世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アジア太平洋地域の水上軍艦市場予測 2022-2030

アジア太平洋地域の水上軍艦市場予測 2022-2030


ASIA-PACIFIC SURFACE WARSHIPS MARKET FORECAST 2022-2030

主な調査結果 アジア太平洋地域の水上軍艦市場は、2022年から2030年の予測期間中にCAGR 3.12%で成長するとされています。この地域の市場成長は、艦隊の近代化に対する支出の増加、研究開発への多額の投資、海軍... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年10月3日 US$1,600
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
2-3営業日以内 155 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

主な調査結果
アジア太平洋地域の水上軍艦市場は、2022年から2030年の予測期間中にCAGR 3.12%で成長するとされています。この地域の市場成長は、艦隊の近代化に対する支出の増加、研究開発への多額の投資、海軍プログラムの増加などに起因しています。
市場に関する考察
アジア太平洋地域の水上軍艦市場の成長評価は、インドネシア、北朝鮮、中国、日本、インド、韓国、ミャンマー、ベトナム、およびその他のアジア太平洋地域の分析で構成されています。世界最大の配備可能な水上軍艦2隻は、日本によって建造されている。この正体不明の2隻の軍艦は、化学爆弾や核爆弾を搭載する可能性のある、北朝鮮や中国の弾道ミサイルから国を守ることになる。さらに、この2隻の護衛艦は、SM-3ミサイル迎撃ミサイル、レーダー、イージス戦闘システムを搭載するために特別に建造される予定です。各艦は幅130フィート、長さ690フィート、重さ約2万トンと推定されている。
一方、インドネシア海軍は現在、必要最小限の兵力を増強する第2期計画(RENSTRA II)を進めている。追加費用が見込まれる一方、技術移転により大型の建造物が可能となる。また、フィンカンティエリ社は、6隻のFREMMフリゲート艦をインドネシアに売却する契約を締結しています。この契約には、FREMMの販売に加えて、イタリア海軍が退役させる予定のマエストラーレ級フリゲート2隻の同国への販売と修復も含まれています。したがって、これらの要因は、予測期間中にアジア太平洋地域の水上軍艦市場の成長を増大させるように設定されています。
競争力
市場で活動する主要なプレーヤーは、現代重工業、BAEシステムズなどです。
当社のレポート提供は以下の通りです。
- 市場全体の主要な知見を探る
- 市場力学の戦略的内訳(推進要因、抑制要因、機会、課題)
- すべてのセグメント、サブセグメント、および地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- 競合環境は、要因や市場シェアなどに基づいて主要企業を理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. RISING NUMBER OF MARITIME THREATS
3.1.2. HEAVY INVESTMENTS IN INDIGENOUS PROGRAMS FOCUSING ON NAVAL DEVELOPMENTS
3.1.3. FLEET MODERNIZATION PROGRAMS
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. COASTLINE RESTRICTIONS
3.2.2. HIGH COST OF SHIP-BUILDING
3.2.3. PAUCITY OF FUNDS
4. KEY ANALYTICS
4.1. IMPACT OF COVID-19 ON SURFACE WARSHIPS MARKET
4.2. KEY MARKET TRENDS
4.3. MARKET TECHNOLOGIES – SUPPORTING THE SURFACE WARSHIPS MARKET
4.3.1. UNMANNED SURFACE VEHICLES
4.3.2. STEALTH TECHNOLOGY
4.3.3. COMPOSITES
4.3.4. ELECTRIC DRIVE MECHANISM
4.3.5. UNMANNED MINE DETECTION
4.4. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.4.1. BUYERS POWER
4.4.2. SUPPLIERS POWER
4.4.3. SUBSTITUTION
4.4.4. NEW ENTRANTS
4.4.5. INDUSTRY RIVALRY
4.5. OPPORTUNITY MATRIX
4.6. VENDOR LANDSCAPE
4.7. PEST ANALYSIS – SURFACE WARSHIPS MARKET
4.7.1. POLITICAL
4.7.2. ECONOMIC
4.7.3. SOCIAL
4.7.4. TECHNOLOGICAL
5. MARKET BY VESSEL TYPE
5.1. AIRCRAFT CARRIERS
5.2. DESTROYERS
5.3. FRIGATES
5.4. CORVETTES
5.5. OTHER VESSEL TYPES
6. MARKET BY COMPONENT
6.1. HULL & EQUIPMENT
6.2. PROPULSION/POWER TRANSMISSION
6.3. ELECTRONICS
6.4. WEAPON SYSTEMS
6.5. OTHER COMPONENTS
7. MARKET BY OPERATION
7.1. ATTACK
7.2. SURVEILLANCE & INTELLIGENCE
7.3. LOGISTICS
7.4. AMPHIBIOUS
7.5. OTHER OPERATIONS
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. ASIA-PACIFIC
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. KEY GROWTH ENABLERS
8.1.3. KEY CHALLENGES
8.1.4. KEY PLAYERS
8.1.5. COUNTRY ANALYSIS
8.1.5.1. CHINA
8.1.5.2. JAPAN
8.1.5.3. INDIA
8.1.5.4. SOUTH KOREA
8.1.5.5. INDONESIA
8.1.5.6. NORTH KOREA
8.1.5.7. MYANMAR
8.1.5.8. VIETNAM
8.1.5.9. REST OF ASIA-PACIFIC
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
9.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. BAE SYSTEMS
9.2.2. FINCANTIERI SPA
9.2.3. GENERAL DYNAMICS
9.2.4. HUNTINGTON INGALLS INDUSTRIES
9.2.5. HYUNDAI HEAVY INDUSTRIES
9.2.6. LOCKHEED MARTIN
9.2.7. NAVAL GROUP
9.2.8. NAVANTIA SA
9.2.9. THALES GROUP
9.2.10. THE DAMEN GROUP

