世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

子供向け教育ゲームの世界市場規模調査&予測:製品別(教科別ゲーム、言語学習ゲーム)、タイプ別(戦略ゲーム、算数ゲーム、パズルゲーム)、用途別(質重視教育、受験重視教育)、地域別予測:2025-2035年

子供向け教育ゲームの世界市場規模調査&予測:製品別(教科別ゲーム、言語学習ゲーム)、タイプ別(戦略ゲーム、算数ゲーム、パズルゲーム)、用途別(質重視教育、受験重視教育)、地域別予測:2025-2035年


Global Kids Educational Games Market Size study & Forecast, by Product (Subject-Specific Games, Language Learning Games), by Type (Strategy Games, Math Games, Puzzle Games), and Application (Quality-Oriented and Examination-Oriented Education) and Regional Forecasts 2025-2035

世界の子供向け教育ゲーム市場は、2024年には約254億米ドルと評価され、予測期間2025-2035年には22.597%のCAGRで顕著に拡大する見通しである。子供向け教育ゲームは、インタラクティブで魅力的、かつ認知を刺激... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2025年12月10日 US$4,950
シングルユーザライセンス(オンラインアクセス・印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
3-5営業日以内 285 英語

英語原文をAI翻訳して掲載しています。


 

サマリー

世界の子供向け教育ゲーム市場は、2024年には約254億米ドルと評価され、予測期間2025-2035年には22.597%のCAGRで顕著に拡大する見通しである。子供向け教育ゲームは、インタラクティブで魅力的、かつ認知を刺激する体験を提供し、学習成果を高めるために採用されることが多くなっている。これらのゲームは、科目別から言語学習ツールまで、教育学と娯楽を融合させ、知識の定着、批判的思考、問題解決能力を育成する。同市場の成長を後押ししているのは、子どもたちの間でデジタル化が進んでいること、eラーニングに対する政府・機関の支援が進んでいること、ゲーミフィケーションの手法を教育フレームワークに統合し、従来の学習方法を再定義していることである。
保護者や教育関係者がパーソナライズされたアダプティブな学習体験を重視する中、子供向け教育ゲームの需要が急増している。モバイル機器、タブレット、インタラクティブ・プラットフォームの普及に伴い、開発者はAI、拡張現実(AR)、分析主導の洞察を活用し、没入型の教育体験を創造する傾向が強まっている。市場は同時に、コンテンツのローカライズ、デバイスのアクセシビリティの格差、エンゲージメントを高く保ちながら教育効果を維持するなどの課題に直面している。それでも、イノベーション主導のゲーム開発は、市場拡大の新たな道を開き続けている。


報告書に含まれる詳細なセグメントとサブセグメントは以下の通り:
製品別
- 科目別ゲーム
- 言語学習ゲーム
タイプ別
- 戦略ゲーム
- 数学ゲーム
- パズルゲーム
アプリケーション別
- 質重視教育
- 試験重視教育
地域別
北米
- 米国
- カナダ
欧州
- 英国
- ドイツ
- フランス
- スペイン
- イタリア
- ROE
アジア太平洋
- 中国
- インド
- 日本
- オーストラリア
- 韓国
- ロサンゼルス
ラテンアメリカ
- ブラジル
- メキシコ
中東・アフリカ
- UAE
- サウジアラビア
- 南アフリカ
- その他の中東・アフリカ


テーマ別ゲームが市場を支配する見込み
教科別ゲームが市場で最大のシェアを占めると予測されるのは、主に教科カリキュラムとの整合性と、目標とする学習成果を促進する能力によるものである。これらのゲームでは、子供たちがインタラクティブな課題を通じて科学、数学、言語の概念を探求できるため、学習が効果的かつ楽しくなる。教科別ゲームの普及率が高い一方で、言語学習ゲームの普及が加速しているのは、多言語能力や異文化学習体験の統合が世界的に重視されていることを反映している。


