世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

腹腔鏡下婦人科処置具市場

腹腔鏡下婦人科処置具市場


Laparoscopic Gynecological Procedures Market

Future Market Insightsが発行した腹腔鏡下婦人科手術市場に関する最新市場調査は、2017年から2021年の世界の産業分析と、2022年から2032年の機会評価を提供しています。本調査では、最も重要な市場力学の包括的... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2022年5月24日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
3-5営業日以内 250 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Future Market Insightsが発行した腹腔鏡下婦人科手術市場に関する最新市場調査は、2017年から2021年の世界の産業分析と、2022年から2032年の機会評価を提供しています。本調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。歴史的な、また現在の成長パラメータに関する徹底的な調査を行った後、市場の成長見通しが最大限の精度で得られています。

市場細分化

腹腔鏡下婦人科手術の世界市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場情報を提示するために詳細にセグメント化されています。

手術の種類別
腹腔鏡下子宮摘出術
腹腔鏡下子宮筋腫摘出術
腹腔鏡下コルポペクシー
腹腔鏡下子宮内膜剥離術
腹腔鏡下子宮附属器切除術
腹腔鏡診断下手術
エンドユーザー別
病院
クリニック
外来手術センター
地域別
北アメリカ
ラテンアメリカ
ヨーロッパ
アジア太平洋地域
中東・アフリカ(MEA)
報告書の章立て

第01章 - エグゼクティブサマリー

腹腔鏡下婦人科手術市場のエグゼクティブサマリーには、世界の市場分析、需要側と供給側の動向、機会評価、世界の腹腔鏡下婦人科手術市場に関する提言が含まれています。

第02章 市場概要

読者は本章で腹腔鏡下婦人科処置具市場の詳細なセグメンテーションと定義を知ることができ、腹腔鏡下婦人科処置具市場の基本情報を理解することができます。また、この章では包含と除外を強調しており、読者が腹腔鏡下婦人科処置法市場のレポート範囲を理解するのに役立ちます。

第03章 市場の背景

世界の腹腔鏡下婦人科手術市場の関連産業評価はこのセクションで実施されます。また、本章では予測期間において腹腔鏡下婦人科処置の世界市場の成長に影響を与えると予想される主要なマクロ経済的要因について解説します。マクロ経済的要因とともに、このセクションでは、市場の機会分析、ソーシャルメディアセンチメント分析、消費者行動分析も強調しています。腹腔鏡下婦人科手術市場の主要な市場ダイナミクスを提供し、これにはドライバー、阻害要因、機会などが含まれます。

第04章 世界の腹腔鏡下婦人科処置具市場の需要分析2017-2021年および予測、2022-2032年

このセクションでは、過去のカスタム腹腔鏡婦人科処置の市場価値の詳細な分析、および将来の機会分析を提供します。また読者は、今年度(2021-2022年)の機会増分と予測期間(2022-2032年)の絶対的な機会増分を知ることができます。

第05章 腹腔鏡下婦人科手術の世界市場 手技タイプ別分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

腹腔鏡下婦人科手術市場は、手術タイプに基づいて、腹腔鏡下子宮摘出術、腹腔鏡下子宮摘出術、腹腔鏡下コルポペクシー、腹腔鏡下子宮内膜切除術、腹腔鏡下付属器、腹腔鏡下診断手順に区分される。この章では、読者は手順の種類に基づいて、市場の魅力度分析を見つけることができます。

第06章 腹腔鏡下婦人科手術の世界市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年(エンドユース別

本章では、病院、診療所、外来手術センターなどに区分されるエンドユーズタイプに基づく腹腔鏡下婦人科処置具市場の詳細を、市場魅力度分析とともにお届けします。

第07章 世界の5Gセキュリティ市場分析 2017-2021年および地域別機会評価 2022-2032年

本章では、腹腔鏡下婦人科手術市場が北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、アジア太平洋、中東・アフリカ(MEA)などの様々な地理的地域でどのように成長するかを解説します。

第08章 北米の腹腔鏡下婦人科手術市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、北米地域における腹腔鏡下婦人科手術市場の成長について、米国やカナダを含む国別の評価とともに詳細に分析します。読者は北米地域の地域動向、機会、市場成長も確認することができます。

第09章 中南米の腹腔鏡下婦人科手術市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

読者は、中南米地域における腹腔鏡下婦人科手術市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報を見つけることができます。本章では、ブラジル、メキシコ、アルゼンチン、その他のラテンアメリカ諸国など、ラテンアメリカの主要国における腹腔鏡下婦人科手術市場の成長展望も紹介します。

第10章 欧州の腹腔鏡下婦人科手術市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ベルギー、その他のヨーロッパ諸国など、複数の国における腹腔鏡下婦人科処置市場の重要な成長展望を本章に記載しています。

