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アイルランドのオーラルケア

アイルランドのオーラルケア


Oral Care in Ireland

インドネシアはイスラム教徒が多い国であり(人口の90%近くがイスラム教徒)、イスラム暦の断食期間中はオーラルケア製品、特にマウスウォッシュが非常に人気があります。ピュアプレイ事業者、Tokopedia、Shopee... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年5月12日 US$990
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サマリー

インドネシアはイスラム教徒が多い国であり(人口の90%近くがイスラム教徒)、イスラム暦の断食期間中はオーラルケア製品、特にマウスウォッシュが非常に人気があります。ピュアプレイ事業者、Tokopedia、ShopeeなどのEコマース事業者は、通常ラマダン期間中に大規模なショッピングフェスティバルを開催し、ブランドのトップセラーSKUを活用するため、これらの事業者はこの時期に主要製品に特別なブーストを提供していることになる。このような活動はまた、...

Euromonitor Internationalの調査レポート「インドネシアのオーラルケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを示しています。

製品のカバー範囲デンタルフロス、入れ歯ケア、マウスフレッシュナー、マウスウォッシュ/デンタルリンス、歯のホワイトニング剤、歯ブラシ、歯磨き粉。

データ収録範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* オーラルケア市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。
* 競争環境、市場の主要プレイヤー、主要ブランドの理解。
* 5年間の予測により、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Oral Care in Indonesia
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

ORAL CARE IN INDONESIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Fasting period triggers high sales for oral care
Mouthwash a rising category in oral care
Unilever retains lead but continues to lose share
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Mass brands leading oral care
Listerine’s marketing efforts educate consumers virtually
More consumers will see robust oral care as cost-saving endeavour
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Oral Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Toothbrushes by Category: Value 2016-2021
Table 4 Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 5 Sales of Toothpaste by Type: % Value Breakdown 2017-2021
Table 6 NBO Company Shares of Oral Care: % Value 2017-2021
Table 7 LBN Brand Shares of Oral Care: % Value 2018-2021
Table 8 LBN Brand Shares of Mouthwashes/Dental Rinses: % Value 2018-2021
Table 9 LBN Brand Shares of Toothpaste: % Value 2018-2021
Table 10 Forecast Sales of Oral Care by Category: Value 2021-2026
Table 11 Forecast Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2021-2026
Table 12 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: Value 2021-2026
Table 13 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

With Indonesia being a predominantly Muslim country (nearly 90% of the population is Muslim), oral care products, particularly mouthwash, are very popular during periods of fasting in the Islamic calendar. E-commerce players such as the pureplay operators, Tokopedia, and Shopee, usually have large shopping festivals during Ramadan and leverage on brands’ top selling SKUs, which means that these players provide an extra boost to key products during these months. Such activity also helps to boost...

Euromonitor International's Oral Care in Indonesia report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Dental Floss, Denture Care, Mouth Fresheners, Mouthwashes/Dental Rinses, Tooth Whiteners, Toothbrushes, Toothpaste.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Oral Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Oral Care in Indonesia
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

ORAL CARE IN INDONESIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Fasting period triggers high sales for oral care
Mouthwash a rising category in oral care
Unilever retains lead but continues to lose share
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Mass brands leading oral care
Listerine’s marketing efforts educate consumers virtually
More consumers will see robust oral care as cost-saving endeavour
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Oral Care by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Toothbrushes by Category: Value 2016-2021
Table 4 Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 5 Sales of Toothpaste by Type: % Value Breakdown 2017-2021
Table 6 NBO Company Shares of Oral Care: % Value 2017-2021
Table 7 LBN Brand Shares of Oral Care: % Value 2018-2021
Table 8 LBN Brand Shares of Mouthwashes/Dental Rinses: % Value 2018-2021
Table 9 LBN Brand Shares of Toothpaste: % Value 2018-2021
Table 10 Forecast Sales of Oral Care by Category: Value 2021-2026
Table 11 Forecast Sales of Oral Care by Category: % Value Growth 2021-2026
Table 12 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: Value 2021-2026
Table 13 Forecast Sales of Toothbrushes by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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