ストラテジーゲームが収益貢献でリード
タイプ別に見ると、戦略ゲームは、クリティカルシンキング、問題解決能力、認知能力の発達を高める能力があるため、現在最も高い収益シェアを生み出している。数学ゲームとパズルゲームは、収益がやや低いものの、基礎的なスキルと論理的な推論能力を強化する役割を果たすため、依然として重要である。市場内の多様な製品ポートフォリオは、教育的価値、エンゲージメント、収益創出の可能性の間のダイナミックなバランスを浮き彫りにしている。
北米は、先進的な教育インフラ、高いデジタル普及率、対話型学習ソリューションの早期導入に牽引され、2025年の市場をリードした。アジア太平洋地域は、デジタル教育への投資の増加、インターネット普及率の上昇、中国やインドなどの国々における学習成果向上のための政府の強力な取り組みに後押しされ、予測期間中に最も急成長する地域と予想される。ヨーロッパは、体系化された教育プログラムによって安定した成長を示しており、ラテンアメリカと中東・アフリカは、テクノロジー対応学習ソリューションへのアクセスが拡大する有望な市場として徐々に台頭してきている。


本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
- リープフロッグ・エンタープライズ
- ナレッジアドベンチャー
- カフートASA
- BYJU'S
- ブレインポップ
- Osmo(タンジブル・プレイ)
- ユービーアイソフトエデュケーション
- マテル社
- レゴエデュケーション
- エデュパッド
- スマートティビティ
- ファンブレイン
- エドモド
- トッカ・ボカ
- ABCmouse(エイジ・オブ・ラーニング社)


世界の子供向け教育ゲーム市場レポートスコープ
- 過去データ - 2023年、2024年
- 予測基準年 - 2024年
- 予測期間 - 2025-2035
- レポート対象範囲 - 売上予測, 企業ランキング, 競争環境, 成長要因, トレンド
- 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
- カスタマイズ範囲 - レポート購入時にカスタマイズ(最大アナリスト8名分の作業時間相当)を無料で提供。国、地域、セグメントスコープ*の追加・変更
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面を盛り込むよう設計されています。また、主要企業の競争状況や製品ポートフォリオに関する詳細な分析とともに、ミクロ市場における主要な成長促進要因、課題、新たなビジネスチャンスに関する詳細な情報も提供しています。


重要なポイント
- 市場予測&2025年から2035年までの10年間の予測。
- 各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
- 国レベルの洞察による地理的状況の詳細分析。
- 市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
- 主要事業戦略の評価と今後の市場アプローチに関する提言。
- 市場内の競争構造の評価
- 市場の需要側と供給側の分析



ページTOPに戻る


目次

目次

第1章.世界の子供向け教育ゲーム市場レポート範囲と方法論
1.1.調査目的
1.2.調査方法
1.2.1.予測モデル
1.2.2.デスクリサーチ
1.2.3.トップダウン・アプローチとボトムアップ・アプローチ
1.3.リサーチの属性
1.4.研究の範囲
1.4.1.市場の定義
1.4.2.市場セグメンテーション
1.5.調査の前提
1.5.1.包含と除外
1.5.2.制限事項
1.5.3.調査対象年

第2章.要旨
2.1.CEO/CXOの立場
2.2.戦略的洞察
2.3.ESG分析
2.4. 重要な発見

第3章.世界の子供向け教育ゲームの市場勢力分析
3.1.世界の子供向け教育ゲーム市場を形成する市場勢力(2024年~2035年)
3.2.促進要因
3.2.1. 子どものデジタル化率の上昇
3.2.2. eラーニングに対する政府・機関の支援
3.3.阻害要因
3.3.1. コンテンツのローカライゼーションとデバイスのアクセシビリティ格差
3.4.機会
3.4.1. ゲーミフィケーション技術の教育フレームワークへの統合

