the US, Canada, Germany, France, UK, Italy, Russia and Japan, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the G8 footwear market by value in 2020?
- What will be the size of the G8 footwear market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the G8 footwear market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the G8 footwear market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Group of Eight (G8) Footwear Retail
2.1. Industry Outlook
3 Footwear Retail in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Footwear Retail in France
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Footwear Retail in Germany
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Footwear Retail in Italy
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Footwear Retail in Japan
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Footwear Retail in Russia
13.1. Market Overview
13.2. Market Data
13.3. Market Segmentation
13.4. Market outlook
13.5. Five forces analysis
14 Macroeconomic Indicators
14.1. Country data
15 Footwear Retail in The United Kingdom
15.1. Market Overview
15.2. Market Data
15.3. Market Segmentation
15.4. Market outlook
15.5. Five forces analysis
16 Macroeconomic Indicators
16.1. Country data
17 Footwear Retail in The United States
17.1. Market Overview
17.2. Market Data
17.3. Market Segmentation
17.4. Market outlook
17.5. Five forces analysis
18 Macroeconomic Indicators
18.1. Country data
19 Company Profiles
20 Appendix
20.1. Methodology
20.2. About MarketLine

 

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