世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ベトナムのKビューティ製品市場予測 2023-2030

ベトナムのKビューティ製品市場予測 2023-2030


VIETNAM K-BEAUTY PRODUCTS MARKET FORECAST 2023-2030

主な調査結果 ベトナムのK-ビューティー製品市場は、2023年から2030年の予測期間中、年平均成長率9.41%で発展すると予測される。同国の美容ビジネスは、国際ブランドの独占性により国内市場に多くの可能性を残... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2023年9月22日 US$1,100
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
2-3営業日以内 145 英語

 

サマリー

主な調査結果
ベトナムのK-ビューティー製品市場は、2023年から2030年の予測期間中、年平均成長率9.41%で発展すると予測される。同国の美容ビジネスは、国際ブランドの独占性により国内市場に多くの可能性を残している。市場への浸透を成功させることが国内企業にとって最大の難関であるが、多国籍ブランドは競争についていくことが期待される。
市場インサイト
ベトナムは化粧品メーカーにとって有望な市場となっている。同国の化粧品輸入額は、2010年の約3億5,500万ドルから2018年には7億9,000万ドル超へと2倍以上に増加しており、消費者需要の高まりを示している。特に近年は、輸入額が輸出額を大幅に上回っている。香水、化粧品、スキンケア製品は、最も多く取引されている製品のひとつである。ベトナムは周辺諸国の中でも、健康・美容分野の専門店市場としては最大級の規模を誇っていた。しかし、近年では化粧品のオンライン購入も人気を集めている。トレンド商品、電化製品に次いで、美容製品は東南アジアで3番目に人気のあるオンライン購入商品である。
中間層の拡大と若い消費者の購買習慣の変化は、ベトナムの消費支出にとって良い兆しである。一般的に、女性消費者はスキンケアよりも化粧品にかなりの金額を費やしており、ほとんどの費用は30万~50万ドンの間に収まっている。K-ビューティーとマルチステップ洗顔は、ニキビ、毛穴の開き、目の下のクマといった一般的な肌トラブルをターゲットにしているため、ベトナムの美容市場で人気のあるトレンドである。したがって、これらの要因は、予測期間中、ベトナムのK-ビューティー製品の需要に影響を与えると予想される。
競争洞察
市場に参入している主要企業は、Able C&C Co Ltd、AmorePacific Corporationなどである。
弊社のレポート提供内容は以下の通りです:
- 市場全体の主要な調査結果を探る
- 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題)
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測
- 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価
- 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。
- 競争環境は、要因や市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。
- 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. SCOPE OF STUDY
2.5. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5.1. IMPACT OF COVID-19 ON K-BEAUTY PRODUCTS MARKET
2.6. MAJOR MARKET FINDINGS
2.6.1. INCLUSIVE RANGE FOR PEOPLE OF COLOR
2.6.2. INNOVATIVE PACKAGING – A TROPE IN K-BEAUTY PRODUCTS MARKET
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. SURGE IN DEMAND FOR NATURAL AND ORGANIC PERSONAL CARE & COSMETICS
3.1.2. K-BEAUTY PRODUCTS REVOLUTIONIZED THROUGH PRODUCT INNOVATION AND EXTENSIVE R&D
3.1.3. PROMINENCE OF MALE SKINCARE CATEGORY
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. RISE IN DUPED K-BEAUTY PRODUCTS
3.2.2. STRONG COMPETITION FROM ESTABLISHED INTERNATIONAL BRANDS
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.2. PEST ANALYSIS
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.4.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR VIETNAM
4.5. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.6. KEY BUYING CRITERIA
4.6.1. INGREDIENTS
4.6.2. PACKAGING
4.6.3. SKIN TYPE
4.6.4. COST
5. MARKET BY GENDER
5.1. MALE
5.2. FEMALE
6. MARKET BY PRODUCT TYPE
6.1. SKINCARE
6.1.1. CLEANSER
6.1.2. TONER
6.1.3. MOISTURIZER
6.1.4. SHEET MASK & SPOT PATCH
6.1.5. LIP CARE
6.1.6. EYE CARE
6.1.7. SUN PROTECTION
6.2. BODY CARE
6.2.1. HAND CARE
6.2.2. FOOT CARE
6.2.3. HAIR CARE
6.3. MAKEUP
6.3.1. EYE MAKEUP
6.3.2. LIP MAKEUP
6.3.3. FACE MAKEUP
7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1. SPECIALTY/SINGLE-BRAND STORE
7.2. SUPERMARKET/HYPERMARKET
7.3. E-COMMERCE
8. COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
8.1.1. ACQUISITIONS
8.1.2. PRODUCT LAUNCHES
8.1.3. PARTNERSHIPS
8.2. COMPANY PROFILES
8.2.1. ABLE C&C CO LTD
8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.1.2. PRODUCT LIST
8.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.2. AMOREPACIFIC CORPORATION
8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.2.2. PRODUCT LIST
8.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.3. BNH COSMETICS
8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.3.2. PRODUCT LIST
8.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.4. CLIO
8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.4.2. PRODUCT LIST
8.2.5. COSRX INC
8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.5.2. PRODUCT LIST
8.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.6. LG H&H CO LTD
8.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.6.2. PRODUCT LIST
8.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES

 

ページTOPに戻る


 

