世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

欧州スラムテクノロジー市場予測 2022-2030

欧州スラムテクノロジー市場予測 2022-2030


EUROPE SLAM TECHNOLOGY MARKET FORECAST 2022-2030

主な調査結果 欧州のSLAM技術市場は、予測期間である2022~2030年の間にCAGR40.14%を記録すると予想される。フランス、ドイツ、イギリスなどの国々は、SLAMを組み込んだ高度なシステムの開発のための研究開発活... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年9月1日 US$1,600
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
2-3営業日以内 162 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

主な調査結果
欧州のSLAM技術市場は、予測期間である2022~2030年の間にCAGR40.14%を記録すると予想される。フランス、ドイツ、イギリスなどの国々は、SLAMを組み込んだ高度なシステムの開発のための研究開発活動に積極的に取り組んでいます。また、同地域ではドローンの導入が進んでおり、市場の成長を補完するものとなっています。
市場インサイト
ドイツ、イギリス、イタリア、フランス、ポーランド、ベルギー、スペイン、その他のヨーロッパは、ヨーロッパのSLAM技術市場の成長分析のために評価されています。ドイツの企業の99%以上は中小企業である。また、ヨーロッパで4番目に大きな経済規模を持つ国である。そのため、中小企業の自動化は、経済的な見通しや生産性を高めると評価されています。また、ドイツは欧州で最も研究開発費が多い国であり、ロボット市場への投資にも影響を与えています。
さらに、ドイツは技術的に進んでおり、いくつかのロボットメーカー、AR/VR企業、自動車メーカー、メーカーが存在し、SLAM技術などの進歩が促進されています。さらに、フォルクスワーゲン、コンチネンタルAG、BMWなどの主要プレイヤーの存在が、自動車領域における複合現実感や拡張現実感技術の利用を高めている。
スペインでは、VisionやVirtual Voyagersなどの企業や、Groundhog Dayなどのゲームを成功させたTequila Worksなどのゲーム開発者が、バーチャルリアリティ用のコンテンツを作成しています。また、「Like Father Like Son」のようなゲーム開発会社Tequila Worksが成功を収めています。このような動きは、これらの国々における市場成長の原動力となっています。
競争力のある洞察
著名な市場参加者には、Google Llc、Locus Robotics、KUKA AGなどがあります。
当社のレポート提供は以下の通りです。
- 市場全体に関する主要な知見を探る
- 市場ダイナミクス(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン
- すべてのセグメント、サブセグメント、および地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- 競合環境は、要因や市場シェアなどに基づいて主要企業を理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. RISING DEMAND FOR SERVICE ROBOTS
3.1.2. INCREASING USAGE OF SLAM TECHNOLOGY IN AUGMENTED REALITY (AR) APPLICATIONS
3.1.3. HIGH ADOPTION OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE AND AUTOMATION
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. TECHNICAL DIFFICULTIES ASSOCIATED WITH SLAM IMPLEMENTATION
4. KEY ANALYTICS
4.1. IMPACT OF COVID-19 ON SLAM TECHNOLOGY MARKET
4.2. KEY MARKET TRENDS
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. OPPORTUNITY MATRIX
4.5. VENDOR LANDSCAPE
5. MARKET BY MAPPING
5.1. 2D SLAM
5.2. 3D SLAM
6. MARKET BY TYPE
6.1. EXTENDED KALMAN FILTER (EKF)
6.2. GRAPH-BASED SLAM
6.3. FASTSLAM
6.4. OTHER TYPES
7. MARKET BY APPLICATION
7.1. ROBOTICS
7.2. UNMANNED AERIAL VEHICLES (UAV)
7.3. AUGMENTED REALITY (AR)
7.4. AUTONOMOUS VEHICLES
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. EUROPE
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. KEY DRIVERS
8.1.3. KEY CHALLENGES
8.1.4. KEY PLAYERS
8.1.5. COUNTRY ANALYSIS
8.1.5.1. UNITED KINGDOM
8.1.5.2. GERMANY
8.1.5.3. FRANCE
8.1.5.4. ITALY
8.1.5.5. SPAIN
8.1.5.6. BELGIUM
8.1.5.7. POLAND
8.1.5.8. REST OF EUROPE
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.2. BUSINESS EXPANSIONS
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. AETHON INC
9.2.2. AMAZON ROBOTICS LLC
9.2.3. APPLE INC
9.2.4. CLEARPATH ROBOTICS INC
9.2.5. FETCH ROBOTICS INC
9.2.6. GEOSLAM
9.2.7. GOOGLE LLC
9.2.8. INTEL CORPORATION
9.2.9. KUKA AG
9.2.10. LOCUS ROBOTICS
9.2.11. META PLATFORMS INC (FORMERLY FACEBOOK INC)
9.2.12. NAVVIS
9.2.13. PARROT SA
9.2.14. SMP ROBOTICS
9.2.15. THE HI-TECH ROBOTIC SYSTEMZ LTD

 

ページTOPに戻る


 

