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Depilatories in Chile

デオドラントの販売数量は、2020年と比較すると2021年は減少し、それ自体も2019年と比較すると減少している。実際、2021年には、すべてのデオドラントカテゴリーが数量ベースで再び減少した。パンデミック前の数... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年5月9日 US$990
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サマリー

デオドラントの販売数量は、2020年と比較すると2021年は減少し、それ自体も2019年と比較すると減少している。実際、2021年には、すべてのデオドラントカテゴリーが数量ベースで再び減少した。パンデミック前の数年間は数量がほとんど伸びず、COVID-19の規制が続いたことが数量販売にマイナスの影響を与えた。在宅勤務が続いた結果、個人の衛生習慣がより緩やかになり、また、接客業が大幅に減少したことも影響した。

Euromonitor Internationalの調査レポート「イギリスのデオドラント」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを示しています。

製品のカバー範囲デオドラントクリーム、デオドラントポンプ、デオドラントロールオン、デオドラントスプレー、デオドラントスティック、デオドラントワイプ。

データ収録範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入される理由は?
* デオドラント市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドの理解。
* 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Deodorants in the United Kingdom
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

DEODORANTS IN THE UNITED KINGDOM
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Recovery of deodorants hurt by the impact of COVID-19 restrictions
Lynx undergoes a rebrand to keep up with current market trends
Location of purchases of deodorants impacted by COVID-19 restrictions
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Subscription services and refills set to be popular
Slow recovery in sales of deodorants, with sprays remaining the largest category
Natural deodorants will continue to be sought by UK consumers
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Deodorants by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Deodorants by Premium vs Mass: % Value 2016-2021
Table 4 NBO Company Shares of Deodorants: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Deodorants: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Deodorants by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2021-2026
Table 8 Forecast Sales of Deodorants by Premium Vs Mass: % Value 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE UNITED KINGDOM
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 12 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 13 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 14 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Volume sales of deodorants fell in 2021 when compared with 2020, which itself saw a decline compared with 2019. In fact, all deodorant categories declined yet again in volume terms in 2021. Little, if any, volume growth had been seen in the years preceding the pandemic, and the continuation of COVID-19 restrictions negatively impacted volume sales. More relaxed personal hygiene routines as a result of consistent periods of working from home, along with the closure of hospitality venues for a sig...

Euromonitor International's Deodorants in United Kingdom report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Deodorant Creams, Deodorant Pumps, Deodorant Roll-Ons, Deodorant Sprays, Deodorant Sticks, Deodorant Wipes.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Deodorants market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Deodorants in the United Kingdom
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

DEODORANTS IN THE UNITED KINGDOM
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Recovery of deodorants hurt by the impact of COVID-19 restrictions
Lynx undergoes a rebrand to keep up with current market trends
Location of purchases of deodorants impacted by COVID-19 restrictions
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Subscription services and refills set to be popular
Slow recovery in sales of deodorants, with sprays remaining the largest category
Natural deodorants will continue to be sought by UK consumers
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Deodorants by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Deodorants by Premium vs Mass: % Value 2016-2021
Table 4 NBO Company Shares of Deodorants: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Deodorants: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Deodorants by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Deodorants by Category: % Value Growth 2021-2026
Table 8 Forecast Sales of Deodorants by Premium Vs Mass: % Value 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE UNITED KINGDOM
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 10 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 11 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 12 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 13 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 14 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 16 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 18 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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