アゼルバイジャン共和国のエアケアAir Care in Azerbaijan エアケアは、長引く戸締まり規制や2021年の在宅勤務の消費者の影響を受け、引き続き好調に推移。しかし、検疫措置が緩和され、その結果、数量の伸びは鈍化している。これは、消費者の習慣の変化を反映している可... もっと見る
サマリーエアケアは、長引く戸締まり規制や2021年の在宅勤務の消費者の影響を受け、引き続き好調に推移。しかし、検疫措置が緩和され、その結果、数量の伸びは鈍化している。これは、消費者の習慣の変化を反映している可能性もあります。スプレー式やエアゾール式の芳香剤には大量の化学物質が含まれており、特に健康的ではないという認識が広まっている。さらに、持続可能性のトレンドが生まれ、多くのエアケア製品は環境に優しくないという見方もされている......。この調査レポートはアゼルバイジャンのエアケア市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態を包括的に解説しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品キャンドル芳香剤、カーエアフレッシュナー、電気式芳香器、ジェル芳香器、液体芳香器、その他のエアケア、スプレー/エアゾール芳香器。 データカバレッジ:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * エアケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Air Care in AzerbaijanEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables AIR CARE IN AZERBAIJAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Volumes slow as lockdown eases and consumer habits change Spray/aerosol air fresheners prevail due to low prices and strong distribution, while other air fresheners Demand for convenience boost sales of electric devices PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Some slow down anticipated Local brands look to grow, but face equity hurdles Innovation needed as habits and demographics change CATEGORY DATA Table 1 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN AZERBAIJAN EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAir care sales continued to benefit from lingering lockdown restrictions and consumers working from home in 2021. However, quarantine measures have eased, and as a result volume growth has slowed. This may also reflect shifting consumer habits. There is a widespread perception that spray/aerosol air fresheners are not especially healthy as they contain large amounts of chemicals; in addition, sustainability trends are emerging, and many air care products are seen as being environmentally unfrien... Table of ContentsAir Care in AzerbaijanEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables AIR CARE IN AZERBAIJAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Volumes slow as lockdown eases and consumer habits change Spray/aerosol air fresheners prevail due to low prices and strong distribution, while other air fresheners Demand for convenience boost sales of electric devices PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Some slow down anticipated Local brands look to grow, but face equity hurdles Innovation needed as habits and demographics change CATEGORY DATA Table 1 Sales of Air Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Air Care: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Air Care: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Sales of Air Care by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Sales of Air Care by Category: % Value Growth 2021-2026 HOME CARE IN AZERBAIJAN EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 7 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 8 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 12 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 13 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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