第4章.世界の子供向け教育ゲーム産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.買い手の交渉力
4.1.2.供給者の交渉力
4.1.3.新規参入の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競争上のライバル
4.2.ポーターの5フォース予測モデル(2024年~2035年)
4.3.PESTEL分析
4.3.1.政治的要因
4.3.2.経済的
4.3.3.社会
4.3.4.技術
4.3.5.環境
4.3.6.法律
4.4.主な投資機会
4.5.トップ勝ち組戦略(2025年)
4.6.市場シェア分析(2024-2025)
4.7.世界の価格分析と動向(2025年
4.8.アナリストの推奨と結論

第5章.子供向け教育ゲームの世界市場規模・製品別予測 2025-2035
5.1.市場概要
5.2.キッズ向け教育ゲームの世界市場実績-ポテンシャル分析(2025年)
5.3.テーマ別ゲーム
5.3.1.上位国別内訳推計・予測、2024〜2035年
5.3.2.市場規模分析、地域別、2025-2035年
5.4.語学学習ゲーム
5.4.1.上位国別内訳推定・予測、2024年〜2035年
5.4.2.市場規模分析、地域別、2025-2035年

第6章.子供向け教育ゲームの世界市場規模・タイプ別予測、2025年〜2035年
6.1.市場概要
6.2.キッズ向け教育ゲームの世界市場実績-ポテンシャル分析(2025年)
6.3.戦略ゲーム
6.3.1.上位国別内訳推計・予測、2024年〜2035年
6.3.2.市場規模分析、地域別、2025-2035年
6.4.数学ゲーム
6.4.1.上位国別内訳の推定と予測、2024年〜2035年
6.4.2.市場規模分析、地域別、2025-2035年
6.5.パズルゲーム
6.5.1.上位国別内訳推計・予測、2024年〜2035年
6.5.2.市場規模分析、地域別、2025年〜2035年
第7章.子供向け教育ゲームの世界市場規模推移&予測:用途別、2025-2035年
7.1.市場概要
7.2.キッズ向け教育ゲームの世界市場実績-ポテンシャル分析(2025年)
7.3.質重視の教育
7.3.1.上位国の内訳推定と予測、2024年〜2035年
7.3.2.市場規模分析、地域別、2025-2035年
7.4.試験指向教育
7.4.1.上位国の内訳推計と予測、2024-2035年
7.4.2.市場規模分析、地域別、2025-2035年

