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イタリアの消臭剤

イタリアの消臭剤


Deodorants in Italy

2021年には、リモートワークの規制に加えて、接客業やスポーツジムの閉鎖が行われ、地元の消費者は社会的な交流の機会が制限されることになりました。消費者が運動をする場合、継続的なリモートワークによって、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年5月9日 US$990
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サマリー

2021年には、リモートワークの規制に加えて、接客業やスポーツジムの閉鎖が行われ、地元の消費者は社会的な交流の機会が制限されることになりました。消費者が運動をする場合、継続的なリモートワークによって、デオドラントを塗る時間よりもシャワーを浴びる時間の方が長くなっていました。このような状況は、社交的な利用シーンに大きく依存し、需要を大きく左右するカテゴリーに影響を及ぼしました。その結果、2021年は小売数量、金額ともにさらに低調に推移した。単価下落...

Euromonitor Internationalの調査レポート「アイルランドのデオドラント」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを示しています。

製品のカバー範囲デオドラントクリーム、デオドラントポンプ、デオドラントロールオン、デオドラントスプレー、デオドラントスティック、デオドラントワイプ。

データ収録範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入される理由は?
* デオドラント市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。
* 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Deodorants in Ireland
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

DEODORANTS IN IRELAND
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Deodorants continues to struggle with pandemic measures
A race to the bottom in a diminishing market
Distribution channels impacted by COVID-19 restrictions
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Direct-to-consumer deodorants to expand penetration
Deodorant formats compete for shelf space amidst changing consumer behaviour
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Deodorants by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Deodorants by Premium vs Mass: % Value 2016-2021
Table 4 NBO Company Shares of Deodorants: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Deodorants: % Value 2018-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Premium Deodorants: % Value 2018-2021
Table 7 Forecast Sales of Deodorants by Category: Value 2021-2026
Table 8 Forecast Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2021-2026
Table 9 Forecast Sales of Deodorants by Premium Vs Mass: % Value 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN IRELAND
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

With remote working regulations compounded by hospitality and gym closures, local consumers had restricted opportunities for social interaction in 2021. When consumers did exercise, ongoing remote working catered for time to shower rather than apply deodorant. This has had an impact on a category that is heavily reliant on socialising for usage occasions and therefore a strong driver of demand. As a result, both retail volume and value sales witnessed further low declines in 2021. Unit price dec...

Euromonitor International's Deodorants in Ireland report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Deodorant Creams, Deodorant Pumps, Deodorant Roll-Ons, Deodorant Sprays, Deodorant Sticks, Deodorant Wipes.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Deodorants market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Deodorants in Ireland
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

DEODORANTS IN IRELAND
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Deodorants continues to struggle with pandemic measures
A race to the bottom in a diminishing market
Distribution channels impacted by COVID-19 restrictions
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Direct-to-consumer deodorants to expand penetration
Deodorant formats compete for shelf space amidst changing consumer behaviour
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Deodorants by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Deodorants by Premium vs Mass: % Value 2016-2021
Table 4 NBO Company Shares of Deodorants: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Deodorants: % Value 2018-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Premium Deodorants: % Value 2018-2021
Table 7 Forecast Sales of Deodorants by Category: Value 2021-2026
Table 8 Forecast Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2021-2026
Table 9 Forecast Sales of Deodorants by Premium Vs Mass: % Value 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN IRELAND
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 11 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 12 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 13 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 14 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 15 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 17 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 19 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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