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日本のサンケア - 市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

日本のサンケア - 市場概要、競合分析、予測、2016-2025年


Suncare in Japan - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

日本のサンケア - 市場概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 日本のサンケア産業プロファイルは、市場規模(2016-20年の金額と数量、および2025年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的サ... もっと見る

 

 

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2022年2月11日 US$350
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サマリー

日本のサンケア - 市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

概要

日本のサンケア産業プロファイルは、市場規模(2016-20年の金額と数量、および2025年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- サンケア市場は、日焼け止め、アフターサン、セルフタンニング製品の小売販売で構成されています。日焼け止めは、紫外線を吸収・反射するローション、スプレー、ジェルなどの外用製品です。アフターサン部門は、日焼けした肌のために処方されたすべての大衆向けおよび高級保湿クリームで構成されています。セルフタンニングは、自然な日焼けを促進する製品(タンニングエイド)と、日焼けをせずに日焼けをする製品(タンニングエイド)から構成されています。市場は小売販売価格(RSP)に基づき評価され、適用される税金を含んでいます。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2020年の恒常年間平均為替レートを用いて算出したものである。
- 日本のサンケア市場の2020年の総売上は2億8960万ドルで、2016年から2020年の年平均変化率(CARC)は-2.2%となります。
- 市場の消費量は2016年から20年の間に-3.1%の年平均変化率(CARC)で減少し、2020年には合計2,100万個に達します。
- 日本では、サンケアは成熟した市場であるため、大きく成長する余地が少なくなっている。

対象範囲

- 日本のサンケア市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査時間を短縮
- ファイブフォース分析により、日本のサンケア市場の競争力および魅力を判断します。
- 主要企業のプロフィールにより、サンケア市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。
- 日本におけるサンケア市場の将来的な成長見通しを、金額と数量の両方で5年間予測することにより、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2020年の日本のサンケア市場規模は?
- 2025年の日本のサンケア市場規模は?
- 日本のサンケア市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 日本のサンケア市場を構成する主な分野は何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the suncare market?
7.3. Which companies were the most successful at increasing their market shares between 2016 and 2020?
7.4. Which companies’ market shares suffered over the same period?
7.5. What are the most popular brands in the market?
7.6. What have been the largest deals in the Japanese suncare market in recent years?
8 Company Profiles
8.1. Shiseido Company, Limited
8.2. Kao Corporation
8.3. KOSE Corp
8.4. Beiersdorf AG
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Suncare in Japan - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

Suncare in Japan industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value and volume 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The suncare market consists of the retail sale of sun protection, after-sun, and self-tan products. The sun protection segment consists of lotion, spray, gel, or other topical products that absorb or reflect some of the sun's ultraviolet (UV) radiation. The after-sun segment consists of all mass and premium moisturizing cream formulated for sunburned skin. The self-tan segment consists of all mass and premium products that either enhance natural tanning (tanning aids) or allow the skin to tan without developing exposure to the sun. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2020 exchange rates.
- The Japanese suncare market had total revenues of $289.6m in 2020, representing a compound annual rate of change (CARC) of -2.2% between 2016 and 2020.
- Market consumption volumes declined with a compound annual rate of change (CARC) of -3.1% during 2016-20, to reach a total of 21 million units in 2020.
- In Japan, suncare is a mature market, which lessens the scope for strong growth.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the suncare market in Japan
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the suncare market in Japan
- Leading company profiles reveal details of key suncare market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Japan suncare market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Japan suncare market by value in 2020?
- What will be the size of the Japan suncare market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the Japan suncare market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Japan's suncare market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the suncare market?
7.3. Which companies were the most successful at increasing their market shares between 2016 and 2020?
7.4. Which companies’ market shares suffered over the same period?
7.5. What are the most popular brands in the market?
7.6. What have been the largest deals in the Japanese suncare market in recent years?
8 Company Profiles
8.1. Shiseido Company, Limited
8.2. Kao Corporation
8.3. KOSE Corp
8.4. Beiersdorf AG
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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