![]() アイルランドのヘアケアHair Care in Ireland ヘアケア製品の主な流通経路は、コンビニエンスストアなどの地元小売店やハイパーマーケットのような近代的な大型食料品小売業態であり続けました。これは、ヘアケア製品が家庭の必需品とみなされ、特に低・中所... もっと見る
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サマリーヘアケア製品の主な流通経路は、コンビニエンスストアなどの地元小売店やハイパーマーケットのような近代的な大型食料品小売業態であり続けました。これは、ヘアケア製品が家庭の必需品とみなされ、特に低・中所得の消費者が食料品と一緒に購入することが多いという事実を反映しています。健康・美容専門店は、都市部を中心とした高所得の消費者をターゲットとしています。しかし、消費者がこれらの製品を購入するのは、通常、地元の...Euromonitor Internationalの調査レポート「インドネシアのヘアケア」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 対象製品:2in1製品、カラー剤、コンディショナーおよびトリートメント、ヘアロストリートメント、パーマおよびリラクサー、サロンプロフェッショナル向けヘアケア、シャンプー、スタイリング剤。 データ範囲:市場規模(履歴および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ヘアケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定します。 * 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。 * 5年後を予測することで、今後の市場動向を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Hair Care in IndonesiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables HAIR CARE IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Local stores and large format outlets remain main contributors to sales, while e-commerce continues to grow Standard shampoo benefits from hygiene focus Pantene heads landscape made increasingly crowded by natural trend and surge in e-commerce PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Promotions a key success factor in e-commerce sales Choosing the right e-commerce players to partner with will benefit brands Males to play greater role in hair care consumption CATEGORY DATA Table 1 Sales of Hair Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2017-2021 Table 5 NBO Company Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Colourants: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Styling Agents: % Value 2018-2021 Table 10 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2018-2021 Table 11 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2021-2026 Table 12 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 13 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryLocal retail outlets such as convenience stores and large modern grocery retailing formats such as hypermarkets remained key distribution channels for hair care. This reflects the fact that hair care products are deemed to be household essentials and are often purchased along with groceries, especially by low- and middle-income consumers. Health and beauty specialist stores target consumers with higher incomes, primarily in urban areas. However, consumers usually purchase these products at local... Table of ContentsHair Care in IndonesiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables HAIR CARE IN INDONESIA KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Local stores and large format outlets remain main contributors to sales, while e-commerce continues to grow Standard shampoo benefits from hygiene focus Pantene heads landscape made increasingly crowded by natural trend and surge in e-commerce PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Promotions a key success factor in e-commerce sales Choosing the right e-commerce players to partner with will benefit brands Males to play greater role in hair care consumption CATEGORY DATA Table 1 Sales of Hair Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2016-2021 Table 4 NBO Company Shares of Hair Care: % Value 2017-2021 Table 5 NBO Company Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Hair Care: % Value 2018-2021 Table 7 LBN Brand Shares of Colourants: % Value 2018-2021 Table 8 LBN Brand Shares of Salon Professional Hair Care: % Value 2018-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Styling Agents: % Value 2018-2021 Table 10 LBN Brand Shares of Premium Hair Care: % Value 2018-2021 Table 11 Forecast Sales of Hair Care by Category: Value 2021-2026 Table 12 Forecast Sales of Hair Care by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 13 Forecast Sales of Hair Care by Premium vs Mass: % Value 2021-2026 CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 14 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 15 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 16 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 17 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 18 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 20 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 22 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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