![]() チリの口腔ケアOral Care in Chile 紙おむつは比較的新しい商品群であり、多くの消費者に必要性が低いと認識されているため、2021年には紙おむつが数量販売のほとんどを占めると予想される。紙おむつは比較的新しい商品群であり、多くの消費者が必... もっと見る
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サマリー紙おむつは比較的新しい商品群であり、多くの消費者に必要性が低いと認識されているため、2021年には紙おむつが数量販売のほとんどを占めると予想される。紙おむつは比較的新しい商品群であり、多くの消費者が必要不可欠なものではないと認識しているため、カテゴリー全体の成長を牽引しており、2021年の数量需要はレビュー期間の過去の傾向とほぼ一致しており、プラスを維持している。Euromonitor Internationalの調査レポート「ウズベキスタンのおむつ/オムツ/パンツ」は、国レベルの市場規模と形状の包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品使い捨てパンツ、おむつ/オムツ データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * おむつ/紙おむつ/パンツ市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレイヤー、主要ブランドの理解 * 5年後を予測することで、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは40年以上にわたり、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムを発行してきました。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Nappies/Diapers/Pants in UzbekistanEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables NAPPIES/DIAPERS/PANTS IN UZBEKISTAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Demand sustained by demographics, widening use Price growth dissuading faster adoption Upheaval opens doors in competitive landscape PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Improved availability helps lift demand Junior nappies to gain popularity Product development, retail changes can strengthen category CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2021-2026 TISSUE AND HYGIENE IN UZBEKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDemand for nappies/diapers are set to generate almost all volume sales in 2021; disposable pants are a relatively new product group and are perceived by most consumers as less essential. Growth in the total category is therefore being driven by nappies/diapers, and volume demand has remained positive in 2021, broadly in line with historic trends seen over the review period. Table of ContentsNappies/Diapers/Pants in UzbekistanEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables NAPPIES/DIAPERS/PANTS IN UZBEKISTAN KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Demand sustained by demographics, widening use Price growth dissuading faster adoption Upheaval opens doors in competitive landscape PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Improved availability helps lift demand Junior nappies to gain popularity Product development, retail changes can strengthen category CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2017-2021 Table 4 LBN Brand Shares of Retail Nappies/Diapers/Pants: % Value 2018-2021 Table 5 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: Value 2021-2026 Table 6 Forecast Retail Sales of Nappies/Diapers/Pants by Category: % Value Growth 2021-2026 TISSUE AND HYGIENE IN UZBEKISTAN EXECUTIVE SUMMARY Tissue and hygiene in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for tissue and hygiene? MARKET INDICATORS Table 7 Birth Rates 2016-2021 Table 8 Infant Population 2016-2021 Table 9 Female Population by Age 2016-2021 Table 10 Total Population by Age 2016-2021 Table 11 Households 2016-2021 Table 12 Forecast Infant Population 2021-2026 Table 13 Forecast Female Population by Age 2021-2026 Table 14 Forecast Total Population by Age 2021-2026 Table 15 Forecast Households 2021-2026 MARKET DATA Table 16 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2016-2021 Table 17 Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 18 NBO Company Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2017-2021 Table 19 LBN Brand Shares of Retail Tissue and Hygiene: % Value 2018-2021 Table 20 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Retail Tissue and Hygiene by Format and Category: % Value 2021 Table 22 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: Value 2021-2026 Table 23 Forecast Retail Sales of Tissue and Hygiene by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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