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インドネシアのパスタ・麺類市場の概要、競合分析、予測(2016-2025年

インドネシアのパスタ・麺類市場の概要、競合分析、予測(2016-2025年


Indonesia Pasta and Noodles Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

インドネシアのパスタ・麺類市場の概要、競合分析、予測(2016-2025年 概要 インドネシアのパスタと麺の産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)など、定性的お... もっと見る

 

 

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サマリー

インドネシアのパスタ・麺類市場の概要、競合分析、予測(2016-2025年

概要

インドネシアのパスタと麺の産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)など、定性的および定量的なトップライン要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- パスタと麺の市場は、乾燥パスタ、乾燥麺と即席麺、チルドパスタ、チルド麺、常温パスタ、常温麺の小売販売で構成されています。市場は小売販売価格(RSP)に基づき評価され、適用される税金を含んでいます。本レポートの編集に使用されたすべての通貨換算は、2020年の年間平均為替レートを使用して計算されています。
- インドネシアのパスタ・麺類市場の2020年の総売上は22億5970万ドルで、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は6.3%でした。
- 市場の消費量は2016年から2020年の間にCAGR5.1%で増加し、2020年には合計1,664.6百万kgに達する。
- ポジティブな経済状況と可処分所得の増加が、同市場の成長を大きく後押しした。

対象範囲

- インドネシアのパスタと麺市場の規模、成長率、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析を用いてインドネシアのパスタと麺市場の競争力および魅力度を決定します。
- 主要企業のプロファイルから、パスタ&ヌードル市場の主要企業のグローバルオペレーションと財務実績の詳細を明らかにします。
- インドネシアのパスタ&麺市場の5年後の成長予測を把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- インドネシアのパスタ・麺類市場の2020年における金額規模は?
- 2025年のインドネシアパスタ・麺類市場規模は?
- インドネシアのパスタ・麺類市場の競争力に影響を与える要因とは?
- 過去5年間の同市場の推移は?
- インドネシアのパスタ・麺類市場における上位競合はどこか?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 4 years (2016-2020)?
7.4. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. PT Indofood Sukses Makmur Tbk
8.2. PT Wings Food
8.3. PT Mayora Indah Tbk
8.4. PT Jakarana Tama
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Indonesia Pasta and Noodles Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

Pasta & Noodles in Indonesia industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The pasta & noodles market consists of the retail sale of dried pasta, dried & instant noodles, chilled pasta, chilled noodles, ambient pasta and ambient noodles. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. Any currency conversions used in the compilation of this report have been calculated using 2020 annual average exchange rates.
- The Indonesian pasta & noodles market had total revenues of $2,259.7m in 2020, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 6.3% between 2016 and 2020.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 5.1% between 2016-2020, to reach a total of 1,664.6 million kg in 2020.
- Positive economic conditions and rising disposable income largely supported the growth of this market.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the pasta & noodles market in Indonesia
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the pasta & noodles market in Indonesia
- Leading company profiles reveal details of key pasta & noodles market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Indonesia pasta & noodles market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Indonesia pasta & noodles market by value in 2020?
- What will be the size of the Indonesia pasta & noodles market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the Indonesia pasta & noodles market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in Indonesia's pasta & noodles market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 4 years (2016-2020)?
7.4. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. PT Indofood Sukses Makmur Tbk
8.2. PT Wings Food
8.3. PT Mayora Indah Tbk
8.4. PT Jakarana Tama
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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