![]() 北米マイクログリッド市場予測 2022-2030NORTH AMERICA MICROGRID MARKET FORECAST 2022-2030 主な調査結果 北米のマイクログリッド市場は、予測期間である2022-2030年にCAGR11.07%で増加すると予測されています。停電の増加、遠隔地コミュニティや軍事基地などのニッチな用途が市場成長を促進する。 市場... もっと見る
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サマリー主な調査結果北米のマイクログリッド市場は、予測期間である2022-2030年にCAGR11.07%で増加すると予測されています。停電の増加、遠隔地コミュニティや軍事基地などのニッチな用途が市場成長を促進する。 市場インサイト 北米のマイクログリッド市場成長評価には、カナダと米国の調査が含まれている。世界の人口が増加するにつれて、電力に対するニーズも比例して増加する。しかし、カナダエネルギー規制当局によると、2020年、カナダでは20万人以上が北米の電気グリッドや天然ガス配給パイプラインシステムに接続されていない。また、カナダではさまざまな自然災害が発生しており、異常気象によって電力供給が滞り、何日も続く大規模な停電が発生することもあります。 また、送電システムの部品が故障すると、送電網全体が完全に停止することもあります。カナダには300近い遠隔地コミュニティがあり、そのほとんどがディーゼルエンジンを使ったマイクログリッドで供給されています。連邦政府は地域政府と協力し、より環境に優しい選択肢を提供してきました。さらに、完全な機能を持つスマートな住宅用エネルギーシステムを含む数多くのマイクログリッド設置のための様々なプロジェクトが開始されました。これらの大規模プロジェクトは、カナダにおけるマイクログリッドの需要を促進すると期待されています。 競合他社の洞察 主要企業には、エクセロン社、デューク・エナジー社などがあります。 当社のレポート提供は以下の通りです。 - 市場全体の主要な知見を探る - 市場力学の戦略的内訳(推進要因、抑制要因、機会、課題) - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年分の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測 - 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率 - 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。 - コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。 - 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. INCREASING CONSUMPTION OF ELECTRICITY 3.1.2. RISE IN CLEAN ENERGY INTEGRATION 3.1.3. MITIGATION OF SEVERE WEATHER USING MICROGRIDS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. EXPENSIVE MAINTENANCE & INSTALLATION OF MICROGRIDS 3.2.2. REGULATORY FRAMEWORK HURDLES FOR MICROGRIDS 4. KEY ANALYTICS 4.1. IMPACT OF COVID-19 ON MICROGRID MARKET 4.2. KEY MARKET TRENDS 4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. OPPORTUNITY MATRIX 4.5. VENDOR LANDSCAPE 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.7. KEY BUYING CRITERIA 4.7.1. COST EFFICIENCY 4.7.2. PRODUCT FEATURES 4.7.3. END-USE 4.8. REGULATORY FRAMEWORK 5. MARKET BY TYPE 5.1. GRID CONNECTED 5.2. OFF-GRID 6. MARKET BY OFFERING 6.1. HARDWARE 6.1.1. POWER GENERATORS 6.1.2. CONTROLLERS 6.1.3. ENERGY STORAGE 6.2. SOFTWARE 6.3. SERVICES 7. MARKET BY CONSUMPTION PATTERN 7.1. SEMI-URBAN 7.2. URBAN/METROPOLITAN 7.3. RURAL/ISLAND 8. MARKET BY END-USER 8.1. COMMERCIAL & INDUSTRIAL 8.2. HEALTHCARE 8.3. EDUCATION 8.4. MILITARY 8.5. GOVERNMENT & UTILITIES 8.6. OTHER END-USERS 9. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 9.1. NORTH AMERICA 9.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 9.1.2. KEY GROWTH ENABLERS 9.1.3. KEY CHALLENGES 9.1.4. KEY PLAYERS 9.1.5. COUNTRY ANALYSIS 9.1.5.1. UNITED STATES 9.1.5.2. CANADA 10. COMPETITIVE LANDSCAPE 10.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 10.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 10.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 10.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 10.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES 10.2. COMPANY PROFILES 10.2.1. BLOOM ENERGY 10.2.2. CUMMINS INC 10.2.3. DUKE ENERGY CORPORATION 10.2.4. EATON CORPORATION PLC 10.2.5. EXELON CORPORATION 10.2.6. FAIRBANKS MORSE 10.2.7. FUELCELL ENERGY INC 10.2.8. GENERAL ELECTRIC COMPANY 10.2.9. HITACHI LTD 10.2.10. NATIONAL GRID PLC 10.2.11. NRG ENERGY INC 10.2.12. POWER ENGINEERS INCORPORATED 10.2.13. S&C ELECTRIC 10.2.14. SCHNEIDER ELECTRIC SE 10.2.15. SIEMENS AG
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. INCREASING CONSUMPTION OF ELECTRICITY 3.1.2. RISE IN CLEAN ENERGY INTEGRATION 3.1.3. MITIGATION OF SEVERE WEATHER USING MICROGRIDS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. EXPENSIVE MAINTENANCE & INSTALLATION OF MICROGRIDS 3.2.2. REGULATORY FRAMEWORK HURDLES FOR MICROGRIDS 4. KEY ANALYTICS 4.1. IMPACT OF COVID-19 ON MICROGRID MARKET 4.2. KEY MARKET TRENDS 4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. OPPORTUNITY MATRIX 4.5. VENDOR LANDSCAPE 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.7. KEY BUYING CRITERIA 4.7.1. COST EFFICIENCY 4.7.2. PRODUCT FEATURES 4.7.3. END-USE 4.8. REGULATORY FRAMEWORK 5. MARKET BY TYPE 5.1. GRID CONNECTED 5.2. OFF-GRID 6. MARKET BY OFFERING 6.1. HARDWARE 6.1.1. POWER GENERATORS 6.1.2. CONTROLLERS 6.1.3. ENERGY STORAGE 6.2. SOFTWARE 6.3. SERVICES 7. MARKET BY CONSUMPTION PATTERN 7.1. SEMI-URBAN 7.2. URBAN/METROPOLITAN 7.3. RURAL/ISLAND 8. MARKET BY END-USER 8.1. COMMERCIAL & INDUSTRIAL 8.2. HEALTHCARE 8.3. EDUCATION 8.4. MILITARY 8.5. GOVERNMENT & UTILITIES 8.6. OTHER END-USERS 9. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 9.1. NORTH AMERICA 9.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 9.1.2. KEY GROWTH ENABLERS 9.1.3. KEY CHALLENGES 9.1.4. KEY PLAYERS 9.1.5. COUNTRY ANALYSIS 9.1.5.1. UNITED STATES 9.1.5.2. CANADA 10. COMPETITIVE LANDSCAPE 10.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 10.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 10.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 10.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 10.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES 10.2. COMPANY PROFILES 10.2.1. BLOOM ENERGY 10.2.2. CUMMINS INC 10.2.3. DUKE ENERGY CORPORATION 10.2.4. EATON CORPORATION PLC 10.2.5. EXELON CORPORATION 10.2.6. FAIRBANKS MORSE 10.2.7. FUELCELL ENERGY INC 10.2.8. GENERAL ELECTRIC COMPANY 10.2.9. HITACHI LTD 10.2.10. NATIONAL GRID PLC 10.2.11. NRG ENERGY INC 10.2.12. POWER ENGINEERS INCORPORATED 10.2.13. S&C ELECTRIC 10.2.14. SCHNEIDER ELECTRIC SE 10.2.15. SIEMENS AG
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