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北米の女性用衛生器具市場の概要、競合分析、予測:2016-2025年

北米の女性用衛生器具市場の概要、競合分析、予測:2016-2025年


North America Feminine Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

北米の女性用衛生器具市場の概要、競合分析、予測:2016-2025年 概要 北米のフェミニンハイジーンの産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額と数量、2025年までの予測)など、定性的お... もっと見る

 

 

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サマリー

北米の女性用衛生器具市場の概要、競合分析、予測:2016-2025年

概要

北米のフェミニンハイジーンの産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額と数量、2025年までの予測)など、定性的および定量的な概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- 女性用衛生用品市場は、生理用品、タンポン、女性用使い捨てカミソリおよびブレード、パンティライナーおよびシールド、体内洗浄剤およびスプレーの小売販売で構成されています。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用される税金を含んでいます。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2020年の恒常年間平均為替レートを使用して計算されています。
- 北米の女性用衛生器具市場の2020年の総売上は5,468.4百万ドルで、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は2.9%でした。
- 市場の消費量は2016年から2020年の間にCAGR1.9%で増加し、2020年には合計10億3730万Unitsに達しました。
- 市場のパフォーマンスは同様のパターンで、2020年~2025年の5年間のCAGRは3%と予想され、2025年末の市場規模は6,331.9百万ドルに達すると予測される。

対象範囲

- 北米の女性用衛生用品市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定し、初級調査の時間を短縮
- ファイブフォース分析を使用して、北米の女性用衛生用品市場の競争力および魅力を判断します。
- 主要企業のプロファイルから、女性用衛生用品市場の主要企業の世界的な事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- 北米の女性用衛生用品市場の今後の成長見込みを、金額と数量の両方で5年間の予測を行い、プレゼンテーションやピッチに重みを加えます。

購入の理由

- 2020年の北米の女性用衛生用品市場の規模は?
- 2025年の北米女性用衛生用品市場はどのような規模になるのでしょうか?
- 北米の女性用衛生用品市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間、市場はどのように推移してきましたか?
- 北米の女性用衛生用品市場における上位競合他社はどこか?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the North American feminine hygiene market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 4 years ?
7.4. Which companies’ market shares have suffered in the last 4 years?
7.5. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. The Procter & Gamble Co
8.2. Edgewell Personal Care Co
8.3. Societe BIC
8.4. Kimberly-Clark Corp
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

North America Feminine Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

Feminine Hygiene in North America industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The feminine hygiene market consists of retail sales of sanitary pads, tampons, women`s disposable razors & blades, pantiliners & shields, and internal cleansers & sprays. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2020 exchange rates.
- The North American feminine hygiene market had total revenues of $5,468.4m in 2020, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 2.9% between 2016 and 2020.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 1.9% between 2016-2020, to reach a total of 1,037.3 million Units in 2020.
- The performance of the market is forecast to follow a similar pattern with an anticipated CAGR of 3% for the five-year period 2020 - 2025, which is expected to drive the market to a value of $6,331.9m by the end of 2025.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the feminine hygiene market in North America
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the feminine hygiene market in North America
- Leading company profiles reveal details of key feminine hygiene market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the North America feminine hygiene market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the North America feminine hygiene market by value in 2020?
- What will be the size of the North America feminine hygiene market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the North America feminine hygiene market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in North America's feminine hygiene market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the North American feminine hygiene market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 4 years ?
7.4. Which companies’ market shares have suffered in the last 4 years?
7.5. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. The Procter & Gamble Co
8.2. Edgewell Personal Care Co
8.3. Societe BIC
8.4. Kimberly-Clark Corp
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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