第11章 アジア太平洋地域の腹腔鏡下婦人科手術市場の分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、アジア太平洋地域における腹腔鏡下婦人科手術市場の成長について、中国、日本、韓国、インド、オーストラリア、その他のアジア太平洋地域を含む国別の評価とともに、詳細な分析を行います。また、アジア太平洋地域の国々の地域別動向、阻害要因、市場成長率も掲載しています。

第12章 中東・アフリカの腹腔鏡下婦人科手術市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、南アフリカ、サウジアラビア、UAE、Rest of MEAなどのMEA地域の主要国において、予測期間2022-2032年に腹腔鏡下婦人科処置法市場がどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第13章 主要国の腹腔鏡下婦人科手術市場分析

本章では、米国、カナダ、ブラジル、メキシコ、アルゼンチン、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ベルギー、中国、日本、韓国、インド、オーストラリア、サウジアラビア、南アフリカ、中東などの主要国で、2022-2032年の予測期間中に腹腔鏡下婦人科手術市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第14章 市場構造分析

本章では、読者は腹腔鏡下婦人科手術市場における主要企業のTier分析および市場集中度に関する詳細情報を、地域別および製品ポートフォリオ別の市場プレゼンス分析とともにご覧いただけます。

第15章 競合分析

本章では、読者は腹腔鏡下婦人科手術市場のメーカー/プレイヤーの包括的なリストを、会社概要、収益シェア、戦略的概要、最近の企業動向を含む各企業に関する詳細情報とともに見つけることができます。本レポートで紹介する市場プレイヤーには、IBM Corporation、McKesson Corporation、SAS Institute Inc.、Optum Inc.、Oracle、IQVIA、Cerner Corporation、Truven Health Analytics, Inc.などが含まれます。

第16章 前提条件と頭字語

本章では、腹腔鏡下婦人科手術市場レポートに含まれる情報や統計に根拠を与える頭字語や仮定をリストアップしています。

第17章 調査方法

本章では、腹腔鏡下婦人科手術市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者に理解していただくことを目的としています。

情報源と一次調査の割合 (%)

業界関係者 主要人物
C-レベルエグゼクティブ
マーケティングディレクター
営業部長
生産管理者
ディストリビューター責任者
販売責任者
ステークホルダーカテゴリー

ディストリビューター
再販業者
トレーダー
業界専門家
エンドユーザー
主な質問

現在の市場動向と課題
市場の特徴
市場パフォーマンスと成長クワドラント
競争構造と市場構造
戦略的な成長への取り組み
短期的および長期的な市場成長の見通し
市場セグメントの分割と信憑性
市場予測に対する意見と前提条件の妥当性
参考文献カタログ
業界紙
工業週報
インダストリアル・プロダクト・レビュー
工業雑誌
業界団体
企業プレスリリース
アニュアルレポートと投資家説明会
研究論文
政府のウェブサイトおよび出版物
貿易ウェブサイト

ページTOPに戻る


目次

1. Executive Summary

    1.1. Global Market Outlook

    1.2. Demand-side Trends

    1.3. Supply-side Trends

    1.4. Technology Roadmap Analysis

    1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

    2.1. Market Coverage / Taxonomy

    2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

    3.1. Market Dynamics

        3.1.1. Drivers

        3.1.2. Restraints

        3.1.3. Opportunity 

        3.1.4. Trends

    3.2. Scenario Forecast

        3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

        3.2.2. Demand in Likely Scenario

        3.2.3. Demand in Conservative Scenario

    3.3. Opportunity Map Analysis

    3.4. Investment Feasibility Matrix

    3.5. PESTLE and Porter’s Analysis

    3.6. Regulatory Landscape

        3.6.1. By Key Regions

        3.6.2. By Key Countries

4. Global Laparoscopic Gynecological Procedures Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

    4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis, 2017-2021

    4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032

        4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

        4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Laparoscopic Gynecological Procedures Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Product Type

    5.1. Introduction / Key Findings

    5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Product Type, 2017-2021

    5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Product Type, 2022-2032

        5.3.1. Laparoscopic Hysterectomy

        5.3.2. Laparoscopic Myomectomy

        5.3.3. Laparoscopic Colpopexy

        5.3.4. Laparoscopic Endometrial Excision

        5.3.5. Laparoscopic Adnexal

        5.3.6. Laparoscopic Diagnostic Procedures

    5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product Type, 2017-2021

    5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product Type, 2022-2032

6. Global Laparoscopic Gynecological Procedures Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By End Use

    6.1. Introduction / Key Findings

    6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By End Use, 2017-2021

    6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By End Use, 2022-2032

        6.3.1. Hospitals

        6.3.2. Clinics

        6.3.3. Ambulatory Surgery Centers

    6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End Use, 2017-2021

    6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End Use, 2022-2032

7. Global Laparoscopic Gynecological Procedures Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region

    7.1. Introduction

    7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Region, 2017-2021

    7.3. Current Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032

        7.3.1. North America

        7.3.2. Latin America

        7.3.3. Europe

        7.3.4. Asia Pacific

        7.3.5. MEA

    7.4. Market Attractiveness Analysis By Region

8. North America Laparoscopic Gynecological Procedures Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    8.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    8.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        8.2.1. By Country

