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中国・香港の美容・パーソナルケア

中国・香港の美容・パーソナルケア


Beauty and Personal Care in Hong Kong, China

COVID-19の危機は、2020年の香港のビューティ&パーソナルケアにかなりの悪影響を及ぼしました。香港のビューティ&パーソナルケアのほとんどのカテゴリーがマイナス成長となった最大の要因は、COVID-19の国内で... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2021年8月21日 US$2,650
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サマリー

COVID-19の危機は、2020年の香港のビューティ&パーソナルケアにかなりの悪影響を及ぼしました。香港のビューティ&パーソナルケアのほとんどのカテゴリーがマイナス成長となった最大の要因は、COVID-19の国内での広がりを抑制するための規制が実施されたことです。香港では、COVID-19の蔓延を抑制するために、旅行規制、社会的な距離の取り方、フェイスマスクの使用、遠隔地への移動などの規制が行われました。

Euromonitor Internationalの中国・香港の美容・パーソナルケアに関する調査レポートは、国家レベルでの市場規模と形状を示す包括的なガイドです。2016年から2020年までの最新の小売販売データを提供し、成長を促進するセクターを特定することができます。2025年までの予測では、市場がどのように変化していくかを示しています。

製品の対象範囲ベビー・子供用品, バス・シャワー, カラーコスメ, デオドラント, 脱毛剤, Dermocosmetics Beauty and Personal Care, フレグランス, ヘアケア, マスビューティー・パーソナルケア, メンズグルーミング, オーラルケア, パワー歯ブラシを除くオーラルケア, プレミアムビューティー・パーソナルケア, プレステージビューティー・パーソナルケア, スキンケア, サンケア.

データの内容:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由は?
* ビューティー&パーソナルケア市場の詳細を把握することができます。
* 成長分野を正確に把握し、変化を促す要因を特定する。
* 競合環境、市場の主要プレーヤーと主要ブランドを理解する。
* 5年ごとの予測をもとに、市場がどのように発展していくかを評価します。

Euromonitor Internationalは40年以上にわたり、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムを発行してきました。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンチアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストを擁するEuromonitor Internationalは、情報に基づいた戦略的計画を推進するための信頼できる情報リソースを開発する独自の能力を持っています。


 

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Summary

The COVID-19 crisis had a considerable negative impact on beauty and personal care in Hong Kong in 2020. The largest contributing factor to the negative growth rates experienced by most categories in beauty and personal care in Hong Kong was the implementation of restrictions to curb the spread of COVID-19 in the country. These restrictions included travel restrictions, preventing tourism in the region, as well as social distancing measures, the use of face masks, and a widespread shift to remot...

Euromonitor International's Beauty and Personal Care in Hong Kong, China report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2016-2020, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2025 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Baby and Child-specific Products, Bath and Shower, Colour Cosmetics, Deodorants, Depilatories, Dermocosmetics Beauty and Personal Care, Fragrances, Hair Care, Mass Beauty and Personal Care, Men's Grooming, Oral Care, Oral Care Excl Power Toothbrushes, Premium Beauty and Personal Care, Prestige Beauty and Personal Care, Skin Care, Sun Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Beauty and Personal Care market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



 

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