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ドイツの高級時計

ドイツの高級時計


Luxury Timepieces in Germany

2021年の高級時計は、前年と比較すると好調に推移した。年初にドイツ各地で強制的なロックダウンが行われ、その後、パンデミック抑制のために実店舗での小売がさらに制限されたにもかかわらず、高級時計は成長す... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年4月28日 US$990
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サマリー

2021年の高級時計は、前年と比較すると好調に推移した。年初にドイツ各地で強制的なロックダウンが行われ、その後、パンデミック抑制のために実店舗での小売がさらに制限されたにもかかわらず、高級時計は成長することができたのです。高所得者層では、ショッピングに対する意欲が非常に強く、特に、ショッピングがeコマースのみに限定されていた長い期間を経て、現在でもeコマースの占める割合が非常に低くなっています。

ユーロモニター インターナショナルのこの調査レポートは、ドイツの高級時計市場の規模や形態について国レベルで包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因と、消費者の買い物パターンの発展とともに高級時計の小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品メンズラグジュアリータイムピース、ウィメンズラグジュアリータイムピース

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 高級時計の市場に関する詳細な情報を得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Luxury Timepieces in Germany
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

LUXURY TIMEPIECES IN GERMANY
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
In 2021 luxury timepieces sees a rebound from strong losses in 2020
Store-based restrictions affect the category despite consumers’ eagerness to spend
Major players in the category lose share
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
E-commerce set to grow further despite the lifting of restrictions
Slow return of tourists will drag out recovery
Fight between luxury timepieces and luxury smartwatches set to intensify
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Luxury Timepieces by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Luxury Timepieces by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Luxury Timepieces: % Value 2016-2020
Table 4 LBN Brand Shares of Luxury Timepieces: % Value 2017-2020
Table 5 Distribution of Luxury Timepieces by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Forecast Sales of Luxury Timepieces by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Luxury Timepieces by Category: % Value Growth 2021-2026
LUXURY GOODS IN GERMANY
EXECUTIVE SUMMARY
Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic
The pandemic necessitates the e-commerce route
Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars
Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce
Luxury goods expected to grow solidly across categories
MARKET DATA
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020
Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020
Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Luxury timepieces performed better in 2021 when compared with the previous year. Despite the enforced lockdowns around Germany at the beginning of the year, and then further restrictions on bricks-and-mortar retailing in an attempt to control the pandemic, luxury timepieces was still able to grow. Amongst higher-income individuals, the willingness to shop was very strong, especially after a long period of time when shopping was exclusively restricted to e-commerce, which still accounts for a min...

Euromonitor International's Luxury Timepieces in Germany report offers a comprehensive guide to the size and shape of the Luxury Timepieces market at a national level. It provides the latest retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market and their effects on Luxury Timepieces retailing along with the development of consumers’ shopping patterns. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change

Product coverage: Men's Luxury Timepieces, Women's Luxury Timepieces.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Luxury Timepieces market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Luxury Timepieces in Germany
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

LUXURY TIMEPIECES IN GERMANY
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
In 2021 luxury timepieces sees a rebound from strong losses in 2020
Store-based restrictions affect the category despite consumers’ eagerness to spend
Major players in the category lose share
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
E-commerce set to grow further despite the lifting of restrictions
Slow return of tourists will drag out recovery
Fight between luxury timepieces and luxury smartwatches set to intensify
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Luxury Timepieces by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Luxury Timepieces by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Luxury Timepieces: % Value 2016-2020
Table 4 LBN Brand Shares of Luxury Timepieces: % Value 2017-2020
Table 5 Distribution of Luxury Timepieces by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Forecast Sales of Luxury Timepieces by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Luxury Timepieces by Category: % Value Growth 2021-2026
LUXURY GOODS IN GERMANY
EXECUTIVE SUMMARY
Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic
The pandemic necessitates the e-commerce route
Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars
Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce
Luxury goods expected to grow solidly across categories
MARKET DATA
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020
Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020
Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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