            8.2.1.1. U.S.

            8.2.1.2. Canada

        8.2.2. By Product Type

        8.2.3. By End Use

    8.3. Market Attractiveness Analysis

        8.3.1. By Country

        8.3.2. By Product Type

        8.3.3. By End Use

    8.4. Key Takeaways

9. Latin America Laparoscopic Gynecological Procedures Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    9.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        9.2.1. By Country

            9.2.1.1. Brazil

            9.2.1.2. Mexico

            9.2.1.3. Rest of Latin America

        9.2.2. By Product Type

        9.2.3. By End Use

    9.3. Market Attractiveness Analysis

        9.3.1. By Country

        9.3.2. By Product Type

        9.3.3. By End Use

    9.4. Key Takeaways

10. Europe Laparoscopic Gynecological Procedures Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    10.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        10.2.1. By Country

            10.2.1.1. Germany

            10.2.1.2. Italy

            10.2.1.3. France

            10.2.1.4. U.K.

            10.2.1.5. Spain

            10.2.1.6. Russia

            10.2.1.7. BENELUX

            10.2.1.8. Rest of Europe

        10.2.2. By Product Type

        10.2.3. By End Use

    10.3. Market Attractiveness Analysis

        10.3.1. By Country

        10.3.2. By Product Type

        10.3.3. By End Use

    10.4. Key Takeaways

11. Asia Pacific Laparoscopic Gynecological Procedures Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    11.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        11.2.1. By Country

            11.2.1.1. China

            11.2.1.2. Japan

            11.2.1.3. South Korea

            11.2.1.4. India

            11.2.1.5. Rest of Asia Pacific

        11.2.2. By Product Type

        11.2.3. By End Use

    11.3. Market Attractiveness Analysis

        11.3.1. By Country

        11.3.2. By Product Type

        11.3.3. By End Use

    11.4. Key Takeaways

12. MEA Laparoscopic Gynecological Procedures Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    12.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        12.2.1. By Country

