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オーストラリアでの研磨剤

オーストラリアでの研磨剤


Polishes in Australia

ポリッシュは、パンデミック以前から、家具や床、履物の状態を重要視するオーストラリアの高齢者を中心に、衰退しつつあるカテゴリーでした。新しい世代の消費者は、これを重要視せず、多くの場合、磨く必要のあ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年4月25日 US$990
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サマリー

ポリッシュは、パンデミック以前から、家具や床、履物の状態を重要視するオーストラリアの高齢者を中心に、衰退しつつあるカテゴリーでした。新しい世代の消費者は、これを重要視せず、多くの場合、磨く必要のある製品を購入することさえしません。若い消費者は、黒い革のビジネスシューズではなく、きちんとしたカジュアルな靴を履いて出勤する傾向があります。現代の家具はほとんどデザインされていない...

この調査レポートはオーストラリアの研磨剤市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態について包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品フロアポリッシュ、家具用ポリッシュ、金属用ポリッシュ、靴用ポリッシュ。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由は?
* 研磨剤市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。
* 5年後を予測し、市場の発展予測を評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Polishes in Australia
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

POLISHES IN AUSTRALIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Polishes in long-term decline
Polishes lack purpose during a pandemic
Demand for polishes wiped-out
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Taking the shine off
Users of shoe polish reach retirement age
Cannibalising the core market with wipes
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Polishes by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN AUSTRALIA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 7 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Even before the pandemic, polishes was a category in decline, with its customer base predominately made up of elderly Australians who placed great importance on the condition of their furniture, floor and footwear. New generations of consumers neither consider this to be important, nor in many cases even purchase products that need to be polished. Younger consumers are more likely to wear neat causal footwear to work, rather than black leather business shoes. Modern furniture is rarely designed...

Euromonitor International's Polishes in Australia market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Floor Polish, Furniture Polish, Metal Polish, Shoe Polish.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Polishes market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Polishes in Australia
Euromonitor International
April 2022

List Of Contents And Tables

POLISHES IN AUSTRALIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Polishes in long-term decline
Polishes lack purpose during a pandemic
Demand for polishes wiped-out
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Taking the shine off
Users of shoe polish reach retirement age
Cannibalising the core market with wipes
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Polishes by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN AUSTRALIA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 7 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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