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タイでの食器洗い

タイでの食器洗い


Dishwashing in Thailand

2021年のタイでは、食器洗い全体が緩やかで安定した小売電流値の伸びを維持しました。自動食器洗い機は、ベースがかなり低いものの、最も高い成長率を示した。これは、水の使用量を減らすことができるコンパクト... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月3日 US$650
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サマリー

2021年のタイでは、食器洗い全体が緩やかで安定した小売電流値の伸びを維持しました。自動食器洗い機は、ベースがかなり低いものの、最も高い成長率を示した。これは、水の使用量を減らすことができるコンパクトな食器洗い機の人気が高まっていること、また、比較的経済的な価格で提供されているため、消費者にとって実用的な選択肢となっていることが要因です。自動食器洗い機の中では、自動食器洗い機用洗剤が最も高い伸びを示し、引き続き最も高い割合を占めています。

この調査レポートはタイの食器洗い市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品自動食器洗い機、手洗い機。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 食器洗い市場の詳細なイメージを得ることができる。
* 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。
* 5年後の予測から、今後の市場動向を把握することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Dishwashing in Thailand
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

DISHWASHING IN THAILAND
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Automatic dishwashing drives growth from a low base
Hand dishwashing also grows as more meals are taken at home
Unilever continues to dominate thanks to Thai-specific products and new launches
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Move towards concentration in hand dishwashing
Automatic dishwashing powders to drive growth due to price and ability to self-dose
Price will determine the success of green and organic dishwashing products
CATEGORY INDICATORS
Table 1 Household Possession of Dishwashers 2015-2020
CATEGORY DATA
Table 2 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021
Table 3 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 4 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN THAILAND
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 8 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Overall dishwashing maintained slow and stable retail current value growth in Thailand in 2021. Automatic dishwashing saw the highest growth rate, although from a much lower base. This was due to the rising popularity of compact dishwashers, which reduce the amount of water used, while being offered at relatively economical prices, making these a practical choice for consumers. Within automatic dishwashing, automatic dishwashing powders saw the highest growth, and continued to account for the hi...

Euromonitor International's Dishwashing in Thailand market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Automatic Dishwashing, Hand Dishwashing.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Dishwashing market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Dishwashing in Thailand
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

DISHWASHING IN THAILAND
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Automatic dishwashing drives growth from a low base
Hand dishwashing also grows as more meals are taken at home
Unilever continues to dominate thanks to Thai-specific products and new launches
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Move towards concentration in hand dishwashing
Automatic dishwashing powders to drive growth due to price and ability to self-dose
Price will determine the success of green and organic dishwashing products
CATEGORY INDICATORS
Table 1 Household Possession of Dishwashers 2015-2020
CATEGORY DATA
Table 2 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021
Table 3 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 4 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN THAILAND
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 8 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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