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カナダの口腔衛生市場:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

カナダの口腔衛生市場:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年


Oral Hygiene in Canada - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

カナダの口腔衛生市場:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 カナダの口腔衛生産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額と数量、および2025年までの予測)など、定性的および... もっと見る

 

 

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2022年1月31日 US$350
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サマリー

カナダの口腔衛生市場:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

概要

カナダの口腔衛生産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額と数量、および2025年までの予測)など、定性的および定量的な概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- 口腔衛生市場は、口臭予防(非製薬)、デンタルフロス、義歯ケア、マウスウォッシュ、歯ブラシおよび交換ヘッド、歯磨き粉の小売販売で構成されています。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用される税金が含まれています。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2020年の恒常年間平均為替レートを用いて計算されています。
- カナダの口腔衛生市場の2020年の総売上は9億770万ドルで、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は2.5%でした。
- 市場の消費量は2016年から2020年にかけてCAGR1.5%で増加し、2020年には合計4億7560万個に達しました。
- カナダの口腔衛生市場は成熟しているため、強い成長は期待できない。しかし、製品の改良と拡張は、収益性を維持するためにメーカーが採用している主要な戦略である。

対象範囲

- カナダの口腔衛生市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮します。
- ファイブフォース分析を使用してカナダの口腔衛生市場の競争力および魅力を決定します。
- 主要企業のプロファイルにより、口腔衛生市場の主要企業の世界的な事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- カナダの口腔衛生市場の今後の成長見通しを、金額と数量の両方で5年間の予測により理解することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2020年のカナダの口腔衛生市場の金額規模は?
- 2025年のカナダの口腔衛生市場の規模はどうなるのか?
- カナダの口腔衛生市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間、市場はどのように推移してきたか?
- カナダの口腔衛生市場における上位競合企業はどこか?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Canadian oral hygiene market?
7.3. Which companies have been the most successful at increasing their market shares between 2016 and 2020?
7.4. Which companies’ market shares have suffered during 2016-20?
7.5. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. The Procter & Gamble Co
8.2. Colgate-Palmolive Co
8.3. GlaxoSmithKline Plc
8.4. Johnson & Johnson
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Oral Hygiene in Canada - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

Oral Hygiene in Canada industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The oral hygiene market consists of retail sales of breath fresheners (non-confectionery), dental floss, denture care, mouthwash, toothbrushes and replacement heads, and toothpaste. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2020 exchange rates.
- The Canadian oral hygiene market had total revenues of $907.7 million in 2020, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 2.5% between 2016 and 2020.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 1.5% between 2016 and 2020, to reach a total of 475.6 million units in 2020.
- The Canadian oral hygiene market is mature, therefore, strong growth is not expected. However, product modification and extension are the primary strategies being adopted by manufacturers to maintain their profitability.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the oral hygiene market in Canada
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the oral hygiene market in Canada
- Leading company profiles reveal details of key oral hygiene market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Canada oral hygiene market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Canada oral hygiene market by value in 2020?
- What will be the size of the Canada oral hygiene market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the Canada oral hygiene market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in Canada's oral hygiene market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Canadian oral hygiene market?
7.3. Which companies have been the most successful at increasing their market shares between 2016 and 2020?
7.4. Which companies’ market shares have suffered during 2016-20?
7.5. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. The Procter & Gamble Co
8.2. Colgate-Palmolive Co
8.3. GlaxoSmithKline Plc
8.4. Johnson & Johnson
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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