            12.2.1.1. GCC

            12.2.1.2. Rest of MEA

        12.2.2. By Product Type

        12.2.3. By End Use

    12.3. Market Attractiveness Analysis

        12.3.1. By Country

        12.3.2. By Product Type

        12.3.3. By End Use

    12.4. Key Takeaways

13. Key Countries Laparoscopic Gynecological Procedures Market Analysis

    13.1. U.S.

        13.1.1. Pricing Analysis

        13.1.2. Market Share Analysis, 2021

            13.1.2.1. By Product Type

            13.1.2.2. By End Use

    13.2. Canada

        13.2.1. Pricing Analysis

        13.2.2. Market Share Analysis, 2021

            13.2.2.1. By Product Type

            13.2.2.2. By End Use

    13.3. Brazil

        13.3.1. Pricing Analysis

        13.3.2. Market Share Analysis, 2021

            13.3.2.1. By Product Type

            13.3.2.2. By End Use

    13.4. Mexico

        13.4.1. Pricing Analysis

        13.4.2. Market Share Analysis, 2021

            13.4.2.1. By Product Type

            13.4.2.2. By End Use

    13.5. Argentina

        13.5.1. Pricing Analysis

        13.5.2. Market Share Analysis, 2021

            13.5.2.1. By Product Type

            13.5.2.2. By End Use

    13.6. Germany

        13.6.1. Pricing Analysis

        13.6.2. Market Share Analysis, 2021

            13.6.2.1. By Product Type

            13.6.2.2. By End Use

    13.7. Italy

        13.7.1. Pricing Analysis

        13.7.2. Market Share Analysis, 2021

            13.7.2.1. By Product Type

            13.7.2.2. By End Use

    13.8. France

        13.8.1. Pricing Analysis

        13.8.2. Market Share Analysis, 2021

            13.8.2.1. By Product Type

            13.8.2.2. By End Use

    13.9. U.K.

        13.9.1. Pricing Analysis

        13.9.2. Market Share Analysis, 2021

            13.9.2.1. By Product Type

            13.9.2.2. By End Use

    13.10. Spain

        13.10.1. Pricing Analysis

        13.10.2. Market Share Analysis, 2021

            13.10.2.1. By Product Type

            13.10.2.2. By End Use

    13.11. Russia

        13.11.1. Pricing Analysis

        13.11.2. Market Share Analysis, 2021

            13.11.2.1. By Product Type

            13.11.2.2. By End Use

    13.12. BENELUX

        13.12.1. Pricing Analysis

        13.12.2. Market Share Analysis, 2021

            13.12.2.1. By Product Type

            13.12.2.2. By End Use

    13.13. China

        13.13.1. Pricing Analysis

        13.13.2. Market Share Analysis, 2021

            13.13.2.1. By Product Type

            13.13.2.2. By End Use

    13.14. Japan

        13.14.1. Pricing Analysis

        13.14.2. Market Share Analysis, 2021

            13.14.2.1. By Product Type

            13.14.2.2. By End Use

    13.15. South Korea

        13.15.1. Pricing Analysis

        13.15.2. Market Share Analysis, 2021

            13.15.2.1. By Product Type

            13.15.2.2. By End Use

    13.16. India

        13.16.1. Pricing Analysis

        13.16.2. Market Share Analysis, 2021

            13.16.2.1. By Product Type

            13.16.2.2. By End Use

    13.17. GCC Countries

        13.17.1. Pricing Analysis

        13.17.2. Market Share Analysis, 2021

            13.17.2.1. By Product Type

            13.17.2.2. By End Use

14. Market Structure Analysis

    14.1. Competition Dashboard

    14.2. Competition Benchmarking

    14.3. Market Share Analysis of Top Players

        14.3.1. By Regional

        14.3.2. By Product Type

        14.3.3. By End Use

15. Competition Analysis

    15.1. Competition Deep Dive

        15.1.1. Medtronic

            15.1.1.1. Overview

            15.1.1.2. Product Portfolio

            15.1.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

            15.1.1.4. Sales Footprint

            15.1.1.5. Strategy Overview

                15.1.1.5.1. Marketing Strategy

                15.1.1.5.2. Product Strategy

                15.1.1.5.3. Channel Strategy

        15.1.2. Stryker Corp.

            15.1.2.1. Overview

            15.1.2.2. Product Portfolio

            15.1.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

            15.1.2.4. Sales Footprint

            15.1.2.5. Strategy Overview

                15.1.2.5.1. Marketing Strategy

                15.1.2.5.2. Product Strategy

                15.1.2.5.3. Channel Strategy

        15.1.3. Karl Storz SE & Co. Kg

            15.1.3.1. Overview

            15.1.3.2. Product Portfolio

            15.1.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

            15.1.3.4. Sales Footprint

            15.1.3.5. Strategy Overview

                15.1.3.5.1. Marketing Strategy

                15.1.3.5.2. Product Strategy

                15.1.3.5.3. Channel Strategy

        15.1.4. Johnson and Johnson

            15.1.4.1. Overview

            15.1.4.2. Product Portfolio

            15.1.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

            15.1.4.4. Sales Footprint

            15.1.4.5. Strategy Overview

                15.1.4.5.1. Marketing Strategy

                15.1.4.5.2. Product Strategy

                15.1.4.5.3. Channel Strategy

        15.1.5. Olympus Corp.

            15.1.5.1. Overview

            15.1.5.2. Product Portfolio

            15.1.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

            15.1.5.4. Sales Footprint

            15.1.5.5. Strategy Overview

                15.1.5.5.1. Marketing Strategy

                15.1.5.5.2. Product Strategy

                15.1.5.5.3. Channel Strategy

        15.1.6. CONMED Corp.

            15.1.6.1. Overview

            15.1.6.2. Product Portfolio

            15.1.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

            15.1.6.4. Sales Footprint

            15.1.6.5. Strategy Overview

                15.1.6.5.1. Marketing Strategy

                15.1.6.5.2. Product Strategy

                15.1.6.5.3. Channel Strategy

        15.1.7. B. Braun Melsungen AG

            15.1.7.1. Overview

            15.1.7.2. Product Portfolio

            15.1.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

            15.1.7.4. Sales Footprint

            15.1.7.5. Strategy Overview

                15.1.7.5.1. Marketing Strategy

                15.1.7.5.2. Product Strategy

                15.1.7.5.3. Channel Strategy

        15.1.8. The Cooper Companies, Inc.

            15.1.8.1. Overview

            15.1.8.2. Product Portfolio

            15.1.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

            15.1.8.4. Sales Footprint

            15.1.8.5. Strategy Overview

                15.1.8.5.1. Marketing Strategy

                15.1.8.5.2. Product Strategy

                15.1.8.5.3. Channel Strategy

        15.1.9. Richard Wold GmbH

            15.1.9.1. Overview

            15.1.9.2. Product Portfolio

            15.1.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

            15.1.9.4. Sales Footprint

            15.1.9.5. Strategy Overview

                15.1.9.5.1. Marketing Strategy

                15.1.9.5.2. Product Strategy

                15.1.9.5.3. Channel Strategy

        15.1.10. Microline Surgical

            15.1.10.1. Overview

            15.1.10.2. Product Portfolio

            15.1.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

            15.1.10.4. Sales Footprint

            15.1.10.5. Strategy Overview

                15.1.10.5.1. Marketing Strategy

                15.1.10.5.2. Product Strategy

                15.1.10.5.3. Channel Strategy

        15.1.11. Shenzen Mindray Bio Medical Electronics Co., Ltd.

            15.1.11.1. Overview

            15.1.11.2. Product Portfolio

            15.1.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

            15.1.11.4. Sales Footprint

            15.1.11.5. Strategy Overview

                15.1.11.5.1. Marketing Strategy

                15.1.11.5.2. Product Strategy

                15.1.11.5.3. Channel Strategy

16. Assumptions & Acronyms Used

17. Research Methodology

 