Summary

KEY FINDINGS
The Vietnam K-beauty products market is predicted to develop with a CAGR of 9.41% during the forecast years 2023 to 2030. The country’s beauty business leaves a lot of potential for its domestic market due to the exclusivity of international brands. Although successful market penetration is the biggest difficulty for domestic businesses, multinational brands are expected to keep up with the competition.
MARKET INSIGHTS
Vietnam has become a prospective market for cosmetics manufacturers. The country’s imports of cosmetics more than doubled from around $355 million in 2010 to over $790 million in 2018, indicating rising consumer demand. Notably, in recent years, the import value has been substantially higher than the export value in Vietnam. Perfumes, cosmetics, and skincare products are among the most popular products traded. Among its surrounding countries, Vietnam had one of the largest markets for specialty shops in the health and beauty sectors. However, in recent years, purchasing cosmetics online has grown in popularity, as well. After trendy products and electronics, beauty products were the third-most popular online purchases in Southeast Asia.
An expanding middle class and shifting buying habits among young consumers bode well for Vietnamese consumer expenditure. In general, female consumers expended substantially more on cosmetics than skincare, with most costs falling between 300,000 and 500,000 VND. K-beauty and multi-step washing are popular trends in the Vietnamese beauty market because they target common skin problems like acne, enlarged pores, and dark circles under the eyes. Hence, these factors are anticipated to influence Vietnam’s demand for K-beauty products over the projection period.
COMPETITIVE INSIGHTS
Major companies operating in the market are Able C&C Co Ltd, AmorePacific Corporation, etc
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• The competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. SCOPE OF STUDY
2.5. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5.1. IMPACT OF COVID-19 ON K-BEAUTY PRODUCTS MARKET
2.6. MAJOR MARKET FINDINGS
2.6.1. INCLUSIVE RANGE FOR PEOPLE OF COLOR
2.6.2. INNOVATIVE PACKAGING – A TROPE IN K-BEAUTY PRODUCTS MARKET
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. SURGE IN DEMAND FOR NATURAL AND ORGANIC PERSONAL CARE & COSMETICS
3.1.2. K-BEAUTY PRODUCTS REVOLUTIONIZED THROUGH PRODUCT INNOVATION AND EXTENSIVE R&D
3.1.3. PROMINENCE OF MALE SKINCARE CATEGORY
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. RISE IN DUPED K-BEAUTY PRODUCTS
3.2.2. STRONG COMPETITION FROM ESTABLISHED INTERNATIONAL BRANDS
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.2. PEST ANALYSIS
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.4.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR VIETNAM
4.5. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.6. KEY BUYING CRITERIA
4.6.1. INGREDIENTS
4.6.2. PACKAGING
4.6.3. SKIN TYPE
4.6.4. COST
5. MARKET BY GENDER
5.1. MALE
5.2. FEMALE
6. MARKET BY PRODUCT TYPE
6.1. SKINCARE
6.1.1. CLEANSER
6.1.2. TONER
6.1.3. MOISTURIZER
6.1.4. SHEET MASK & SPOT PATCH
6.1.5. LIP CARE
6.1.6. EYE CARE
6.1.7. SUN PROTECTION
6.2. BODY CARE
6.2.1. HAND CARE
6.2.2. FOOT CARE
6.2.3. HAIR CARE
6.3. MAKEUP
6.3.1. EYE MAKEUP
6.3.2. LIP MAKEUP
6.3.3. FACE MAKEUP
7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1. SPECIALTY/SINGLE-BRAND STORE
7.2. SUPERMARKET/HYPERMARKET
7.3. E-COMMERCE
8. COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
8.1.1. ACQUISITIONS
8.1.2. PRODUCT LAUNCHES
8.1.3. PARTNERSHIPS
8.2. COMPANY PROFILES
8.2.1. ABLE C&C CO LTD
8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.1.2. PRODUCT LIST
8.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.2. AMOREPACIFIC CORPORATION
8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.2.2. PRODUCT LIST
8.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.3. BNH COSMETICS
8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.3.2. PRODUCT LIST
8.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.4. CLIO
8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.4.2. PRODUCT LIST
8.2.5. COSRX INC
8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.5.2. PRODUCT LIST
8.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
8.2.6. LG H&H CO LTD
8.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.6.2. PRODUCT LIST
8.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Inkwood Research社の
Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/58b4bde6a9738f3389cd7dea7f4ef5c62fdc6c54_0.file.auto_report.tpl.php:571 Stack trace: #0 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_resource_base.php(123): content_68a805fa34b2e0_16717164() #1 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_compiled.php(114): Smarty_Template_Resource_Base->getRenderedTemplateCode() #2 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(216): Smarty_Template_Compiled->render() #3 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(385): Smarty_Internal_Template->render() #4 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/f20300271f4eb0fb4a2cf788aaabb06be5646d19_0.file.frame-FULL.tpl.php(278): Smarty_Internal_Template->_subTemplateRender() #5 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_resource_base.php(123): content_68a805fa26a288_46622063() #6 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_compiled.php(114): Smarty_Template_Resource_Base->getRenderedTemplateCode() #7 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(216): Smarty_Template_Compiled->render() #8 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(238): Smarty_Internal_Template->render() #9 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(134): Smarty_Internal_TemplateBase->_execute() #10 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/auto/show_report.php(776): Smarty_Internal_TemplateBase->display() #11 {main} thrown in /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/58b4bde6a9738f3389cd7dea7f4ef5c62fdc6c54_0.file.auto_report.tpl.php on line 571