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ブラジル男性用トイレタリー市場の概要、競合分析、予測:2016-2025年

ブラジル男性用トイレタリー市場の概要、競合分析、予測:2016-2025年


Brazil Male Toiletries Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

ブラジル男性用トイレタリー市場の概要、競合分析、予測:2016-2025年 概要 ブラジルの男性用トイレタリー製品の産業プロファイルは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含むトップラインの... もっと見る

 

 

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2022年2月9日 US$350
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サマリー

ブラジル男性用トイレタリー市場の概要、競合分析、予測:2016-2025年

概要

ブラジルの男性用トイレタリー製品の産業プロファイルは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- 男性用トイレタリー市場は、アフターシェーブ&コロン、男性用使い捨てカミソリ&ブレード、男性用アフターシェーブコスメ、男性用プレシェーブコスメの小売販売で構成されています。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用される税金が含まれています。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2020年の恒常年間平均為替レートを使用して計算されています。
- ブラジルの男性用トイレタリー市場の2020年の総売上は16億1890万ドルで、2016年から2020年の年間平均変化率(CARC)は-2.3%となります。
- 市場の消費量は2016年から2020年の間に-4.6%のCARCで減少し、2020年には合計3億6,560万個に達する。
- ブラジルでは、18歳から30歳までの若年層が多く、身だしなみを重視するようになったことから、男性用トイレタリー製品の需要が高まっています。

対象範囲

- ブラジルの男性用トイレタリー製品の市場規模、成長率、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮することができます。
- ファイブフォース分析により、ブラジルの男性用トイレタリー市場の競争力および魅力を明らかにします。
- 主要企業のプロファイルから、男性用トイレタリー市場の主要企業のグローバルな事業展開と財務実績を明らかにします。
- ブラジル男性用トイレタリー市場の5年後の成長予測を理解することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2020年のブラジル男性用トイレタリー製品の市場規模は?
- 2025年のブラジル男性用トイレタリー市場はどのような規模になるのか?
- ブラジルの男性用トイレタリー市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- ブラジルの男性用トイレタリー市場を構成する主要なセグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Brazilian male toiletries market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 4 years ?
7.4. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. The Procter & Gamble Co
8.2. Societe BIC
8.3. Beiersdorf AG
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Related MarketLine research
10.3. About MarketLine

 

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Summary

Brazil Male Toiletries Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

Male Toiletries in Brazil industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The male toiletries market consists of retail sales of aftershaves & colognes, men's disposable razors & blades, men's post-shave cosmetics and men's pre-shave cosmetics. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2020 exchange rates.
- The Brazilian male toiletries market had total revenues of $1,618.9m in 2020, representing a compound annual rate of change (CARC) of -2.3% between 2016 and 2020.
- Market consumption volumes declined with a CARC of -4.6% between 2016-2020, to reach a total of 365.6 million units in 2020.
- A large young population people aged between 18 and 30 years, coupled with their increasing focus on personal appearance, is resulting in rising demand for male toiletries. products in Brazil.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the male toiletries market in Brazil
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the male toiletries market in Brazil
- Leading company profiles reveal details of key male toiletries market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Brazil male toiletries market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Brazil male toiletries market by value in 2020?
- What will be the size of the Brazil male toiletries market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the Brazil male toiletries market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Brazil's male toiletries market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Brazilian male toiletries market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 4 years ?
7.4. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. The Procter & Gamble Co
8.2. Societe BIC
8.3. Beiersdorf AG
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Related MarketLine research
10.3. About MarketLine

 

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