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オーストリアの漂白剤

オーストリアの漂白剤


Bleach in Austria

オーストリアにおける漂白剤の需要は、他のホームケア分野と同様、2020年に急増した後、2021年には顕著に冷え込みました。2021年は、これらの効果がある程度顕著に表れた時期であったため、売上は高水準で推移し... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月1日 US$650
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サマリー

オーストリアにおける漂白剤の需要は、他のホームケア分野と同様、2020年に急増した後、2021年には顕著に冷え込みました。2021年は、これらの効果がある程度顕著に表れた時期であったため、売上は高水準で推移しました...

この調査レポートはオーストリアの漂白剤市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態などを包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を及ぼす主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 漂白剤市場の詳細なイメージを得ることができます。
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* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを把握する。
* 5年後を予測し、今後の市場の推移を把握する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Bleach in Austria
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

BLEACH IN AUSTRIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Demand normalises in 2021 after sales spike in 2020 due to the pandemic
Bleach not a mainstream household product in Austria
Bleach suffers from a limited presence and low awareness
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Downward trend ahead for bleach
Consumers expected to prefer other types of cleaning products
Product choice not expected to improve
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Bleach: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN AUSTRIA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 7 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Just as in other areas of home care, demand for bleach in Austria notably cooled in 2021, following the sales spike seen in 2020, with consumer demand for cleanliness and hygiene extremely high when the pandemic first hit the country and usage was further boosted by the additional time people were spending at home as they were looking to create as pleasant and safe an environment as possible. As all of these effects remained notable, to some extent, at times during 2021, sales remained at a high...

Euromonitor International's Bleach in Austria market report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (historic date range), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

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Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Bleach in Austria
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

BLEACH IN AUSTRIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Demand normalises in 2021 after sales spike in 2020 due to the pandemic
Bleach not a mainstream household product in Austria
Bleach suffers from a limited presence and low awareness
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Downward trend ahead for bleach
Consumers expected to prefer other types of cleaning products
Product choice not expected to improve
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Bleach: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Bleach: % Value Growth 2016-2021
Table 3 NBO Company Shares of Bleach: % Value 2017-2021
Table 4 LBN Brand Shares of Bleach: % Value 2018-2021
Table 5 Forecast Sales of Bleach: Value 2021-2026
Table 6 Forecast Sales of Bleach: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOME CARE IN AUSTRIA
EXECUTIVE SUMMARY
Home care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for home care?
MARKET INDICATORS
Table 7 Households 2016-2021
MARKET DATA
Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021
Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021
Table 12 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021
Table 13 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021
Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026
Table 16 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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