ページTOPに戻る


 

Summary

A recent market study published by Future Market Insights on the laparoscopic gynecological procedures market offers global industry analysis for 2017-2021 and opportunity assessment for 2022-2032. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting a thorough research on the historical, as well as current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

The global laparoscopic gynecological procedures market is segmented in detail to cover every aspect of the market and present complete market intelligence to readers.

By Procedure Type
Laparoscopic Hysterectomy
Laparoscopic Myomectomy
Laparoscopic Colpopexy
Laparoscopic Endometrial Excision
Laparoscopic Adnexal
Laparoscopic Diagnostic Procedures
By End-Use
Hospitals
Clinics
Ambulatory Surgery Centers
By Region
North America
Latin America
Europe
Asia Pacific
Middle East and Africa (MEA)
Report Chapters

Chapter 01 – Executive Summary

The executive summary of the laparoscopic gynecological procedures market includes the global market analysis, demand-side and supply-side trends, opportunity assessment, and recommendations on the global laparoscopic gynecological procedures market.

Chapter 02 – Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the laparoscopic gynecological procedures market in this chapter, which will help them understand basic information about the Laparoscopic gynecological procedures market. This section also highlights the inclusions and exclusions, which help the reader to understand the scope of the laparoscopic gynecological procedures market report.

Chapter 03 – Market Background

The associated industry assessment of the global laparoscopic gynecological procedures market is carried out in this section. In addition, this chapter explains key macroeconomic factors that are expected to influence the growth of the global Laparoscopic gynecological procedures market over the forecast period. Along with macroeconomic factors, this section also highlights the opportunity analysis, social media sentiment analysis, and consumer behavior analysis for the market. It offers provides key market dynamics of the laparoscopic gynecological procedures market, which include drivers, restraints, and opportunities.

Chapter 04 – Global Laparoscopic gynecological procedures market Demand Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

This section provides detailed analysis of the historical custom laparoscopic gynecological procedures market value, along with an opportunity analysis of the future. Readers can also find the incremental opportunity for the current year (2021–2022) and an absolute opportunity for the forecast period (2022–2032).

Chapter 05 – Global Laparoscopic gynecological procedures market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by Procedure type

Based on procedure type, the laparoscopic gynecological procedures market is segmented into Laparoscopic Hysterectomy, Laparoscopic Myomectomy, Laparoscopic Colpopexy, Laparoscopic Endometrial Excision, Laparoscopic Adnexal, Laparoscopic Diagnostic Procedures. In this chapter, readers can find market attractiveness analysis, based on procedure type.

Chapter 06 – Global Laparoscopic gynecological procedures market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, by End-use

This chapter provides details about the laparoscopic gynecological procedures market on the basis of end-use type which is segmented into Hospitals, Clinics, Ambulatory Surgery Centers, along with market attractiveness analysis.

Chapter 07 – Global 5G Security Market Analysis 2017-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032 by Region

This chapter explains how the Laparoscopic gynecological procedures market will grow across various geographic regions, such as North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, and the Middle East and Africa (MEA).

Chapter 08 – North America Laparoscopic gynecological procedures market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the laparoscopic gynecological procedures market in the North America region, along with a country-wise assessment that includes the U.S. and Canada. Readers can also find regional trends, opportunities, and market growth in the North America region.

Chapter 09 – Latin America Laparoscopic gynecological procedures market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Laparoscopic gynecological procedures market in the Latin America region. This chapter also includes growth prospects of the Laparoscopic gynecological procedures market in leading LATAM countries such as Brazil, Mexico, Argentina and Rest of Latin America.

Chapter 10 – Europe Laparoscopic gynecological procedures market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

Important growth prospects of the laparoscopic gynecological procedures market in several countries such as Germany, Italy, France, U.K., Spain, Belgium and Rest of Europe are included in this chapter.

Chapter 11 – Asia Pacific Laparoscopic gynecological procedures market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the laparoscopic gynecological procedures market in the Asia Pacific region, along with a country-wise assessment that includes, China, Japan, South Korea, India, Australia and rest of Asia Pacific. Readers can also find regional trends, restraints, and market growth of countries in the Asia Pacific region.

Chapter 12 – Middle East and Africa Laparoscopic gynecological procedures market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter offers insights into how the laparoscopic gynecological procedures market is expected to grow in major countries in the MEA region such as South Africa, Saudi Arabia, UAE and Rest of MEA, during the forecast period 2022-2032.

