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日本の女性用衛生用品市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年

日本の女性用衛生用品市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年


Japan Feminine Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

日本の女性用衛生用品市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 日本のフェミニンハイジーンの産業プロファイルは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的および... もっと見る

 

 

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2022年1月7日 US$350
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サマリー

日本の女性用衛生用品市場の概要、競合分析、予測、2016-2025年

概要

日本のフェミニンハイジーンの産業プロファイルは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主要なハイライト

- 女性用衛生用品市場は、生理用品、タンポン、女性用使い捨てカミソリおよびブレード、パンティライナーおよびシールド、体内洗浄剤およびスプレーの小売販売で構成されています。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用される税金を含んでいます。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2020年の恒常年間平均為替レートを使用して計算されています。
- 日本の女性用衛生用品市場の2020年の総売上は7億2,020万ドルで、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は1.2%でした。
- 市場の消費量は、2016年から2020年の間に年平均変化率(CARC)-0.2%で減少し、2020年には合計1億7,810万Unitsに達する。
- 市場のパフォーマンスは同様のパターンで、2020年〜2025年の5年間のCAGRは1.1%と予想され、2025年末には7億5910万ドルの市場規模になると予測される。

対象範囲

- 日本の女性用衛生用品市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮することができます。
- ファイブフォース分析により、日本の女性用衛生用品市場の競争力および魅力度を判断することができます。
- 主要企業のプロフィールにより、女性用衛生用品市場の主要企業の世界的な事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- 日本の女性用衛生用品市場の5年後の成長見通しを理解することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2020年の日本の女性用衛生用品市場の規模は?
- 2025年の日本の女性用衛生用品市場はどの程度の規模になるのか?
- 日本の女性用衛生用品市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間、市場はどのように推移してきたか?
- 日本の女性用衛生用品市場を構成する主なセグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Japanese feminine hygiene market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 4 years ?
7.4. Which companies’ market shares have suffered in the last 4 years?
7.5. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. Unicharm Corp
8.2. Shiseido Company, Limited
8.3. Kimberly-Clark Corp
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Japan Feminine Hygiene Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

Feminine Hygiene in Japan industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The feminine hygiene market consists of retail sales of sanitary pads, tampons, women`s disposable razors & blades, pantiliners & shields, and internal cleansers & sprays. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2020 exchange rates.
- The Japanese feminine hygiene market had total revenues of $720.2m in 2020, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 1.2% between 2016 and 2020.
- Market consumption volumes declined with a compound annual rate of change (CARC) of -0.2% between 2016-2020, to reach a total of 178.1 million Units in 2020.
- The performance of the market is forecast to follow a similar pattern with an anticipated CAGR of 1.1% for the five-year period 2020 - 2025, which is expected to drive the market to a value of $759.1m by the end of 2025.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the feminine hygiene market in Japan
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the feminine hygiene market in Japan
- Leading company profiles reveal details of key feminine hygiene market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Japan feminine hygiene market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the Japan feminine hygiene market by value in 2020?
- What will be the size of the Japan feminine hygiene market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the Japan feminine hygiene market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Japan's feminine hygiene market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Japanese feminine hygiene market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 4 years ?
7.4. Which companies’ market shares have suffered in the last 4 years?
7.5. What are the most popular brands in the market?
8 Company Profiles
8.1. Unicharm Corp
8.2. Shiseido Company, Limited
8.3. Kimberly-Clark Corp
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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