 

ページTOPに戻る


 

Summary

KEY FINDINGS
The Asia-Pacific surface warships market is set to grow at a CAGR of 3.12% during the forecast years 2022 to 2030. The region’s market growth is credited to the increasing expenditure on fleet modernization, significant investment in research and development, and the rising number of naval programs.
MARKET INSIGHTS
The Asia-Pacific surface warships market growth assessment comprises the analysis of Indonesia, North Korea, China, Japan, India, South Korea, Myanmar, Vietnam, and Rest of Asia-Pacific. The two largest deployable surface warships globally are being built by Japan. The two unidentified warships will defend the country from North Korean and Chinese ballistic missiles, with the possibility of being loaded with chemical or nuclear bombs. Moreover, the two destroyers will be built specifically to accommodate the SM-3 missile interceptors, radar, as well as Aegis combat system. Each ship is estimated to be 130 feet wide, 690 feet long, and weighs approximately 20,000 tons.
On the other hand, the second phase (RENSTRA II) of the Indonesian Navy’s expansion plans for the Minimum Essential Force is currently underway. While additional expenditure is expected, technological transfers will enable the country to construct structures of larger proportions. Moreover, Six FREMM frigates will be sold to Indonesia by Fincantieri under a signed agreement. The contract also includes the sale as well as restoration of two Maestrale-class frigates to the nation, scheduled to be retired from duty by the Italian Navy, in addition to the sale of the FREMM. Hence, these factors are set to augment the Asia-Pacific surface warships market growth during the forecasting period.
COMPETITIVE INSIGHTS
Leading players operating in the market are Hyundai Heavy Industries, BAE Systems, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• The competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. RISING NUMBER OF MARITIME THREATS
3.1.2. HEAVY INVESTMENTS IN INDIGENOUS PROGRAMS FOCUSING ON NAVAL DEVELOPMENTS
3.1.3. FLEET MODERNIZATION PROGRAMS
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. COASTLINE RESTRICTIONS
3.2.2. HIGH COST OF SHIP-BUILDING
3.2.3. PAUCITY OF FUNDS
4. KEY ANALYTICS
4.1. IMPACT OF COVID-19 ON SURFACE WARSHIPS MARKET
4.2. KEY MARKET TRENDS
4.3. MARKET TECHNOLOGIES – SUPPORTING THE SURFACE WARSHIPS MARKET
4.3.1. UNMANNED SURFACE VEHICLES
4.3.2. STEALTH TECHNOLOGY
4.3.3. COMPOSITES
4.3.4. ELECTRIC DRIVE MECHANISM
4.3.5. UNMANNED MINE DETECTION
4.4. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.4.1. BUYERS POWER
4.4.2. SUPPLIERS POWER
4.4.3. SUBSTITUTION
4.4.4. NEW ENTRANTS
4.4.5. INDUSTRY RIVALRY
4.5. OPPORTUNITY MATRIX
4.6. VENDOR LANDSCAPE
4.7. PEST ANALYSIS – SURFACE WARSHIPS MARKET
4.7.1. POLITICAL
