![]() アゼルバイジャン共和国の研磨剤Polishes in Azerbaijan アゼルバイジャンのポリッシュは、靴墨が主体である。このカテゴリーは非常に成熟しており、製品開発がほとんど行われていないため、生産者が付加価値をつけるのに苦労し、実質的な価格は下がり続けている。 ... もっと見る
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サマリーアゼルバイジャンのポリッシュは、靴墨が主体である。このカテゴリーは非常に成熟しており、製品開発がほとんど行われていないため、生産者が付加価値をつけるのに苦労し、実質的な価格は下がり続けている。この調査レポートはアゼルバイジャンの研磨剤市場について調査・分析したもので、国別の市場規模や形態について包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を及ぼす主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品フロアポリッシュ、家具用ポリッシュ、金属用ポリッシュ、靴用ポリッシュ。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ポリッシュ市場の詳細なイメージを得ることができる。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Polishes in AzerbaijanEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables POLISHES IN AZERBAIJAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Shoe polish sales sustained by enduring consumer habits Not much attention to floor and furniture Turkish players dominate with Cigir Kimya in the lead PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Solid sales dominated by imports Shoe polish supported by shifting demographics Housing trends can drive floor and furniture polish CATEGORY DATA Table 1 Sales of Polishes by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN AZERBAIJAN EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryPolishes in Azerbaijan is predominantly made up of shoe polish. The category is extremely mature and has seen little product development, and as a result, prices in real terms continue to fall as producers struggle to add value. Table of ContentsPolishes in AzerbaijanEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables POLISHES IN AZERBAIJAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Shoe polish sales sustained by enduring consumer habits Not much attention to floor and furniture Turkish players dominate with Cigir Kimya in the lead PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Solid sales dominated by imports Shoe polish supported by shifting demographics Housing trends can drive floor and furniture polish CATEGORY DATA Table 1 Sales of Polishes by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Polishes: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Polishes: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Polishes by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Polishes by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN AZERBAIJAN EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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