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欧州フレグランス市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年

欧州フレグランス市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年


Europe Fragrances Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

欧州フレグランス市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 欧州のフレグランス産業プロファイルは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含む定性的および定量的な概要情報を提供します... もっと見る

 

 

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サマリー

欧州フレグランス市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年

概要

欧州のフレグランス産業プロファイルは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含む定性的および定量的な概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- フレグランス市場は、男性用、女性用、ユニセックス用のフレグランスの販売で構成されています。市場は小売販売価格(RSP)に基づき評価され、適用される税金を含んでいます。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2020年の恒常年間平均為替レートを用いて計算されています。
- 2020年の欧州フレグランス市場の総売上は164億1,480万ドルで、2016年から2020年の年間平均変化率(CARC)は-0.8%でした。
- 市場の消費量は、2016年から2020年の間に-1.9%のCARCで減少し、2020年には合計5億2220万個に達する。
- 市場のパフォーマンスは加速し、2020年~2025年の5年間のCAGRは4.5%と予想され、2025年末の市場規模は204億5210万ドルに達すると予測される。

対象範囲

- 欧州のフレグランス市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定し、初級調査の時間を短縮
- ファイブフォース分析により、欧州のフレグランス市場の競争力および魅力度を判断することができます。
- 主要企業のプロファイルから、フレグランス市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。
- 欧州のフレグランス市場の将来的な成長見通しを5年ごとに予測することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2020年の欧州のフレグランス市場規模は?
- 2025年の欧州のフレグランス市場規模は?
- 欧州のフレグランス市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 欧州のフレグランス市場を構成する主なセグメントとは何ですか?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the European fragrances market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-2020)?
7.4. Which companies’ market shares have suffered over the same period?
7.5. What are the most popular brands in the market?
7.6. What have been the largest deals in the European fragrances market in recent years?
8 Company Profiles
8.1. L'Oreal SA
8.2. Coty Inc.
8.3. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA
8.4. Puig, S.L.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Europe Fragrances Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

Fragrances in Europe industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The fragrances market consists of the sale of male, female and unisex fragrances. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2020 exchange rates.
- The European fragrances market had total revenues of $16,414.8m in 2020, representing a compound annual rate of change (CARC) of -0.8% between 2016 and 2020.
- Market consumption volumes declined with a CARC of -1.9% between 2016-2020, to reach a total of 522.2 million units in 2020.
- The performance of the market is forecast to accelerate, with an anticipated CAGR of 4.5% for the five-year period 2020 - 2025, which is expected to drive the market to a value of $20,452.1m by the end of 2025.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the fragrances market in Europe
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the fragrances market in Europe
- Leading company profiles reveal details of key fragrances market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Europe fragrances market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Europe fragrances market by value in 2020?
- What will be the size of the Europe fragrances market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the Europe fragrances market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Europe's fragrances market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the European fragrances market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last four years (2016-2020)?
7.4. Which companies’ market shares have suffered over the same period?
7.5. What are the most popular brands in the market?
7.6. What have been the largest deals in the European fragrances market in recent years?
8 Company Profiles
8.1. L'Oreal SA
8.2. Coty Inc.
8.3. LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA
8.4. Puig, S.L.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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