4.7.2. ECONOMIC
4.7.3. SOCIAL
4.7.4. TECHNOLOGICAL
5. MARKET BY VESSEL TYPE
5.1. AIRCRAFT CARRIERS
5.2. DESTROYERS
5.3. FRIGATES
5.4. CORVETTES
5.5. OTHER VESSEL TYPES
6. MARKET BY COMPONENT
6.1. HULL & EQUIPMENT
6.2. PROPULSION/POWER TRANSMISSION
6.3. ELECTRONICS
6.4. WEAPON SYSTEMS
6.5. OTHER COMPONENTS
7. MARKET BY OPERATION
7.1. ATTACK
7.2. SURVEILLANCE & INTELLIGENCE
7.3. LOGISTICS
7.4. AMPHIBIOUS
7.5. OTHER OPERATIONS
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. ASIA-PACIFIC
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. KEY GROWTH ENABLERS
8.1.3. KEY CHALLENGES
8.1.4. KEY PLAYERS
8.1.5. COUNTRY ANALYSIS
8.1.5.1. CHINA
8.1.5.2. JAPAN
8.1.5.3. INDIA
8.1.5.4. SOUTH KOREA
8.1.5.5. INDONESIA
8.1.5.6. NORTH KOREA
8.1.5.7. MYANMAR
8.1.5.8. VIETNAM
8.1.5.9. REST OF ASIA-PACIFIC
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
9.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. BAE SYSTEMS
9.2.2. FINCANTIERI SPA
9.2.3. GENERAL DYNAMICS
9.2.4. HUNTINGTON INGALLS INDUSTRIES
9.2.5. HYUNDAI HEAVY INDUSTRIES
9.2.6. LOCKHEED MARTIN
9.2.7. NAVAL GROUP
9.2.8. NAVANTIA SA
9.2.9. THALES GROUP
9.2.10. THE DAMEN GROUP

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Inkwood Research社の
Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/58b4bde6a9738f3389cd7dea7f4ef5c62fdc6c54_0.file.auto_report.tpl.php:571 Stack trace: #0 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_resource_base.php(123): content_68a805fa34b2e0_16717164() #1 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_compiled.php(114): Smarty_Template_Resource_Base->getRenderedTemplateCode() #2 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(216): Smarty_Template_Compiled->render() #3 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(385): Smarty_Internal_Template->render() #4 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/f20300271f4eb0fb4a2cf788aaabb06be5646d19_0.file.frame-FULL.tpl.php(278): Smarty_Internal_Template->_subTemplateRender() #5 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_resource_base.php(123): content_68a805fa26a288_46622063() #6 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_compiled.php(114): Smarty_Template_Resource_Base->getRenderedTemplateCode() #7 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(216): Smarty_Template_Compiled->render() #8 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(238): Smarty_Internal_Template->render() #9 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(134): Smarty_Internal_TemplateBase->_execute() #10 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/auto/show_report.php(776): Smarty_Internal_TemplateBase->display() #11 {main} thrown in /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/58b4bde6a9738f3389cd7dea7f4ef5c62fdc6c54_0.file.auto_report.tpl.php on line 571