第8章.子供向け教育ゲームの世界市場規模・地域別予測、2025年〜2035年
8.1.子供向け教育ゲームの成長市場、地域別市場スナップショット
8.2.主要国と新興国
8.3.北米の子供向け教育ゲーム市場
8.3.1.アメリカの子供向け教育ゲーム市場
8.3.1.1.製品の内訳サイズと予測、2025年〜2035年
8.3.1.2.タイプ別内訳の市場規模&予測、2025-2035年
8.3.1.3.アプリケーションの内訳:市場規模&予測、2025-2035年
8.3.2.カナダの子供向け教育ゲーム市場
8.3.2.1.製品内訳の市場規模&予測、2025-2035年
8.3.2.2.タイプ別内訳の市場規模&予測、2025-2035年
8.3.2.3.アプリケーションの内訳:市場規模&予測、2025-2035年
8.4.欧州子供向け教育ゲーム市場
8.4.1.イギリスの子供向け教育ゲーム市場
8.4.1.1.製品の内訳サイズと予測、2025年〜2035年
8.4.1.2.タイプ別内訳の市場規模&予測、2025-2035年
8.4.1.3.用途別市場規模・予測、2025-2035年
8.4.2.ドイツの子供向け教育ゲーム市場
8.4.2.1.製品別市場規模・予測、2025-2035年
8.4.2.2.タイプ別内訳の市場規模&予測、2025-2035年
8.4.2.3.アプリケーションの内訳:市場規模&予測、2025-2035年
8.4.3.フランス子供向け教育ゲーム市場
8.4.3.1.製品の内訳市場規模&予測、2025-2035年
8.4.3.2.タイプ別内訳の市場規模&予測、2025-2035年
8.4.3.3.用途別市場規模・予測、2025-2035年
8.4.4.スペイン子供向け教育ゲーム市場
8.4.4.1.製品別の市場規模&予測、2025-2035年
8.4.4.2.タイプ別内訳の市場規模&予測、2025-2035年
8.4.4.3.用途別市場規模・予測、2025-2035年
8.4.5.イタリアの子供向け教育ゲーム市場
8.4.5.1.製品別市場規模&予測、2025-2035年
8.4.5.2.タイプ別内訳の市場規模&予測、2025-2035年
8.4.5.3.アプリケーションの内訳:市場規模&予測、2025-2035年
8.4.6.その他の欧州の子供向け教育ゲーム市場
8.4.6.1.製品別市場規模・予測、2025-2035年
8.4.6.2.タイプ別内訳の市場規模&予測、2025-2035年
8.4.6.3.アプリケーションの内訳:市場規模&予測、2025-2035年
8.5.アジア太平洋地域の子供向け教育ゲーム市場
8.5.1.中国子供向け教育ゲーム市場
8.5.1.1.製品の内訳サイズと予測、2025年〜2035年
8.5.1.2.タイプ別内訳の市場規模&予測、2025-2035年
8.5.1.3.アプリケーションの内訳:市場規模&予測、2025-2035年
8.5.2.インドの子供向け教育ゲーム市場
8.5.2.1.製品の内訳市場規模&予測、2025-2035年
8.5.2.2.タイプ別内訳の市場規模&予測、2025-2035年
8.5.2.3.アプリケーションの内訳:市場規模&予測、2025-2035年
8.5.3.日本の子供向け教育ゲーム市場
8.5.3.1.製品別市場規模・予測、2025-2035年
8.5.3.2.タイプ別市場規模&予測、2025-2035年
8.5.3.3.アプリケーションの内訳:市場規模&予測、2025-2035年
8.5.4.オーストラリアの子供向け教育ゲーム市場
8.5.4.1.製品別市場規模・予測、2025-2035年
8.5.4.2.タイプ別内訳の市場規模&予測、2025-2035年
8.5.4.3.用途別市場規模&予測、2025-2035年
8.5.5.韓国の子供向け教育ゲーム市場
8.5.5.1.製品別市場規模&予測、2025年〜2035年
8.5.5.2.タイプ別内訳の市場規模&予測、2025-2035年
8.5.5.3.アプリケーションの内訳:市場規模&予測、2025-2035年
8.5.6.その他のAPAC地域の子供向け教育ゲーム市場
8.5.6.1.製品別市場規模&予測、2025-2035年
8.5.6.2.タイプ別内訳の市場規模&予測、2025-2035年
8.5.6.3.アプリケーションの内訳:市場規模&予測、2025-2035年
8.6.ラテンアメリカの子供向け教育ゲーム市場
8.6.1.ブラジル子供向け教育ゲーム市場
8.6.1.1.製品の内訳サイズと予測、2025年〜2035年
8.6.1.2.タイプ別内訳の市場規模&予測、2025-2035年
8.6.1.3.アプリケーションの内訳サイズと予測、2025-2035年
8.6.2.メキシコの子供向け教育ゲーム市場
8.6.2.1.製品別市場規模&予測、2025-2035年
8.6.2.2.タイプ別内訳の市場規模&予測、2025-2035年
8.6.2.3.アプリケーションの内訳:市場規模&予測、2025-2035年
8.7.中東・アフリカの子供向け教育ゲーム市場
8.7.1.アラブ首長国連邦の子供向け教育ゲーム市場
8.7.1.1.製品の内訳サイズと予測、2025年〜2035年
8.7.1.2.タイプ別内訳の市場規模&予測、2025-2035年
8.7.1.3.用途別市場規模&予測、2025-2035年
8.7.2.サウジアラビア(KSA)の子供向け教育ゲーム市場
8.7.2.1.製品別市場規模&予測、2025-2035年
8.7.2.2.タイプ別市場規模&予測、2025-2035年
8.7.2.3.アプリケーションの内訳:市場規模&予測、2025-2035年
8.7.3.南アフリカの子供向け教育ゲーム市場
8.7.3.1.製品別市場規模&予測、2025-2035年
8.7.3.2.タイプ別内訳の市場規模&予測、2025-2035年
8.7.3.3.用途別市場規模・予測、2025-2035年

