![]() ドイツのラグジュアリーホテルLuxury Hotels in Germany ラグジュアリーホテルは、2020年と比較すると、2021年の実績はかなり違っていた。2020年はパンデミックの急速な拡大に伴い、1年の大半をハードロックダウンや全体的な規制が行われたが、2021年はその規制が緩和さ... もっと見る
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サマリーラグジュアリーホテルは、2020年と比較すると、2021年の実績はかなり違っていた。2020年はパンデミックの急速な拡大に伴い、1年の大半をハードロックダウンや全体的な規制が行われたが、2021年はその規制が緩和されたのである。当然、購買力のある消費者は、パンデミックによって蓄えられた貯蓄の一部を体験活動に費やそうとし、需要が急拡大して、さらに高い収益が期待できるようになった。Euromonitor Internationalのこのレポートはドイツの高級ホテル市場の規模と形について国レベルで包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要な要因や、消費者の買い物パターンの発展とともに高級ホテルの小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ラグジュアリーホテル市場の詳細が把握できます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後の予測から、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Luxury Hotels in GermanyEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables LUXURY HOTELS IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Vaccination programme increases perceived safety amongst consumers Tourists slowly return as travel restrictions ease Luxury hotels update their approach to the new reality PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Category set to recover and grow strongly in the forecast period Digitalisation and post-pandemic rethinking to change business travel dynamics Competition expected to increase as the category expands CATEGORY DATA Table 1 Sales in Luxury Hotels: Value 2016-2021 Table 2 Sales in Luxury Hotels: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares in Luxury Hotels: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares in Luxury Hotels: % Value 2017-2020 Table 5 Forecast Sales in Luxury Hotels: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales in Luxury Hotels: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic The pandemic necessitates the e-commerce route Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce Luxury goods expected to grow solidly across categories MARKET DATA Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryLuxury hotels saw a considerably different performance in 2021 when compared with 2020. While in 2020, as the pandemic spread rapidly through the country, there were hard lockdowns and overall restrictions during most of the year, in 2021 there was a softening of these restrictions. Naturally, consumers with strong purchasing power were eager to spend part of their savings, accumulated throughout the pandemic, on experiential activities, leading demand to grow rapidly, generating even higher rev... Table of ContentsLuxury Hotels in GermanyEuromonitor International April 2022 List Of Contents And Tables LUXURY HOTELS IN GERMANY KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Vaccination programme increases perceived safety amongst consumers Tourists slowly return as travel restrictions ease Luxury hotels update their approach to the new reality PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Category set to recover and grow strongly in the forecast period Digitalisation and post-pandemic rethinking to change business travel dynamics Competition expected to increase as the category expands CATEGORY DATA Table 1 Sales in Luxury Hotels: Value 2016-2021 Table 2 Sales in Luxury Hotels: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares in Luxury Hotels: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares in Luxury Hotels: % Value 2017-2020 Table 5 Forecast Sales in Luxury Hotels: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales in Luxury Hotels: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN GERMANY EXECUTIVE SUMMARY Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic The pandemic necessitates the e-commerce route Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce Luxury goods expected to grow solidly across categories MARKET DATA Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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