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男性用トイレタリーの世界市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

男性用トイレタリーの世界市場概要、競合分析、予測、2016-2025年


Global Male Toiletries Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

男性用トイレタリーの世界市場概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 男性用トイレタリー製品の世界市場概要:市場規模(2016-20年の金額、2025年の予測)など、定性的および定量的なトップライン情報を... もっと見る

 

 

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2022年2月9日 US$350
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サマリー

男性用トイレタリーの世界市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

概要

男性用トイレタリー製品の世界市場概要:市場規模(2016-20年の金額、2025年の予測)など、定性的および定量的なトップライン情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- 男性用トイレタリー市場は、アフターシェーブ&コロン、男性用使い捨てカミソリ&ブレード、男性用アフターシェーブコスメ、男性用プレシェーブコスメの小売販売で構成されています。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用される税金が含まれています。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2020年の恒常年間平均為替レートを使用して計算されています。
- 2020年の男性用トイレタリーの世界市場の総売上は160億7,860万ドルで、2016年から2020年の年平均変化率(CARC)は-0.7%でした。
- 市場の消費量は2016年から2020年の間に-1.9%のCARCで減少し、2020年には合計47億6,650万個に達する。
- メンズトイレタリーの需要は、メンズパーラーの数の増加、カスタマイズされた製品、さまざまな利用可能な製品とその影響に関する男性の認識により、大きな成長が見られます。

対象範囲

- 世界の男性用トイレタリー市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮することができます。
- ファイブフォース分析により、世界の男性用トイレタリー市場の競争力および魅力度を判断することができます。
- 男性用トイレタリー市場の主要企業のグローバルな事業展開と財務実績を明らかにするリーディングカンパニープロフィール
- 男性用トイレタリーの世界市場の5年後の成長予測を理解することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2020年の男性用トイレタリーの世界市場規模(金額)は?
- 2025年の男性用トイレタリーの世界市場規模はどうなるのか?
- 男性用トイレタリーの世界市場における競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 男性用トイレタリーの世界市場を構成する主要なセグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the global male toiletries market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 4 years ?
7.4. Which companies’ market shares have suffered in the last 4 years?
7.5. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. The Procter & Gamble Co
8.2. Edgewell Personal Care Co
8.3. Societe BIC
8.4. Beiersdorf AG
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Global Male Toiletries Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

Global Male Toiletries industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The male toiletries market consists of retail sales of aftershaves & colognes, men's disposable razors & blades, men's post-shave cosmetics and men's pre-shave cosmetics. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2020 exchange rates.
- The global male toiletries market had total revenues of $16,078.6m in 2020, representing a compound annual rate of change (CARC) of -0.7% between 2016 and 2020.
- Market consumption volumes declined with a CARC of -1.9% between 2016-2020, to reach a total of 4,766.5 million units in 2020.
- There is a significant growth in the demand of Men’s Toiletries due to the growth in number of men’s parlor, customized products and awareness among men about different available products and their impact on them.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the male toiletries market in the global
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the global male toiletries market
- Leading company profiles reveal details of key male toiletries market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Global male toiletries market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Global male toiletries market by value in 2020?
- What will be the size of the Global male toiletries market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the Global male toiletries market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the global's male toiletries market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the global male toiletries market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 4 years ?
7.4. Which companies’ market shares have suffered in the last 4 years?
7.5. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. The Procter & Gamble Co
8.2. Edgewell Personal Care Co
8.3. Societe BIC
8.4. Beiersdorf AG
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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