第9章.コンペティティブ・インテリジェンス
9.1.トップ市場戦略
9.2.LeapFrog Enterprises, Inc.
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.会社概要
9.2.4.財務実績(データの入手可能性による)
9.2.5.製品・サービスポート
9.2.6.最近の開発状況
9.2.7.市場戦略
9.2.8.SWOT分析
9.3.ナレッジアドベンチャー
9.4.カフートASA
9.5.ビジュズ
9.6.ブレインポップ
9.7.Osmo(タンジブル・プレイ)
9.8.ユービーアイエデュケーション
9.9.マテル社
9.10.レゴ・エデュケーション
9.11.エデュパッド
9.12.スマートティビティ
9.13.ファンブレイン
9.14.エドモド
9.15.トカボカ
9.16.ABCmouse(エイジ・オブ・ラーニング社)

ページTOPに戻る



図表リスト

表一覧
表1.世界の子供向け教育ゲーム市場、レポートスコープ
表2.子供向け教育ゲームの世界市場2024〜2035年地域別推計・予測
表3.子供向け教育ゲームの世界市場:セグメント別推計・予測 2024〜2035年
表4.キッズ向け教育ゲームの世界市場セグメント別推計・予測 2024-2035
表5.キッズ向け教育ゲームの世界市場セグメント別推計・予測 2024-2035
表6.キッズ向け教育ゲームの世界市場セグメント別推計・予測 2024-2035
表7.キッズ向け教育ゲームの世界市場セグメント別推計・予測 2024-2035
表8.米国子供向け教育ゲーム市場の推定と予測 2024-2035
表9.カナダ子供向け教育ゲーム市場の推定と予測、2024〜2035年
表10.イギリス子供向け教育ゲーム市場の推定と予測、2024〜2035年
表11.ドイツ子供向け教育ゲーム市場の推定と予測、2024〜2035年
表12.フランス子供向け教育ゲーム市場の推定と予測、2024〜2035年
表13.スペイン子供向け教育ゲーム市場の推定と予測、2024〜2035年
表14.イタリアの子供向け教育ゲーム市場の推定と予測、2024〜2035年
表15.その他のヨーロッパの子供向け教育ゲーム市場の推定と予測、2024年〜2035年
表16.中国子供向け教育ゲーム市場の推定と予測、2024年〜2035年
表17.インド子供向け教育ゲーム市場の推定と予測、2024〜2035年
表18.日本の子供向け教育ゲーム市場の推定と予測、2024〜2035年
表19.オーストラリア子供向け教育ゲーム市場の推定と予測、2024〜2035年
表20.韓国子供向け教育ゲーム市場の推定と予測、2024-2035年
.............

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The Global Kids Educational Games Market is valued at approximately USD 25.4 billion in 2024 and is poised to expand at a remarkable CAGR of 22.597% over the forecast period 2025-2035. Educational games for children are increasingly employed to enhance learning outcomes, offering interactive, engaging, and cognitively stimulating experiences. These games, ranging from subject-specific to language learning tools, blend pedagogy with entertainment, fostering knowledge retention, critical thinking, and problem-solving skills. The market’s growth is propelled by rising digital adoption among children, government and institutional support for e-learning, and the integration of gamification techniques into educational frameworks, which collectively redefine conventional learning methodologies.
The demand for children’s educational games has surged as parents and educators emphasize personalized and adaptive learning experiences. With the proliferation of mobile devices, tablets, and interactive platforms, developers are increasingly leveraging AI, augmented reality (AR), and analytics-driven insights to create immersive educational experiences. The market simultaneously faces challenges, including content localization, device accessibility disparities, and maintaining pedagogical effectiveness while keeping engagement high. Nonetheless, innovation-driven game development continues to unlock new avenues for market expansion.