Summary

KEY FINDINGS
The Europe SLAM technology market is expected to register a CAGR of 40.14% during the forecast period, 2022-2030. Countries like France, Germany, and the UK are actively engaged in research and development activities for the development of advanced systems that incorporate SLAM. In addition, the rising adoption of drones in the region is set to supplement the market growth.
MARKET INSIGHTS
Germany, the United Kingdom, Italy, France, Poland, Belgium, Spain, and Rest of Europe are evaluated for the Europe SLAM technology market growth analysis. More than 99% of the companies in Germany are small and medium enterprises. Also, the country is the fourth largest economy in Europe. Accordingly, the automaton of such small & medium businesses is evaluated to enhance economic prospects and boost productivity. In addition, the country has the highest R&D expenditure in Europe, which further impacts the investments in the robotics market.
Further, Germany is technologically advanced and home to several robot manufacturers, AR/VR companies, automakers, and manufacturers, which facilitate advancements like SLAM technology. Additionally, the presence of key players like Volkswagen, Continental AG, and BMW has raised the usage of mixed reality and augmented reality technologies in the automotive domain.
Spain is creating content for virtual reality backed by companies like Visyon or Virtual Voyagers and game developers like Tequila Works with their successful games like Groundhog Day: Like Father Like Son. Such developments drive market growth in these countries.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the prominent market players are Google Llc, Locus Robotics, KUKA AG, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• The competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. RISING DEMAND FOR SERVICE ROBOTS
3.1.2. INCREASING USAGE OF SLAM TECHNOLOGY IN AUGMENTED REALITY (AR) APPLICATIONS
3.1.3. HIGH ADOPTION OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE AND AUTOMATION
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. TECHNICAL DIFFICULTIES ASSOCIATED WITH SLAM IMPLEMENTATION
4. KEY ANALYTICS
4.1. IMPACT OF COVID-19 ON SLAM TECHNOLOGY MARKET
4.2. KEY MARKET TRENDS
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. OPPORTUNITY MATRIX
4.5. VENDOR LANDSCAPE
5. MARKET BY MAPPING
5.1. 2D SLAM
5.2. 3D SLAM
6. MARKET BY TYPE
6.1. EXTENDED KALMAN FILTER (EKF)
6.2. GRAPH-BASED SLAM
6.3. FASTSLAM
6.4. OTHER TYPES
7. MARKET BY APPLICATION
7.1. ROBOTICS
7.2. UNMANNED AERIAL VEHICLES (UAV)
7.3. AUGMENTED REALITY (AR)
7.4. AUTONOMOUS VEHICLES
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. EUROPE
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. KEY DRIVERS
8.1.3. KEY CHALLENGES
8.1.4. KEY PLAYERS
8.1.5. COUNTRY ANALYSIS
8.1.5.1. UNITED KINGDOM
8.1.5.2. GERMANY
8.1.5.3. FRANCE
8.1.5.4. ITALY
8.1.5.5. SPAIN
8.1.5.6. BELGIUM
8.1.5.7. POLAND
8.1.5.8. REST OF EUROPE
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.2. BUSINESS EXPANSIONS
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. AETHON INC
9.2.2. AMAZON ROBOTICS LLC
9.2.3. APPLE INC
9.2.4. CLEARPATH ROBOTICS INC
9.2.5. FETCH ROBOTICS INC
9.2.6. GEOSLAM
9.2.7. GOOGLE LLC
9.2.8. INTEL CORPORATION
9.2.9. KUKA AG
9.2.10. LOCUS ROBOTICS
9.2.11. META PLATFORMS INC (FORMERLY FACEBOOK INC)
9.2.12. NAVVIS
9.2.13. PARROT SA
9.2.14. SMP ROBOTICS
9.2.15. THE HI-TECH ROBOTIC SYSTEMZ LTD

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Inkwood Research社の
Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/58b4bde6a9738f3389cd7dea7f4ef5c62fdc6c54_0.file.auto_report.tpl.php:571 Stack trace: #0 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_resource_base.php(123): content_68a805fa34b2e0_16717164() #1 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_compiled.php(114): Smarty_Template_Resource_Base->getRenderedTemplateCode() #2 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(216): Smarty_Template_Compiled->render() #3 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(385): Smarty_Internal_Template->render() #4 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/f20300271f4eb0fb4a2cf788aaabb06be5646d19_0.file.frame-FULL.tpl.php(278): Smarty_Internal_Template->_subTemplateRender() #5 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_resource_base.php(123): content_68a805fa26a288_46622063() #6 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_template_compiled.php(114): Smarty_Template_Resource_Base->getRenderedTemplateCode() #7 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_template.php(216): Smarty_Template_Compiled->render() #8 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(238): Smarty_Internal_Template->render() #9 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/libs/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(134): Smarty_Internal_TemplateBase->_execute() #10 /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/auto/show_report.php(776): Smarty_Internal_TemplateBase->display() #11 {main} thrown in /var/www/vhosts/dri.co.jp/httpdocs/PHPLibs/Smarty/templates_c/58b4bde6a9738f3389cd7dea7f4ef5c62fdc6c54_0.file.auto_report.tpl.php on line 571