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ブラジルの高級時計

ブラジルの高級時計


Luxury Timepieces in Brazil

2020年上半期は、COVID-19のパンデミックによって未曾有の困難がもたらされた。店舗は閉鎖されたままでなければならず、消費者は検疫期間を経なければならなかったため、業界は贅沢品にとって最も稀な見通しであ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月9日 US$650
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サマリー

2020年上半期は、COVID-19のパンデミックによって未曾有の困難がもたらされた。店舗は閉鎖されたままでなければならず、消費者は検疫期間を経なければならなかったため、業界は贅沢品にとって最も稀な見通しである通年でのマイナス決算を予測させることになった。しかし、衛生上の危機による伝染病と死者を管理するという認識から、より柔軟な条件での作業が可能になり、消費者は店舗への訪問を再開することができた。リベンジ消費ア...

ユーロモニター インターナショナルのこのレポートはブラジルの高級時計市場の規模と形状を国別に調査した包括的なガイドブックです。最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因と、消費者の買い物パターンの発展とともに高級時計の小売業に与える影響について戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

製品の範囲メンズラグジュアリータイムピース、レディースラグジュアリータイムピース。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 高級時計市場の詳細なイメージを得ることができる。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを把握する。
* 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Luxury Timepieces in Brazil
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

LUXURY TIMEPIECES IN BRAZIL
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Involuntary savings and self-indulgent purchases benefit luxury timepieces in 2021
Heating second-hand market strengthens the perception of luxury timepieces as an investment
Global brands find opportunities in associations with national icons of Brazilian culture
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
New technologies and features favour smartwatches in the coming years
Reselling market will bring more sophisticated certificates of origin into the spotlight
Collectors will remain attracted to vintage models, gathering trend-setters to the luxury timepieces culture
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Luxury Timepieces by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Luxury Timepieces by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Luxury Timepieces: % Value 2016-2020
Table 4 LBN Brand Shares of Luxury Timepieces: % Value 2017-2020
Table 5 Distribution of Luxury Timepieces by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Forecast Sales of Luxury Timepieces by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Luxury Timepieces by Category: % Value Growth 2021-2026
LUXURY GOODS IN BRAZIL
EXECUTIVE SUMMARY
Luxury goods in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for luxury goods?
MARKET DATA
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020
Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020
Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

The first half of 2020 brought unprecedented difficulties imposed by the COVID-19 pandemic. Stores had to remain closed and consumers had to go through quarantine periods that made the industry project some of the rarest prospects for luxury: negative results for the full year. However, the perception of control over the contagion and deaths caused by the sanitary crisis made it possible to work with more flexible conditions that allowed consumers to resume visiting stores. Revenge consumption a...

Euromonitor International's Luxury Timepieces in Brazil report offers a comprehensive guide to the size and shape of the Luxury Timepieces market at a national level. It provides the latest retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market and their effects on Luxury Timepieces retailing along with the development of consumers’ shopping patterns. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change

Product coverage: Men's Luxury Timepieces, Women's Luxury Timepieces.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Luxury Timepieces market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Luxury Timepieces in Brazil
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

LUXURY TIMEPIECES IN BRAZIL
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Involuntary savings and self-indulgent purchases benefit luxury timepieces in 2021
Heating second-hand market strengthens the perception of luxury timepieces as an investment
Global brands find opportunities in associations with national icons of Brazilian culture
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
New technologies and features favour smartwatches in the coming years
Reselling market will bring more sophisticated certificates of origin into the spotlight
Collectors will remain attracted to vintage models, gathering trend-setters to the luxury timepieces culture
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Luxury Timepieces by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Luxury Timepieces by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Luxury Timepieces: % Value 2016-2020
Table 4 LBN Brand Shares of Luxury Timepieces: % Value 2017-2020
Table 5 Distribution of Luxury Timepieces by Format: % Value 2016-2021
Table 6 Forecast Sales of Luxury Timepieces by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Luxury Timepieces by Category: % Value Growth 2021-2026
LUXURY GOODS IN BRAZIL
EXECUTIVE SUMMARY
Luxury goods in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for luxury goods?
MARKET DATA
Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020
Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020
Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021
Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026
Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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