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ボスニア・ヘルツェゴビナでの食器洗浄機

ボスニア・ヘルツェゴビナでの食器洗浄機


Dishwashing in Bosnia and Herzegovina

食器洗い」は、2020年にロックダウンの恩恵を受け、健全な金額成長を遂げた。これは、人々が自宅で多くの時間を過ごすことを義務付けられたことにより、より多くの食器が洗われたためである。2021年は、社会が徐... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月10日 US$650
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サマリー

食器洗い」は、2020年にロックダウンの恩恵を受け、健全な金額成長を遂げた。これは、人々が自宅で多くの時間を過ごすことを義務付けられたことにより、より多くの食器が洗われたためである。2021年は、社会が徐々に開放され、金額成長率は若干低下した。しかし、COVID-19が日常生活に支障をきたす程度であったため、売上金額はパンデミック前より増加しました。いくつかの主要製品の上市に後押しされ、自動食器洗い機用タブレットと自動食器洗い機用液剤は、2021年1月1日以降、最も急速に普及した製品になりました。

この調査レポートはボスニア・ヘルツェゴビナの食器洗い市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格設定など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品自動食器洗い機、手洗い機。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 食器洗い市場の詳細なイメージを得ることができる。
* 成長分野をピンポイントで特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。
* 5年後の予測から、今後の市場動向を把握することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Dishwashing in Bosnia and Herzegovina
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

DISHWASHING IN BOSNIA AND HERZEGOVINA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Decline in value growth in 2021
Procter & Gamble leads dishwashing and Fairy leads hand washing and benefits from a well-established position and strong marketing support
Hand dishwashing remains prevalent dishwashing format in 2021
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Slight volume decline over forecast period
Hand washing still holds onto sizeable value share, despite growing popularity of automatic dishwashing
Value sales through e-commerce channels to double by 2026
CATEGORY INDICATORS
Table 1 Household Possession of Dishwashers 2015-2020
CATEGORY DATA
Table 2 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021
Table 3 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 4 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026
HOME CARE IN BOSNIA AND HERZEGOVINA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 8 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Dishwashing benefitted from the lockdowns in 2020, with healthy value growth, as more dishes were washed due to people being obliged to spend significant amounts of time at home. In 2021, with society gradually opening up, value growth registered a slight drop. All the same, value sales were higher than before the pandemic, as COVID-19 still disrupted daily life to an extent. Bolstered by several key product launches, automatic dishwashing tablets and automatic dishwashing liquids were the faste...

Euromonitor International's Dishwashing in Bosnia and Herzegovina market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Automatic Dishwashing, Hand Dishwashing.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Dishwashing market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Dishwashing in Bosnia and Herzegovina
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

DISHWASHING IN BOSNIA AND HERZEGOVINA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Decline in value growth in 2021
Procter & Gamble leads dishwashing and Fairy leads hand washing and benefits from a well-established position and strong marketing support
Hand dishwashing remains prevalent dishwashing format in 2021
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Slight volume decline over forecast period
Hand washing still holds onto sizeable value share, despite growing popularity of automatic dishwashing
Value sales through e-commerce channels to double by 2026
CATEGORY INDICATORS
Table 1 Household Possession of Dishwashers 2015-2020
CATEGORY DATA
Table 2 Sales of Dishwashing by Category: Value 2016-2021
Table 3 Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 4 NBO Company Shares of Dishwashing: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Dishwashing: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Dishwashing by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Dishwashing by Category: % Value Growth 2021-2026
HOME CARE IN BOSNIA AND HERZEGOVINA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 8 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 9 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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