アイルランドの脱毛サロンDepilatories in Ireland インドネシア市場において、脱毛剤は重要性の低いカテゴリーにとどまっています。世界的なトレンドが消費者需要に与える影響の拡大に伴い、予測期間以降に売上が拡大する可能性があります。 Euromonitor Inter... もっと見る
サマリーインドネシア市場において、脱毛剤は重要性の低いカテゴリーにとどまっています。世界的なトレンドが消費者需要に与える影響の拡大に伴い、予測期間以降に売上が拡大する可能性があります。Euromonitor Internationalの調査レポート「インドネシアの脱毛剤市場」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017年から2021年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。 製品のカバー範囲ヘアリムーバー/ブリーチ、女性用プレシェーブ、女性用カミソリおよびブレード。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 脱毛剤市場の詳細を把握することができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドの理解。 * 5年後の予測から、今後の市場の推移を把握することができます。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Depilatories in IndonesiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables DEPILATORIES IN INDONESIA 2021 DEVELOPMENTS CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 1 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 6 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 7 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 8 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryDepilatories remained an insignificant category in the Indonesian market at the end of the review period. Sales may emerge beyond the forecast period in line with the growing influence of global trends on consumer demand. Table of ContentsDepilatories in IndonesiaEuromonitor International May 2022 List Of Contents And Tables DEPILATORIES IN INDONESIA 2021 DEVELOPMENTS CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026 BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA EXECUTIVE SUMMARY Beauty and personal care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for beauty and personal care? MARKET DATA Table 1 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 4 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021 Table 5 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021 Table 6 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021 Table 7 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021 Table 8 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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