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日本の口腔衛生市場:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

日本の口腔衛生市場:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年


Oral Hygiene in Japan - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

日本の口腔衛生市場:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 日本の産業プロファイルは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供し... もっと見る

 

 

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サマリー

日本の口腔衛生市場:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

概要

日本の産業プロファイルは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- 口腔衛生市場は、口臭予防(非製薬)、デンタルフロス、義歯ケア、マウスウォッシュ、歯ブラシおよび交換ヘッド、歯磨き粉の小売販売で構成されています。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用される税金が含まれています。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2020年の恒常年間平均為替レートを用いて計算されています。
- 日本の口腔衛生市場の2020年の総売上は26億7530万ドルで、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は1%でした。
- 市場の消費量は2016年から2020年の間にCAGR0.2%で増加し、2020年には合計7億8780万個に達しました。
- レビュー期間中の経済的混乱は、市場全体の成長に大きく影響しました。

対象範囲

- 日本の口腔衛生市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査時間を短縮
- ファイブフォース分析により、日本の口腔衛生市場の競争力および魅力度を判定
- 主要企業のプロファイルにより、口腔衛生市場の主要企業の世界的な事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- 日本の口腔衛生市場の5年間の予測による将来の成長見通しを理解することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2020年の日本の口腔衛生市場の規模は?
- 2025年の日本の口腔衛生市場はどの程度の規模になるのか?
- 日本の口腔衛生市場の競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間、市場はどのように推移してきましたか?
- 日本の口腔衛生市場を構成する主なセグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Japanese oral hygiene market?
7.3. Which companies have been the most successful at increasing their market shares between 2016 and 2020?
7.4. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. Sunstar Suisse S.A.
8.2. Lion Corporation
8.3. GlaxoSmithKline Plc
8.4. Kao Corporation
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Oral Hygiene in Japan - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

Oral Hygiene in Japan industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The oral hygiene market consists of retail sales of breath fresheners (non-confectionery), dental floss, denture care, mouthwash, toothbrushes and replacement heads, and toothpaste. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2020 exchange rates.
- The Japanese oral hygiene market had total revenues of $2,675.3 million in 2020, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 1% between 2016 and 2020.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 0.2% between 2016 and 2020, to reach a total of 787.8 million units in 2020.
- Economic turmoil during the review period largely affected overall market growth.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the oral hygiene market in Japan
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the oral hygiene market in Japan
- Leading company profiles reveal details of key oral hygiene market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Japan oral hygiene market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Japan oral hygiene market by value in 2020?
- What will be the size of the Japan oral hygiene market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the Japan oral hygiene market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Japan's oral hygiene market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Japanese oral hygiene market?
7.3. Which companies have been the most successful at increasing their market shares between 2016 and 2020?
7.4. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. Sunstar Suisse S.A.
8.2. Lion Corporation
8.3. GlaxoSmithKline Plc
8.4. Kao Corporation
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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