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サウジアラビアの食器洗い

サウジアラビアの食器洗い


Dishwashing in Saudi Arabia

サウジアラビアでは、食器洗い機を所有している家庭は全体の 10%に過ぎず、手洗い用食器洗い機が食器洗い用製品の売上の大半を占めています。メーカー各社は、香料や、皮膚科学的特性や抗菌性といった付加価値の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月9日 US$650
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サマリー

サウジアラビアでは、食器洗い機を所有している家庭は全体の 10%に過ぎず、手洗い用食器洗い機が食器洗い用製品の売上の大半を占めています。メーカー各社は、香料や、皮膚科学的特性や抗菌性といった付加価値のある製品など、豊富な選択肢を提供しています。各社は新製品開発戦略を通じて、常に最新の情報を入手し、競争に打ち勝つことを目指しています。レビュー期間の終わりに向けて、これらは主に、より効果的な新処方で、より高い効果を発揮することができます...

この調査レポートはサウジアラビアの食器洗い市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を及ぼす主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品自動食器洗い機、手洗い機。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 食器洗い市場の詳細なイメージを得ることができる。
* 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。
* 5年後の予測から、今後の市場動向を把握することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Dishwashing in Saudi Arabia
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

DISHWASHING IN SAUDI ARABIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Hand dishwashing remains dominant with a keen focus on antibacterial products
Automatic dishwashing winning friends thanks to the promise of greater convenience and as a way to save water
Competitive landscape remains dominated by multinational brands
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
More homes expected to purchase dishwashers
The entry of private label and local players could help to make automatic dishwashing more affordable
Competition set to intensify as new players enter the market
CATEGORY INDICATORS
Table 1 Household Possession of Dishwashers 2015-2020
CATEGORY DATA
Table 2 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021
Table 3 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 4 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN SAUDI ARABIA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 8 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Hand dishwashing dominates sales of dishwashing products in Saudi Arabia, with only 10% of households owning a dishwasher in the kingdom. Manufacturers offer a wealth of options in terms of fragrances and also value-added variants with dermatological and antibacterial properties. Companies aim to remain current and stay ahead of the competition through new product development strategies. Towards the end of the review period, these focused primarily on new and more effective formulas that can del...

Euromonitor International's Dishwashing in Saudi Arabia market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Automatic Dishwashing, Hand Dishwashing.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Dishwashing market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Dishwashing in Saudi Arabia
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

DISHWASHING IN SAUDI ARABIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Hand dishwashing remains dominant with a keen focus on antibacterial products
Automatic dishwashing winning friends thanks to the promise of greater convenience and as a way to save water
Competitive landscape remains dominated by multinational brands
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
More homes expected to purchase dishwashers
The entry of private label and local players could help to make automatic dishwashing more affordable
Competition set to intensify as new players enter the market
CATEGORY INDICATORS
Table 1 Household Possession of Dishwashers 2015-2020
CATEGORY DATA
Table 2 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021
Table 3 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 4 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN SAUDI ARABIA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 8 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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