The detailed segments and sub-segments included in the report are:
By Product:
- Subject-Specific Games
- Language Learning Games
By Type:
- Strategy Games
- Math Games
- Puzzle Games
By Application:
- Quality-Oriented Education
- Examination-Oriented Education
By Region:
North America
- U.S.
- Canada
Europe
- UK
- Germany
- France
- Spain
- Italy
- ROE
Asia Pacific
- China
- India
- Japan
- Australia
- South Korea
- RoAPAC
Latin America
- Brazil
- Mexico
Middle East & Africa
- UAE
- Saudi Arabia
- South Africa
- Rest of Middle East & Africa


Subject-Specific Games Expected to Dominate the Market
Subject-specific games are projected to hold the largest share of the market, primarily due to their alignment with academic curricula and their ability to facilitate targeted learning outcomes. These games allow children to explore concepts in science, mathematics, and languages through interactive challenges, making learning both effective and enjoyable. While subject-specific games dominate in terms of adoption, language learning games are witnessing accelerated uptake, reflecting the global emphasis on multilingual proficiency and the integration of cross-cultural learning experiences.


Strategy Games Lead in Revenue Contribution
From a type perspective, strategy games currently generate the highest revenue share, owing to their ability to enhance critical thinking, problem-solving, and cognitive development. Math and puzzle games, although slightly lower in revenue, remain crucial for their role in reinforcing foundational skills and logical reasoning abilities. The diversified product portfolio within the market highlights the dynamic balance between educational value, engagement, and revenue generation potential.
North America led the market in 2025, driven by advanced educational infrastructure, high digital penetration, and early adoption of interactive learning solutions. Asia Pacific is anticipated to be the fastest-growing region during the forecast period, bolstered by increasing investments in digital education, growing internet penetration, and strong governmental initiatives to enhance learning outcomes in countries like China and India. Europe exhibits stable growth due to structured educational programs, while Latin America and the Middle East & Africa are gradually emerging as promising markets with expanding access to technology-enabled learning solutions.


Major market players included in this report are:
- LeapFrog Enterprises, Inc.
- Knowledge Adventure
- Kahoot! ASA
- BYJU'S
- BrainPOP
- Osmo (Tangible Play)
- Ubisoft Education
- Mattel, Inc.
- LEGO Education
- EduPad
- Smartivity
- Funbrain
- Edmodo
- Toca Boca
- ABCmouse (Age of Learning, Inc.)


Global Kids Educational Games Market Report Scope:
- Historical Data - 2023, 2024
- Base Year for Estimation - 2024
- Forecast period - 2025-2035
- Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
- Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
- Customization Scope - Free report customization (equivalent to up to 8 analysts’ working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments and countries in recent years and to forecast the values for the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within the countries involved in the study. It also provides detailed information on key growth drivers, challenges, emerging opportunities in micro-markets, alongside an in-depth analysis of the competitive landscape and product portfolios of leading players.


Key Takeaways:
- Market Estimates & Forecast for 10 years from 2025 to 2035.
- Annualized revenues and regional-level analysis for each market segment.
- Detailed analysis of the geographical landscape with country-level insights.
- Competitive landscape with information on major players in the market.
- Evaluation of key business strategies and recommendations on future market approach.
- Assessment of competitive structure within the market.
- Demand and supply side analysis of the market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Global Kids Educational Games Market Report Scope & Methodology
1.1. Research Objective
1.2. Research Methodology
1.2.1. Forecast Model
1.2.2. Desk Research
1.2.3. Top Down and Bottom-Up Approach
1.3. Research Attributes
1.4. Scope of the Study
1.4.1. Market Definition
1.4.2. Market Segmentation
1.5. Research Assumption
1.5.1. Inclusion & Exclusion
1.5.2. Limitations
1.5.3. Years Considered for the Study

Chapter 2. Executive Summary
2.1. CEO/CXO Standpoint
2.2. Strategic Insights
2.3. ESG Analysis
2.4. key Findings

