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ブルガリアの漂白剤

ブルガリアの漂白剤


Bleach in Bulgaria

ブルガリアにおける漂白剤の売上は、2021年も成長を続けているが、前年と比較するとかなり減少している。漂白剤は、COVID-19の最初の爆発に続いて、2020年に際立った成長を記録した。ブルガリア人、特に年配の消... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月7日 US$650
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サマリー

ブルガリアにおける漂白剤の売上は、2021年も成長を続けているが、前年と比較するとかなり減少している。漂白剤は、COVID-19の最初の爆発に続いて、2020年に際立った成長を記録した。ブルガリア人、特に年配の消費者は、漂白剤の殺菌効果についてよく理解しており、低価格で効率的な殺菌剤として評価し、浴室清掃やタイルの消毒に定期的に使用している。COVID-1の発生に伴う備蓄が売上に大きく貢献した。

この調査レポートはブルガリアの漂白剤市場を分析・予測したEuromonitor Internationalの市場調査報告書です。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 漂白剤市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを把握する。
* 5年後を予測し、今後の市場の推移を把握する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Bleach in Bulgaria
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

BLEACH IN BULGARIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Slowdown in bleach in 2021 following peak growth in the first waves of the pandemic
Positive growth in bleach is sustained by its convenient price
Larger pack sizes continue to drive volume sales in bleach
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Further slowdown projected for bleach in the forecast period as consumers shift to antibacterial and disinfecting surface care and toilet care products
Local producers likely to increase their share following consumers’ growing price sensitivity
Quest for convenience and safety to continue limiting the popularity of bleach among younger consumers
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Bleach: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN BULGARIA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 7 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Sales of bleach in Bulgaria continued to grow in 2021 but at a much reduced rate compared to the previous year. Bleach scored outstanding growth in 2020 following the initial burst of COVID-19. Bulgarians, especially older consumers, are well aware about the disinfecting properties of bleach and value it as a low-priced and efficient disinfectant, using it regularly for bathroom cleaning and tile disinfection. Sales benefited highly from the stockpiling that occurred upon the outbreak of COVID-1...

Euromonitor International's Bleach in Bulgaria market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

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Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Bleach in Bulgaria
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

BLEACH IN BULGARIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Slowdown in bleach in 2021 following peak growth in the first waves of the pandemic
Positive growth in bleach is sustained by its convenient price
Larger pack sizes continue to drive volume sales in bleach
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Further slowdown projected for bleach in the forecast period as consumers shift to antibacterial and disinfecting surface care and toilet care products
Local producers likely to increase their share following consumers’ growing price sensitivity
Quest for convenience and safety to continue limiting the popularity of bleach among younger consumers
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Bleach: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN BULGARIA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 7 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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