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ドイツのラグジュアリーホテル

ドイツのラグジュアリーホテル


Luxury Hotels in Germany

ラグジュアリーホテルは、2020年と比較すると、2021年の実績はかなり違っていた。2020年はパンデミックの急速な拡大に伴い、1年の大半をハードロックダウンや全体的な規制が行われたが、2021年はその規制が緩和さ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年4月28日 US$990
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サマリー

ラグジュアリーホテルは、2020年と比較すると、2021年の実績はかなり違っていた。2020年はパンデミックの急速な拡大に伴い、1年の大半をハードロックダウンや全体的な規制が行われたが、2021年はその規制が緩和されたのである。当然、購買力のある消費者は、パンデミックによって蓄えられた貯蓄の一部を体験活動に費やそうとし、需要が急拡大して、さらに高い収益が期待できるようになった。

Euromonitor Internationalのこのレポートはドイツの高級ホテル市場の規模と形について国レベルで包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要な要因や、消費者の買い物パターンの発展とともに高級ホテルの小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* ラグジュアリーホテル市場の詳細が把握できます。
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* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後の予測から、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Luxury Hotels in Germany
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

LUXURY HOTELS IN GERMANY
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Vaccination programme increases perceived safety amongst consumers
Tourists slowly return as travel restrictions ease
Luxury hotels update their approach to the new reality
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Category set to recover and grow strongly in the forecast period
Digitalisation and post-pandemic rethinking to change business travel dynamics
Competition expected to increase as the category expands
CATEGORY DATA
Table 1 Sales in Luxury Hotels: Value 2016-2021
Table 2 Sales in Luxury Hotels: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares in Luxury Hotels: % Value 2016-2020
Table 4 LBN Brand Shares in Luxury Hotels: % Value 2017-2020
Table 5 Forecast Sales in Luxury Hotels: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales in Luxury Hotels: % Value Growth 2021-2026
LUXURY GOODS IN GERMANY
EXECUTIVE SUMMARY
Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic
The pandemic necessitates the e-commerce route
Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars
Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce
Luxury goods expected to grow solidly across categories
MARKET DATA
Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020
Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020
Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021
Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Luxury hotels saw a considerably different performance in 2021 when compared with 2020. While in 2020, as the pandemic spread rapidly through the country, there were hard lockdowns and overall restrictions during most of the year, in 2021 there was a softening of these restrictions. Naturally, consumers with strong purchasing power were eager to spend part of their savings, accumulated throughout the pandemic, on experiential activities, leading demand to grow rapidly, generating even higher rev...

Euromonitor International's Luxury Hotels in Germany report offers a comprehensive guide to the size and shape of the Luxury Hotels market at a national level. It provides the latest retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market and their effects on Luxury Hotels retailing along with the development of consumers’ shopping patterns. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

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Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Luxury Hotels in Germany
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

LUXURY HOTELS IN GERMANY
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Vaccination programme increases perceived safety amongst consumers
Tourists slowly return as travel restrictions ease
Luxury hotels update their approach to the new reality
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Category set to recover and grow strongly in the forecast period
Digitalisation and post-pandemic rethinking to change business travel dynamics
Competition expected to increase as the category expands
CATEGORY DATA
Table 1 Sales in Luxury Hotels: Value 2016-2021
Table 2 Sales in Luxury Hotels: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares in Luxury Hotels: % Value 2016-2020
Table 4 LBN Brand Shares in Luxury Hotels: % Value 2017-2020
Table 5 Forecast Sales in Luxury Hotels: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales in Luxury Hotels: % Value Growth 2021-2026
LUXURY GOODS IN GERMANY
EXECUTIVE SUMMARY
Strong recovery despite prolonged disruption caused by the pandemic
The pandemic necessitates the e-commerce route
Personal luxury brands keep losing ground to premium and luxury cars
Lockdowns in 2021 further improve the performance of e-commerce
Luxury goods expected to grow solidly across categories
MARKET DATA
Table 7 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 9 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020
Table 11 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020
Table 12 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021
Table 13 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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