Chapter 3. Global Kids Educational Games Market Forces Analysis
3.1. Market Forces Shaping The Global Kids Educational Games Market (2024-2035)
3.2. Drivers
3.2.1. rising digital adoption among children
3.2.2. government and institutional support for e-learning
3.3. Restraints
3.3.1. content localization and device accessibility disparities
3.4. Opportunities
3.4.1. integration of gamification techniques into educational frameworks

Chapter 4. Global Kids Educational Games Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Forces Model
4.1.1. Bargaining Power of Buyer
4.1.2. Bargaining Power of Supplier
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Forecast Model (2024-2035)
4.3. PESTEL Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top Investment Opportunities
4.5. Top Winning Strategies (2025)
4.6. Market Share Analysis (2024-2025)
4.7. Global Pricing Analysis And Trends 2025
4.8. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Kids Educational Games Market Size & Forecasts by Product 2025-2035
5.1. Market Overview
5.2. Global Kids Educational Games Market Performance - Potential Analysis (2025)
5.3. Subject-Specific Games
5.3.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024-2035
5.3.2. Market size analysis, by region, 2025-2035
5.4. Language Learning Games
5.4.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024-2035
5.4.2. Market size analysis, by region, 2025-2035

Chapter 6. Global Kids Educational Games Market Size & Forecasts by Type 2025-2035
6.1. Market Overview
6.2. Global Kids Educational Games Market Performance - Potential Analysis (2025)
6.3. Strategy Games
6.3.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024-2035
6.3.2. Market size analysis, by region, 2025-2035
6.4. Math Games
6.4.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024-2035
6.4.2. Market size analysis, by region, 2025-2035
6.5. Puzzle Games
6.5.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024-2035
6.5.2. Market size analysis, by region, 2025-2035
Chapter 7. Global Kids Educational Games Market Size & Forecasts by Application 2025–2035
7.1. Market Overview
7.2. Global Kids Educational Games Market Performance - Potential Analysis (2025)
7.3. Quality-Oriented Education
7.3.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024-2035
7.3.2. Market size analysis, by region, 2025-2035
7.4. Examination-Oriented Education
7.4.1. Top Countries Breakdown Estimates & Forecasts, 2024-2035
7.4.2. Market size analysis, by region, 2025-2035

Chapter 8. Global Kids Educational Games Market Size & Forecasts by Region 2025–2035
8.1. Growth Kids Educational Games Market, Regional Market Snapshot
8.2. Top Leading & Emerging Countries
8.3. North America Kids Educational Games Market
8.3.1. U.S. Kids Educational Games Market
8.3.1.1. Product breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.3.1.2. Type breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.3.1.3. Application breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.3.2. Canada Kids Educational Games Market
8.3.2.1. Product breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.3.2.2. Type breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.3.2.3. Application breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4. Europe Kids Educational Games Market
8.4.1. UK Kids Educational Games Market
8.4.1.1. Product breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.1.2. Type breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.1.3. Application breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.2. Germany Kids Educational Games Market
8.4.2.1. Product breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.2.2. Type breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.2.3. Application breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.3. France Kids Educational Games Market
8.4.3.1. Product breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.3.2. Type breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.3.3. Application breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.4. Spain Kids Educational Games Market
8.4.4.1. Product breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.4.2. Type breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.4.3. Application breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.5. Italy Kids Educational Games Market
8.4.5.1. Product breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.5.2. Type breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.5.3. Application breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.6. Rest of Europe Kids Educational Games Market
8.4.6.1. Product breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.6.2. Type breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.4.6.3. Application breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5. Asia Pacific Kids Educational Games Market
8.5.1. China Kids Educational Games Market
8.5.1.1. Product breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.1.2. Type breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.1.3. Application breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.2. India Kids Educational Games Market
8.5.2.1. Product breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.2.2. Type breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.2.3. Application breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.3. Japan Kids Educational Games Market
8.5.3.1. Product breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.3.2. Type breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.3.3. Application breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.4. Australia Kids Educational Games Market
8.5.4.1. Product breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.4.2. Type breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.4.3. Application breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.5. South Korea Kids Educational Games Market
8.5.5.1. Product breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.5.2. Type breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.5.3. Application breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.6. Rest of APAC Kids Educational Games Market
8.5.6.1. Product breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.6.2. Type breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.5.6.3. Application breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.6. Latin America Kids Educational Games Market
8.6.1. Brazil Kids Educational Games Market
8.6.1.1. Product breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.6.1.2. Type breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.6.1.3. Application breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.6.2. Mexico Kids Educational Games Market
8.6.2.1. Product breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.6.2.2. Type breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.6.2.3. Application breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.7. Middle East and Africa Kids Educational Games Market
8.7.1. UAE Kids Educational Games Market
8.7.1.1. Product breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.7.1.2. Type breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.7.1.3. Application breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.7.2. Saudi Arabia (KSA) Kids Educational Games Market
8.7.2.1. Product breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.7.2.2. Type breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.7.2.3. Application breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.7.3. South Africa Kids Educational Games Market
8.7.3.1. Product breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.7.3.2. Type breakdown size & forecasts, 2025-2035
8.7.3.3. Application breakdown size & forecasts, 2025-2035

