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フランスでの漂白剤

フランスでの漂白剤


Bleach in France

漂白剤の売上減少に歯止めがかかったのは、2020年にフランスで発生したCOVID-19の発生である。漂白剤は、ユーザーが健康と安全を守るために、少なくとも希釈の面で予防措置を取れば、有効な殺ウイルス剤として、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月4日 US$650
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サマリー

漂白剤の売上減少に歯止めがかかったのは、2020年にフランスで発生したCOVID-19の発生である。漂白剤は、ユーザーが健康と安全を守るために、少なくとも希釈の面で予防措置を取れば、有効な殺ウイルス剤として、ウイルスに対する抵抗力を提供すると認識されていた。パンデミックの初期の数週間、売上は飛躍的に伸び、業界団体のAFISEは、フランスにおける漂白剤の業績が大きく変化し、このカテゴリーが数量と価格の著しい低下から回復したことを報告している。

この調査レポートはフランスの漂白剤市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書であり、国別市場の規模と形態に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を及ぼす主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 漂白剤市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを把握する。
* 5年後を予測し、今後の市場の推移を把握する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Bleach in France
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

BLEACH IN FRANCE
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Much slower performance seen in 2021 after the major growth spike in 2020
Sales through e-commerce boom during the pandemic
Etablissements Pintaud gains share during the pandemic
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Bleach will return to seeing declining sales after 2020’s pandemic-induced growth spike
Home care disinfectants will continue to represent a threat to bleach
Products with natural ingredients another competitor for bleach
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Bleach: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN FRANCE
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 7 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

The decline in sales of bleach was arrested by the outbreak of COVID-19 in France in 2020. Bleach was perceived as offering resistance to the virus, as an effective virucide, provided users took precautions, not least in terms of dilution, to safeguard their health and safety. Sales grew exponentially in the early weeks of the pandemic, with industry association AFISE reporting on the strong change in the bleach performance in France, as the category rebounded from marked declines in volume and...

Euromonitor International's Bleach in France market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
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* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
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Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Bleach in France
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

BLEACH IN FRANCE
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Much slower performance seen in 2021 after the major growth spike in 2020
Sales through e-commerce boom during the pandemic
Etablissements Pintaud gains share during the pandemic
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Bleach will return to seeing declining sales after 2020’s pandemic-induced growth spike
Home care disinfectants will continue to represent a threat to bleach
Products with natural ingredients another competitor for bleach
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Bleach: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN FRANCE
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 7 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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