![]() サウジアラビアにおけるサーフェスケアSurface Care in Saudi Arabia COVID-19の流行は、サウジアラビアの生活に大きな影響を与え、消費者は家庭内を含めた健康や衛生の習慣に突然気を配るようになりました。その結果、サウジアラビアの消費者は、表面ケア製品を含む健康・衛生用品... もっと見る
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サマリーCOVID-19の流行は、サウジアラビアの生活に大きな影響を与え、消費者は家庭内を含めた健康や衛生の習慣に突然気を配るようになりました。その結果、サウジアラビアの消費者は、表面ケア製品を含む健康・衛生用品に優先的に支出するようになりました。COVID-19の蔓延を防ぐ製品の性能に懸念を抱いた消費者は、より高品質の製品に投資する意欲を示し、その結果、COVID-19の蔓延を防ぐ製品への投資額が増加しました。この調査レポートはサウジアラビアのサーフェスケア市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業や主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通や価格設定の問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品浴室用クリーナー、デスケーリング、排水口開け、床用クリーナー、ホームケア用消毒剤、ホームケア用ワイプおよび床用クリーニングシステム、キッチンクリーナー、多目的クリーナー、オーブンクリーナー、精練剤、窓/ガラス用クリーナー。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * サーフェスケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Surface Care in Saudi ArabiaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables SURFACE CARE IN SAUDI ARABIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Consumers unwilling to compromise when it comes to surface care due to increased hygiene concerns Multi-purpose cleaners rise to the top but task-specific products continue to build a wider audience Dettol retains the lead as players add COVID-19 labels to boost demand PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Investment in new product development and innovation on the cards Increasing competition expected to put downward pressure on prices Local brands could find favour with more competitive prices CATEGORY DATA Table 1 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: Value 2016-2021 Table 4 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021 Table 7 NBO Company Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2017-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2018-2021 Table 9 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN SAUDI ARABIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 11 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 12 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 15 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 16 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryThe COVID-19 pandemic has had a significant impact on life in Saudi Arabia with consumers suddenly paying more attention to their health and hygiene routines, including around the home. As a result, consumers in Saudi Arabia prioritised their spending on health and hygiene products, including those in surface care. Concerned about the ability of products to prevent the spread of COVID-19 consumers showed a greater willingness to invest in higher quality products, with this being reflected in str... Table of ContentsSurface Care in Saudi ArabiaEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables SURFACE CARE IN SAUDI ARABIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Consumers unwilling to compromise when it comes to surface care due to increased hygiene concerns Multi-purpose cleaners rise to the top but task-specific products continue to build a wider audience Dettol retains the lead as players add COVID-19 labels to boost demand PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Investment in new product development and innovation on the cards Increasing competition expected to put downward pressure on prices Local brands could find favour with more competitive prices CATEGORY DATA Table 1 Sales of Surface Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: Value 2016-2021 Table 4 Sales of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Surface Care: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Surface Care: % Value 2018-2021 Table 7 NBO Company Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2017-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Home Care Wipes and Floor Cleaning Systems: % Value 2018-2021 Table 9 Forecast Sales of Surface Care by Category: Value 2021-2026 Table 10 Forecast Sales of Surface Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN SAUDI ARABIA EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 11 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 12 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 13 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 14 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 15 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 16 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 17 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 18 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 19 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 20 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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