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クロアチアの研磨剤

クロアチアの研磨剤


Polishes in Croatia

ポリッシュは、パンデミックの恩恵を受けなかった数少ないホームケア製品の一つであり、消費者はポリッシュよりもCOVID-19に照らして掃除や消毒を優先させたからである。さらに、2020年には家庭での社交が大幅に... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月9日 US$650
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サマリー

ポリッシュは、パンデミックの恩恵を受けなかった数少ないホームケア製品の一つであり、消費者はポリッシュよりもCOVID-19に照らして掃除や消毒を優先させたからである。さらに、2020年には家庭での社交が大幅に減少したため、クロアチア人は家を美しく見せることがそれほど重要でなく、同じ程度に磨く必要性を感じなかった。2021年に社会が開放され、より普通の生活が再開されると、消費者が他の家事も行うようになり、磨きは回復を記録した。

この調査レポートはクロアチアのポリッシュ(磨き粉)市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品フロアポリッシュ、家具用ポリッシュ、金属用ポリッシュ、靴用ポリッシュ。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* ポリッシュ市場の詳細なイメージを得ることができる。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。
* 5年後を予測し、市場の発展予測を評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Polishes in Croatia
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

POLISHES IN CROATIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Recovery in value sales in 2021
Multinationals dominate polishes, although private label holds stable position with affordable options
With people out and about again, shoe polish registers highest current value growth
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Slight value decline over forecast period
Metal polish outperforms other polishes over forecast period
Stagnation predicted for furniture polish due to shifting preferences for furniture materials
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Polishes by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2021-2026
HOME CARE IN CROATIA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 7 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Polish was one of the few home care products that did not benefit from the pandemic, as consumer prioritised cleaning and disinfecting in the light of COVID-19, rather than polishing. In addition, with much less socialising in homes happening in 2020, Croatians did not feel the need to polish to the same extent, as it was not as important to make their homes look good. With society opening up in 2021, as more normal life resumed, polish registered a recovery, as consumers also did other housewor...

Euromonitor International's Polishes in Croatia market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Floor Polish, Furniture Polish, Metal Polish, Shoe Polish.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Polishes market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Polishes in Croatia
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

POLISHES IN CROATIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Recovery in value sales in 2021
Multinationals dominate polishes, although private label holds stable position with affordable options
With people out and about again, shoe polish registers highest current value growth
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Slight value decline over forecast period
Metal polish outperforms other polishes over forecast period
Stagnation predicted for furniture polish due to shifting preferences for furniture materials
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Polishes by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2021-2026
HOME CARE IN CROATIA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 7 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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