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中国・香港のベビー・子供向け商品

中国・香港のベビー・子供向け商品


Baby and Child-Specific Products in Hong Kong, China

フランスでは、ベビー・子供向け製品の小売定価売上(2021年価格)は長期的に減少しており、この傾向は2021年中に加速した。フランスの出生率は依然として欧州で最も高い水準にありますが、2016年から2021年にか... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年5月9日 US$990
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サマリー

フランスでは、ベビー・子供向け製品の小売定価売上(2021年価格)は長期的に減少しており、この傾向は2021年中に加速した。フランスの出生率は依然として欧州で最も高い水準にありますが、2016年から2021年にかけて人口1,000人あたり11.5人から10.5人に減少しています。また、多くの親がミニマムなベビーハイジーンを実践し、赤ちゃんのために購入する製品を限定しています。COVID-19は、このような購買行動に大きな影響を与えることなく、...

Euromonitor Internationalのフランスのベビー・子供用製品レポートは、国レベルでの市場の規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017年から2021年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。

製品のカバー範囲ベビー・子供用ヘアケア、ベビー・子供用スキンケア、ベビー・子供用サンケア、ベビー・子供用トイレタリー、ベビーワイプ、薬用ベビー・子供用製品、おむつ(オムツ)かぶれ治療薬。

データ収録範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* ベビー・子供用製品市場の詳細を把握することができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測し、今後の市場動向を把握することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Baby and Child-Specific Products in France
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS IN FRANCE
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Falling birth rate weighs on demand
Naturalness and organic offerings are growing in popularity
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
The birth rate will begin to stabilise, providing support to demand
Refills and bulk sales will become more commonplace
Indie brands will proliferate
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2016-2021
Table 4 NBO Company Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Skin Care: % Value 2018-2021
Table 7 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Sun Care: % Value 2018-2021
Table 8 LBN Brand Shares of Premium Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021
Table 9 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2021-2026
Table 10 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2021-2026
Table 11 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN FRANCE
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Retail constant value sales (2021 prices) of baby and child-specific products are in long-term decline in France, and this trend accelerated during 2021. Although France’s birth rate remains among the highest in Europe, it declined from 11.5 to 10.5 per 1,000 of population between 2016 and 2021. In addition, many parents follow a minimalist baby-hygiene routine and limit the number of products they purchase for their babies. COVID-19 has not had a significant effect on this purchasing behaviour,...

Euromonitor International's Baby and Child-specific Products in France report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Baby and Child-specific Hair Care, Baby and Child-specific Skin Care, Baby and Child-specific Sun Care, Baby and Child-specific Toiletries, Baby Wipes, Medicated Baby and Child-specific Products, Nappy (Diaper) Rash Treatments.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Baby and Child-specific Products market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Baby and Child-Specific Products in France
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS IN FRANCE
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Falling birth rate weighs on demand
Naturalness and organic offerings are growing in popularity
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
The birth rate will begin to stabilise, providing support to demand
Refills and bulk sales will become more commonplace
Indie brands will proliferate
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2016-2021
Table 4 NBO Company Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Skin Care: % Value 2018-2021
Table 7 LBN Brand Shares of Baby and Child-specific Sun Care: % Value 2018-2021
Table 8 LBN Brand Shares of Premium Baby and Child-specific Products: % Value 2018-2021
Table 9 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: Value 2021-2026
Table 10 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Category: % Value Growth 2021-2026
Table 11 Forecast Sales of Baby and Child-specific Products by Premium vs Mass: % Value 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN FRANCE
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 12 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 13 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 14 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 15 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 16 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 17 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 18 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 19 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 20 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 21 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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