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インドの口腔衛生市場:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

インドの口腔衛生市場:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年


Oral Hygiene in India - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

インドの口腔衛生市場:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 インドの口腔衛生に関する業界プロファイルでは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含む定性的および定量的な概要情報... もっと見る

 

 

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サマリー

インドの口腔衛生市場:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

概要

インドの口腔衛生に関する業界プロファイルでは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含む定性的および定量的な概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主なハイライト

- 口腔衛生市場は、口臭予防(非製薬)、デンタルフロス、義歯ケア、マウスウォッシュ、歯ブラシおよび交換ヘッド、歯磨き粉の小売販売で構成されています。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用される税金が含まれています。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2020年の恒常年間平均為替レートを使用して計算されています。
- インドの口腔衛生市場の2020年の総売上は18億8970万ドルで、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は7.7%でした。
- 市場の消費量は2016年から2020年にかけてCAGR3.6%で増加し、2020年には合計22億9,770万個に達します。
- 人口の多さ、急速な都市化、可処分所得の増加が市場の成長を大きく後押しした。

対象範囲

- インドの口腔衛生市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮することができます。
- ファイブフォース分析を使用してインドの口腔衛生市場の競争力および魅力を判断します。
- 主要企業のプロファイルにより、口腔衛生市場の主要企業の世界的な事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- 5年間の予測でインドの口腔衛生市場の将来の成長見通しを理解することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2020年のインドの口腔衛生市場の市場規模は?
- 2025年のインドの口腔衛生市場の規模はどうなるのか?
- インドの口腔衛生市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間、市場はどのように推移してきたか?
- インドの口腔衛生市場を構成する主なセグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Company Profiles
7.1. Colgate-Palmolive Co
7.2. Unilever Plc.
7.3. Patanjali Ayurved Ltd
7.4. Dabur India Limited
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Appendix
9.1. Methodology
9.2. Industry associations
9.3. Related MarketLine research
9.4. About MarketLine

 

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Summary

Oral Hygiene in India - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

Oral Hygiene in India industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The oral hygiene market consists of retail sales of breath fresheners (non-confectionery), dental floss, denture care, mouthwash, toothbrushes and replacement heads, and toothpaste. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2020 exchange rates.
- The Indian oral hygiene market had total revenues of $1,889.7 million in 2020, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 7.7% between 2016 and 2020.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 3.6% between 2016 and 2020, to reach a total of 2,297.7 million units in 2020.
- A large population, rapid urbanization, and increasing disposable incomes largely helped the market’s growth.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the oral hygiene market in India
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the oral hygiene market in India
- Leading company profiles reveal details of key oral hygiene market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the India oral hygiene market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the India oral hygiene market by value in 2020?
- What will be the size of the India oral hygiene market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the India oral hygiene market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up India's oral hygiene market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Company Profiles
7.1. Colgate-Palmolive Co
7.2. Unilever Plc.
7.3. Patanjali Ayurved Ltd
7.4. Dabur India Limited
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Appendix
9.1. Methodology
9.2. Industry associations
9.3. Related MarketLine research
9.4. About MarketLine

 

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