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コロンビアの脱毛剤

コロンビアの脱毛剤


Depilatories in Colombia

2020年、COVID-19の制限により人々は家に閉じこもり、脱毛剤の販売に支障をきたした。2021年、消費者が徐々に新常態に適応するにつれ、公共の場が再開され、国内旅行が再開された。特に脱毛剤のピークシーズンで... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年5月12日 US$990
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サマリー

2020年、COVID-19の制限により人々は家に閉じこもり、脱毛剤の販売に支障をきたした。2021年、消費者が徐々に新常態に適応するにつれ、公共の場が再開され、国内旅行が再開された。特に脱毛剤のピークシーズンである夏場は、外出の機会が戻ることで売上が回復し、購入額も回復し、現在価値ベースでは1桁の高い伸びとなりました。女性用カミソリやブレードは、比較的手軽で安全なものとして認識されている...

Euromonitor Internationalの中国の脱毛器レポートでは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供し、成長を促進する部門を特定することができます。2026年までの予測では、市場がどのように変化していくかを説明しています。

製品のカバー範囲ヘアリムーバー/ブリーチ、女性用プレシェーブ、女性用カミソリおよびブレード。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 脱毛剤市場の詳細を把握することができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドの理解。
* 5年後の予測から、今後の市場の推移を把握することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Depilatories in China
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

DEPILATORIES IN CHINA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Sales of depilatories bounce back in 2021
Schick takes the lead in depilatories
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Stable performance ahead, but electric appliances pose a potential threat
E-commerce expected to increase its penetration
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Depilatories by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Depilatories by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Women's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2017-2021
Table 4 NBO Company Shares of Depilatories: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Depilatories: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Depilatories by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Depilatories by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN CHINA
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 11 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

COVID-19 restrictions kept people at home in 2020, which impeded sales of depilatories. In 2021, as consumers gradually adapted to the new normal, public venues reopened and domestic travel resumed. As activities outside the home returned, especially during the summer, which is the peak season for depilatories, sales recovered, leading to a rebound in purchases, with high single-digit growth in current value terms. Women’s razors and blades, which are perceived as relatively easier and safer to...

Euromonitor International's Depilatories in China report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Hair Removers/Bleaches, Women's Pre-Shave, Women's Razors and Blades.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Depilatories market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Depilatories in China
Euromonitor International
May 2022

List Of Contents And Tables

DEPILATORIES IN CHINA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Sales of depilatories bounce back in 2021
Schick takes the lead in depilatories
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Stable performance ahead, but electric appliances pose a potential threat
E-commerce expected to increase its penetration
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Depilatories by Category: Value 2016-2021
Table 2 Sales of Depilatories by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 3 Sales of Women's Razors and Blades by Type: % Value Breakdown 2017-2021
Table 4 NBO Company Shares of Depilatories: % Value 2017-2021
Table 5 LBN Brand Shares of Depilatories: % Value 2018-2021
Table 6 Forecast Sales of Depilatories by Category: Value 2021-2026
Table 7 Forecast Sales of Depilatories by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Beauty and Personal Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Beauty and Personal Care Impact of Soft Drivers on Value Sales: 2019-2026
BEAUTY AND PERSONAL CARE IN CHINA
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 8 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2016-2021
Table 9 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 10 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 11 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2017-2021
Table 12 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2018-2021
Table 13 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2016-2021
Table 14 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2016-2021
Table 15 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2021
Table 16 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2021-2026
Table 17 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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