Chapter 13 – Key Countries Laparoscopic gynecological procedures market Analysis

This chapter offers insights into how the Laparoscopic gynecological procedures market is expected to grow in key countries such as U.S., Canada, Brazil, Mexico, Argentina, Germany, Italy, France, U.K., Spain, Belgium, China, Japan, South Korea, India, Australia, Saudi Arabia, South Africa, U.A.E. during the forecast period 2022-2032.

Chapter 14 – Market Structure Analysis

In this chapter, readers can find detailed information about tier analysis and market concentration of the key players in the laparoscopic gynecological procedures market along with their market presence analysis by region and product portfolio.

Chapter 15 – Competition Analysis

In this chapter, readers can find a comprehensive list of manufacturers/ players in Laparoscopic gynecological procedures market, along with detailed information about each company, which includes company overview, revenue shares, strategic overview, and recent company developments. Some of the market players featured in the report are IBM Corporation, McKesson Corporation, SAS Institute Inc., Optum Inc., Oracle, IQVIA, Cerner Corporation, Truven Health Analytics, Inc., among others.

Chapter 16 – Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a based to the information and statistics included in the laparoscopic gynecological procedures market report.

Chapter 17 – Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on the laparoscopic gynecological procedures market.

Sources and Primary Research Splits (%)

Industry Interactions Key Designations
C - Level Executives
Marketing Directors
Sales Heads
Production Managers
Distributors Heads
Sales Executives
Stakeholder Category

Distributors
Resellers
Traders
Industry Experts
End Users
Key Questions

Current Market Dynamics and Challenges
Market Characteristics
Market Performance and Growth Quadrants
Competition Structure and Market Structure
Strategic Growth Initiatives
Near-term and Long-term Market Growth Prospects
Market Segment Splits and Authenticity
Opinions on Market Projections and Validity Of Assumptions
References Catalogue
Industry Publications
Industrial Week
Industrial Product Review
Industrial Magazine
Industry Associations
Company Press Releases
Annual Reports and Investor Presentations
Research Papers
Government Websites and Publications
Trade Websites



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

    1.1. Global Market Outlook

    1.2. Demand-side Trends

    1.3. Supply-side Trends

    1.4. Technology Roadmap Analysis

    1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

    2.1. Market Coverage / Taxonomy

    2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

    3.1. Market Dynamics

        3.1.1. Drivers

        3.1.2. Restraints

        3.1.3. Opportunity 

        3.1.4. Trends

    3.2. Scenario Forecast

        3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

        3.2.2. Demand in Likely Scenario

        3.2.3. Demand in Conservative Scenario

    3.3. Opportunity Map Analysis

    3.4. Investment Feasibility Matrix

    3.5. PESTLE and Porter’s Analysis

    3.6. Regulatory Landscape

        3.6.1. By Key Regions

        3.6.2. By Key Countries

4. Global Laparoscopic Gynecological Procedures Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

    4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis, 2017-2021

    4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032

        4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

        4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Laparoscopic Gynecological Procedures Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Product Type

    5.1. Introduction / Key Findings

    5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Product Type, 2017-2021

    5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Product Type, 2022-2032

        5.3.1. Laparoscopic Hysterectomy

        5.3.2. Laparoscopic Myomectomy

        5.3.3. Laparoscopic Colpopexy

        5.3.4. Laparoscopic Endometrial Excision

        5.3.5. Laparoscopic Adnexal

        5.3.6. Laparoscopic Diagnostic Procedures

    5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product Type, 2017-2021

    5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product Type, 2022-2032

6. Global Laparoscopic Gynecological Procedures Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By End Use

    6.1. Introduction / Key Findings

    6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By End Use, 2017-2021

    6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By End Use, 2022-2032

        6.3.1. Hospitals

        6.3.2. Clinics

        6.3.3. Ambulatory Surgery Centers

    6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End Use, 2017-2021

    6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End Use, 2022-2032

7. Global Laparoscopic Gynecological Procedures Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region

    7.1. Introduction

    7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Region, 2017-2021

    7.3. Current Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032

        7.3.1. North America

        7.3.2. Latin America

        7.3.3. Europe

        7.3.4. Asia Pacific

        7.3.5. MEA

    7.4. Market Attractiveness Analysis By Region

8. North America Laparoscopic Gynecological Procedures Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    8.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    8.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        8.2.1. By Country

            8.2.1.1. U.S.

            8.2.1.2. Canada

        8.2.2. By Product Type

        8.2.3. By End Use

    8.3. Market Attractiveness Analysis

        8.3.1. By Country

        8.3.2. By Product Type

        8.3.3. By End Use

    8.4. Key Takeaways

9. Latin America Laparoscopic Gynecological Procedures Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    9.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        9.2.1. By Country

