世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

オランダの香水市場の概要、競合分析、予測(2016-2025年

オランダの香水市場の概要、競合分析、予測(2016-2025年


Netherlands Fragrances Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

オランダの香水市場の概要、競合分析、予測(2016-2025年 概要 オランダのフレグランス産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額および数量、2025年までの予測)など、定性的および定... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2022年1月28日 US$500
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
3営業日程度 41 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

オランダの香水市場の概要、競合分析、予測(2016-2025年

概要

オランダのフレグランス産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額および数量、2025年までの予測)など、定性的および定量的な概要情報をトップラインで提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- フレグランス市場は、男性用、女性用、ユニセックス用のフレグランスの販売で構成されています。市場は小売販売価格(RSP)に基づき評価され、適用される税金を含んでいます。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2020年の恒常年間平均為替レートを用いて計算されています。
- オランダのフレグランス市場の2020年の総売上は6億6080万ドルで、2016年から2020年の年平均変化率(CARC)は-2%であった。
- 市場の消費量は、2016年から2020年の間に-2.7%のCARCで減少し、2020年には合計1,360万個に達する。
- 市場のパフォーマンスは加速し、2020年~2025年の5年間のCAGRは2.1%と予想され、2025年末の市場規模は7億3440万ドルに達すると予測される。

対象範囲

- オランダのフレグランス市場の規模、成長性、主要企業を明らかにすることで、初歩的な調査にかかる時間を短縮できます。
- ファイブフォース分析により、オランダのフレグランス市場の競争力および魅力度を決定します。
- 主要企業のプロファイルから、フレグランス市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。
- オランダのフレグランス市場の将来的な成長見通しを、5年間の価値および数量で予測することにより、プレゼンテーションやピッチに重みを加えます。

購入の理由

- 2020年のオランダのフレグランス市場規模は?
- 2025年のオランダのフレグランス市場規模はどうなるのか?
- オランダのフレグランス市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場はどのように推移していますか?
- オランダのフレグランス市場における上位競合企業はどこか?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Dutch fragrances market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-2020)?
7.4. Which companies’ market shares have suffered over the same period?
7.5. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. L'Oreal SA
8.2. Puig, S.L.
8.3. Coty Inc.
8.4. Chanel S.A.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. About MarketLine

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Netherlands Fragrances Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

Fragrances in the Netherlands industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The fragrances market consists of the sale of male, female and unisex fragrances. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2020 exchange rates.
- The Dutch fragrances market had total revenues of $660.8m in 2020, representing a compound annual rate of change (CARC) of -2% between 2016 and 2020.
- Market consumption volumes declined with a CARC of -2.7% between 2016-2020, to reach a total of 13.6 million units in 2020.
- The performance of the market is forecast to accelerate, with an anticipated CAGR of 2.1% for the five-year period 2020 - 2025, which is expected to drive the market to a value of $734.4m by the end of 2025.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, and leading players in the fragrances market in the Netherlands
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the fragrances market in the Netherlands
- Leading company profiles reveal details of key fragrances market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Netherlands fragrances market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Netherlands fragrances market by value in 2020?
- What will be the size of the Netherlands fragrances market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the Netherlands fragrances market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in the Netherlands's fragrances market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Dutch fragrances market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-2020)?
7.4. Which companies’ market shares have suffered over the same period?
7.5. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. L'Oreal SA
8.2. Puig, S.L.
8.3. Coty Inc.
8.4. Chanel S.A.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. About MarketLine

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

MarketLine社の
Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/58b4bde6a9738f3389cd7dea7f4ef5c62fdc6c54_0.file.auto_report.tpl.php:630 Stack trace: #0 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_resource_base.php(123): content_68d51da90169e8_18903235() #1 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_compiled.php(114): Smarty_Template_Resource_Base->getRenderedTemplateCode() #2 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(216): Smarty_Template_Compiled->render() #3 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(385): Smarty_Internal_Template->render() #4 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/f20300271f4eb0fb4a2cf788aaabb06be5646d19_0.file.frame-FULL.tpl.php(278): Smarty_Internal_Template->_subTemplateRender() #5 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_resource_base.php(123): content_68b0f61a4d9868_07068969() #6 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_compiled.php(114): Smarty_Template_Resource_Base->getRenderedTemplateCode() #7 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(216): Smarty_Template_Compiled->render() #8 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(238): Smarty_Internal_Template->render() #9 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(134): Smarty_Internal_TemplateBase->_execute() #10 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/auto/show_report.php(776): Smarty_Internal_TemplateBase->display() #11 {main} thrown in /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/58b4bde6a9738f3389cd7dea7f4ef5c62fdc6c54_0.file.auto_report.tpl.php on line 630