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. LeapFrog Enterprises, Inc.
9.2.1. Company Overview
9.2.2. Key Executives
9.2.3. Company Snapshot
9.2.4. Financial Performance (Subject to Data Availability)
9.2.5. Product/Services Port
9.2.6. Recent Development
9.2.7. Market Strategies
9.2.8. SWOT Analysis
9.3. Knowledge Adventure
9.4. Kahoot! ASA
9.5. BYJU'S
9.6. BrainPOP
9.7. Osmo (Tangible Play)
9.8. Ubisoft Education
9.9. Mattel, Inc.
9.10. LEGO Education
9.11. EduPad
9.12. Smartivity
9.13. Funbrain
9.14. Edmodo
9.15. Toca Boca
9.16. ABCmouse (Age of Learning, Inc.)

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1. Global Kids Educational Games Market, Report Scope
Table 2. Global Kids Educational Games Market Estimates & Forecasts By Region 2024–2035
Table 3. Global Kids Educational Games Market Estimates & Forecasts By Segment 2024–2035
Table 4. Global Kids Educational Games Market Estimates & Forecasts By Segment 2024–2035
Table 5. Global Kids Educational Games Market Estimates & Forecasts By Segment 2024–2035
Table 6. Global Kids Educational Games Market Estimates & Forecasts By Segment 2024–2035
Table 7. Global Kids Educational Games Market Estimates & Forecasts By Segment 2024–2035
Table 8. U.S. Kids Educational Games Market Estimates & Forecasts, 2024–2035
Table 9. Canada Kids Educational Games Market Estimates & Forecasts, 2024–2035
Table 10. UK Kids Educational Games Market Estimates & Forecasts, 2024–2035
Table 11. Germany Kids Educational Games Market Estimates & Forecasts, 2024–2035
Table 12. France Kids Educational Games Market Estimates & Forecasts, 2024–2035
Table 13. Spain Kids Educational Games Market Estimates & Forecasts, 2024–2035
Table 14. Italy Kids Educational Games Market Estimates & Forecasts, 2024–2035
Table 15. Rest Of Europe Kids Educational Games Market Estimates & Forecasts, 2024–2035
Table 16. China Kids Educational Games Market Estimates & Forecasts, 2024–2035
Table 17. India Kids Educational Games Market Estimates & Forecasts, 2024–2035
Table 18. Japan Kids Educational Games Market Estimates & Forecasts, 2024–2035
Table 19. Australia Kids Educational Games Market Estimates & Forecasts, 2024–2035
Table 20. South Korea Kids Educational Games Market Estimates & Forecasts, 2024–2035
………….

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Bizwit Research & Consulting LLP社の 教育分野 での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(kids)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。


詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

 

2025/12/24 10:27

157.22 円

185.76 円

215.05 円

ページTOPに戻る