            9.2.1.1. Brazil

            9.2.1.2. Mexico

            9.2.1.3. Rest of Latin America

        9.2.2. By Product Type

        9.2.3. By End Use

    9.3. Market Attractiveness Analysis

        9.3.1. By Country

        9.3.2. By Product Type

        9.3.3. By End Use

    9.4. Key Takeaways

10. Europe Laparoscopic Gynecological Procedures Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    10.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        10.2.1. By Country

            10.2.1.1. Germany

            10.2.1.2. Italy

            10.2.1.3. France

            10.2.1.4. U.K.

            10.2.1.5. Spain

            10.2.1.6. Russia

            10.2.1.7. BENELUX

            10.2.1.8. Rest of Europe

        10.2.2. By Product Type

        10.2.3. By End Use

    10.3. Market Attractiveness Analysis

        10.3.1. By Country

        10.3.2. By Product Type

        10.3.3. By End Use

    10.4. Key Takeaways

11. Asia Pacific Laparoscopic Gynecological Procedures Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    11.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        11.2.1. By Country

            11.2.1.1. China

            11.2.1.2. Japan

            11.2.1.3. South Korea

            11.2.1.4. India

            11.2.1.5. Rest of Asia Pacific

        11.2.2. By Product Type

        11.2.3. By End Use

    11.3. Market Attractiveness Analysis

        11.3.1. By Country

        11.3.2. By Product Type

        11.3.3. By End Use

    11.4. Key Takeaways

12. MEA Laparoscopic Gynecological Procedures Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country

    12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021

    12.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032

        12.2.1. By Country

            12.2.1.1. GCC

            12.2.1.2. Rest of MEA

        12.2.2. By Product Type

        12.2.3. By End Use

    12.3. Market Attractiveness Analysis

        12.3.1. By Country

        12.3.2. By Product Type

        12.3.3. By End Use

    12.4. Key Takeaways

13. Key Countries Laparoscopic Gynecological Procedures Market Analysis

    13.1. U.S.

        13.1.1. Pricing Analysis

        13.1.2. Market Share Analysis, 2021

            13.1.2.1. By Product Type

            13.1.2.2. By End Use

    13.2. Canada

        13.2.1. Pricing Analysis

        13.2.2. Market Share Analysis, 2021

            13.2.2.1. By Product Type

            13.2.2.2. By End Use

    13.3. Brazil

        13.3.1. Pricing Analysis

        13.3.2. Market Share Analysis, 2021

            13.3.2.1. By Product Type

            13.3.2.2. By End Use

    13.4. Mexico

        13.4.1. Pricing Analysis

        13.4.2. Market Share Analysis, 2021

            13.4.2.1. By Product Type

            13.4.2.2. By End Use

    13.5. Argentina

        13.5.1. Pricing Analysis

        13.5.2. Market Share Analysis, 2021

            13.5.2.1. By Product Type

            13.5.2.2. By End Use

    13.6. Germany

        13.6.1. Pricing Analysis

        13.6.2. Market Share Analysis, 2021

            13.6.2.1. By Product Type

            13.6.2.2. By End Use

    13.7. Italy

        13.7.1. Pricing Analysis

        13.7.2. Market Share Analysis, 2021

            13.7.2.1. By Product Type

            13.7.2.2. By End Use

    13.8. France

        13.8.1. Pricing Analysis

        13.8.2. Market Share Analysis, 2021

            13.8.2.1. By Product Type

            13.8.2.2. By End Use

    13.9. U.K.

        13.9.1. Pricing Analysis

        13.9.2. Market Share Analysis, 2021

            13.9.2.1. By Product Type

            13.9.2.2. By End Use

    13.10. Spain

        13.10.1. Pricing Analysis

        13.10.2. Market Share Analysis, 2021

            13.10.2.1. By Product Type

            13.10.2.2. By End Use

    13.11. Russia

        13.11.1. Pricing Analysis

        13.11.2. Market Share Analysis, 2021

            13.11.2.1. By Product Type

            13.11.2.2. By End Use

    13.12. BENELUX

        13.12.1. Pricing Analysis

        13.12.2. Market Share Analysis, 2021

            13.12.2.1. By Product Type

            13.12.2.2. By End Use

    13.13. China

        13.13.1. Pricing Analysis

        13.13.2. Market Share Analysis, 2021

            13.13.2.1. By Product Type

            13.13.2.2. By End Use

    13.14. Japan

        13.14.1. Pricing Analysis

        13.14.2. Market Share Analysis, 2021

            13.14.2.1. By Product Type

            13.14.2.2. By End Use

    13.15. South Korea

        13.15.1. Pricing Analysis

        13.15.2. Market Share Analysis, 2021

            13.15.2.1. By Product Type

            13.15.2.2. By End Use

    13.16. India

        13.16.1. Pricing Analysis

        13.16.2. Market Share Analysis, 2021

            13.16.2.1. By Product Type

            13.16.2.2. By End Use

    13.17. GCC Countries

        13.17.1. Pricing Analysis

        13.17.2. Market Share Analysis, 2021

            13.17.2.1. By Product Type

