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BRIC諸国(ブラジル、ロシア、インド、中国)のスキンケア - 市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

BRIC諸国(ブラジル、ロシア、インド、中国)のスキンケア - 市場概要、競合分析、予測、2016-2025年


BRIC Countries (Brazil, Russia, India, China) Skincare - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

BRIC諸国(ブラジル、ロシア、インド、中国)のスキンケア - 市場概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 BRIC諸国のスキンケア産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額と数量、2025年... もっと見る

 

 

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2022年2月15日 US$995
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サマリー

BRIC諸国(ブラジル、ロシア、インド、中国)のスキンケア - 市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

概要

BRIC諸国のスキンケア産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額と数量、2025年までの予測)など、定性的および定量的なトップライン要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- ブラジル、ロシア連邦、インド、中国(BRIC)は、スキンケア業界の中で新興かつ急成長している国であり、2020年の市場規模は合計392億8470万ドルであった。インドは2016~20年のCAGRが7.3%で、最も急速に成長している国である。
- スキンケア業界内では、BRICs諸国の中で中国がトップで、2020年の市場規模は32,104.1百万ドルでした。これにブラジル、インド、ロシアが続き、それぞれ27億3470万ドル、23億7080万ドル、20億7500万ドルとなっています。
- 2025年のBRICs諸国のスキンケア業界は、中国が38,565.6百万ドルでリードし、インド、ブラジル、ロシアがそれぞれ3,441.8ドル、3,039.0ドル、2,575.5ドルの予想値で続くと予想されます。

対象範囲

- BRICsスキンケア市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、入門レベルの調査時間を短縮
- ファイブフォース分析により、BRICsスキンケア市場の競争力および魅力を判定
- 主要企業のプロフィールにより、スキンケア市場の主要企業のBRICでの事業および財務実績の詳細を明らかにします。
- BRICsスキンケア市場の将来的な成長見通しを、金額と数量の両方で5年間予測することにより、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせます。
- ブラジル、ロシア、インド、中国のデータを比較し、それぞれの国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2020年のBRICsスキンケア市場規模(金額)は?
- 2025年のBRICsスキンケア市場規模はどうなるのか?
- BRICsスキンケア市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場はどのように推移しているか?
- BRICsスキンケア市場の上位競合企業はどこか?

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目次

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 BRIC Skincare
2.1. Industry Outlook
3 Skincare in Brazil
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Skincare in China
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Skincare in India
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Skincare in Russia
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Company Profiles
12 Appendix
12.1. Methodology
12.2. About MarketLine

 

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Summary

BRIC Countries (Brazil, Russia, India, China) Skincare - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

The BRIC Skincare industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- Brazil, Russian Federation, India and China (BRIC) are the emerging and fast growing countries within the skincare industry and had a total market value of $39,284.7 million in 2020. India was the fastest growing country with a CAGR of 7.3% over the 2016-20 period.
- Within the skincare industry, China is the leading country among the BRIC nations with market revenues of $32,104.1 million in 2020. This was followed by Brazil, India and Russia with a value of $2,734.7, $2,370.8, and $2,075.0 million, respectively.
- China is expected to lead the skincare industry in the BRIC nations with a value of $38,565.6 million in 2025, followed by India, Brazil, Russia with expected values of $3,441.8, $3,039.0 and $2,575.5 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the BRIC skincare market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the BRIC skincare market
- Leading company profiles reveal details of key skincare market players’ BRIC operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the BRIC skincare market with five year forecasts by both value and volume
- Compares data from Brazil, Russia, India, and China, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the BRIC skincare market by value in 2020?
- What will be the size of the BRIC skincare market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the BRIC skincare market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in the BRIC skincare market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 BRIC Skincare
2.1. Industry Outlook
3 Skincare in Brazil
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Skincare in China
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Skincare in India
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Skincare in Russia
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Company Profiles
12 Appendix
12.1. Methodology
12.2. About MarketLine

 

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