            13.17.2.2. By End Use

14. Market Structure Analysis

    14.1. Competition Dashboard

    14.2. Competition Benchmarking

    14.3. Market Share Analysis of Top Players

        14.3.1. By Regional

        14.3.2. By Product Type

        14.3.3. By End Use

15. Competition Analysis

    15.1. Competition Deep Dive

        15.1.1. Medtronic

            15.1.1.1. Overview

            15.1.1.2. Product Portfolio

            15.1.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

            15.1.1.4. Sales Footprint

            15.1.1.5. Strategy Overview

                15.1.1.5.1. Marketing Strategy

                15.1.1.5.2. Product Strategy

                15.1.1.5.3. Channel Strategy

        15.1.2. Stryker Corp.

            15.1.2.1. Overview

            15.1.2.2. Product Portfolio

            15.1.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

            15.1.2.4. Sales Footprint

            15.1.2.5. Strategy Overview

                15.1.2.5.1. Marketing Strategy

                15.1.2.5.2. Product Strategy

                15.1.2.5.3. Channel Strategy

        15.1.3. Karl Storz SE & Co. Kg

            15.1.3.1. Overview

            15.1.3.2. Product Portfolio

            15.1.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

            15.1.3.4. Sales Footprint

            15.1.3.5. Strategy Overview

                15.1.3.5.1. Marketing Strategy

                15.1.3.5.2. Product Strategy

                15.1.3.5.3. Channel Strategy

        15.1.4. Johnson and Johnson

            15.1.4.1. Overview

            15.1.4.2. Product Portfolio

            15.1.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

            15.1.4.4. Sales Footprint

            15.1.4.5. Strategy Overview

                15.1.4.5.1. Marketing Strategy

                15.1.4.5.2. Product Strategy

                15.1.4.5.3. Channel Strategy

        15.1.5. Olympus Corp.

            15.1.5.1. Overview

            15.1.5.2. Product Portfolio

            15.1.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

            15.1.5.4. Sales Footprint

            15.1.5.5. Strategy Overview

                15.1.5.5.1. Marketing Strategy

                15.1.5.5.2. Product Strategy

                15.1.5.5.3. Channel Strategy

        15.1.6. CONMED Corp.

            15.1.6.1. Overview

            15.1.6.2. Product Portfolio

            15.1.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

            15.1.6.4. Sales Footprint

            15.1.6.5. Strategy Overview

                15.1.6.5.1. Marketing Strategy

                15.1.6.5.2. Product Strategy

                15.1.6.5.3. Channel Strategy

        15.1.7. B. Braun Melsungen AG

            15.1.7.1. Overview

            15.1.7.2. Product Portfolio

            15.1.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

            15.1.7.4. Sales Footprint

            15.1.7.5. Strategy Overview

                15.1.7.5.1. Marketing Strategy

                15.1.7.5.2. Product Strategy

                15.1.7.5.3. Channel Strategy

        15.1.8. The Cooper Companies, Inc.

            15.1.8.1. Overview

            15.1.8.2. Product Portfolio

            15.1.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

            15.1.8.4. Sales Footprint

            15.1.8.5. Strategy Overview

                15.1.8.5.1. Marketing Strategy

                15.1.8.5.2. Product Strategy

                15.1.8.5.3. Channel Strategy

        15.1.9. Richard Wold GmbH

            15.1.9.1. Overview

            15.1.9.2. Product Portfolio

            15.1.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

            15.1.9.4. Sales Footprint

            15.1.9.5. Strategy Overview

                15.1.9.5.1. Marketing Strategy

                15.1.9.5.2. Product Strategy

                15.1.9.5.3. Channel Strategy

        15.1.10. Microline Surgical

            15.1.10.1. Overview

            15.1.10.2. Product Portfolio

            15.1.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

            15.1.10.4. Sales Footprint

            15.1.10.5. Strategy Overview

                15.1.10.5.1. Marketing Strategy

                15.1.10.5.2. Product Strategy

                15.1.10.5.3. Channel Strategy

        15.1.11. Shenzen Mindray Bio Medical Electronics Co., Ltd.

            15.1.11.1. Overview

            15.1.11.2. Product Portfolio

            15.1.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Age /Sales Channel/Region)

            15.1.11.4. Sales Footprint

            15.1.11.5. Strategy Overview

                15.1.11.5.1. Marketing Strategy

                15.1.11.5.2. Product Strategy

                15.1.11.5.3. Channel Strategy

16. Assumptions & Acronyms Used

17. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Future Market Insights社の分野での最新刊レポート

  • 最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/05/07 10:26

144.03 円

163.68 円

194.97 円

ページTOPに戻る